APUAA! Mitä oikein olen tekemässä?
Olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meillä menee todella hyvin yhdessä. Rakastan häntä yli kaiken. Ongelma on tämä: olemme lähdössä ystäväni (nainen) kanssa vkl reissulle Helsinkiin. Emme ole nähneet pitkään aikaan, mutta puhelimitse ollaan puhuttu. Minulla oli suhde tämän naisen kanssa vuosia aikaisemmin ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Nyt olen useamman kerran nähnyt unta meidän rakastelusta, herättyäni huomaan edelleenkin haaveilevani naisesta.
Olenko nyt oikeasti tekemässä elämäni suurinta virhettä ja riskeeraan avioliittoni? Pitäisikö perua matka? En ole pettänyt ikinä miestäni, kenenkään muun kanssa se ei tulisi edes mieleen. Tämän naisen vuoksi heittäisin kaiken menemään. Tuntuu niin järjettömältä koko tilanne.
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:17"]Siis oletko AP nainen vai mies? :D Kuvittelen että nainen ja olet siis naisen kanssa ollut yhdessä eli olet biseksuaali ilmeisestikin.
No mitä hitto tässä on ongelma? Nainen + nainen kiehnää keskenään niin miten miehes vois tosta suuttua? Ei toi oo ees pettämistä.
Itekin oon nainen ja olen yhden naisen kanssa sekstaillut vaikka seurustelin sillon ja seukkaan edelleenki saman miehen kanssa. Tosin mä kysyin mieheltä luvan, saanko kokeilla.. :D Mies vastas että joo mutta vähän vaan. No me sekstailtiin koko vk loppu monta kertaa sen naisen kanssa. Miehelle sanoin että vaan "suudeltiin ja vähän sormetettiin sen yhen kerran vaan"
[/quote]
Hei. Kysymyksessä ei ole mikään seksiseuran hakeminen. Olen yhden ihmisen nainen, olipa se kumppani kumpi tahansa. Ongelma tässä on se, että pelkään rakastuvani uudelleen/ rakastavani edelleen entistäni. Mietin, mitä jos tämä matka aiheuttaakin nykyisen liittoni tuhoutumisen. Mitään irtosuhteita en kaipaa oikean yhdessä olemisen rinnalle.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:17"]Siis oletko AP nainen vai mies? :D Kuvittelen että nainen ja olet siis naisen kanssa ollut yhdessä eli olet biseksuaali ilmeisestikin.
No mitä hitto tässä on ongelma? Nainen + nainen kiehnää keskenään niin miten miehes vois tosta suuttua? Ei toi oo ees pettämistä.
Itekin oon nainen ja olen yhden naisen kanssa sekstaillut vaikka seurustelin sillon ja seukkaan edelleenki saman miehen kanssa. Tosin mä kysyin mieheltä luvan, saanko kokeilla.. :D Mies vastas että joo mutta vähän vaan. No me sekstailtiin koko vk loppu monta kertaa sen naisen kanssa. Miehelle sanoin että vaan "suudeltiin ja vähän sormetettiin sen yhen kerran vaan"
[/quote]
Olet yököttävä :(
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:11"]Hei, kertokaa ihmiset miten te valitsisitte? Jos oletettaisiin tämmöisen tilanteen olevan käsillä: teillä on edessä vaaka jossa kaksi kuppia. Vain toisen saisitte valita.
1. kuppi
Tässä kupissa olisi miehesi, jonka kanssa asiat olisi todella hyvin. Rakastaisitte toisianne, ei mitään suurempia riitoja. Yhteinen asuntolaina, ei lapsia (ei edes suunnitelmia).
2. kuppi
Tässä kupissa olisi entinen. Erosta jo vuosia aikaa.Teillä meni myös hyvin, mutta erositte, koska toinen teistä ei olisi ikinä uskaltanut ulos kaapista. Ero harmitti molempia monta vuotta, kumpikaan ei siltikään tehnyt asialle mitään. Rakastit myös häntä todella paljon. Et vaan koskaan näyttänyt sitä kenellekään.
Ap.
[/quote]
Kertokaa teidän mielipiteitä.
Ap.
Valitsisin miehen. Hänen kanssaan sinulla on tulevaisuus edessä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:48"]Valitsisin miehen. Hänen kanssaan sinulla on tulevaisuus edessä.
[/quote]
Niin minäkin
Naisen kanssa oikeasti haluat olla. Elä heitä hukkaan elämääsi pelon vuoksi. Tuut katumaan.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Miltä susta ap tuntuis jos miehesi lähtisi entisen hoidon kanssa viikoloppu reissuun??
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:02"]Miltä susta ap tuntuis jos miehesi lähtisi entisen hoidon kanssa viikoloppu reissuun??
[/quote]
Ihan hirveältä tuntuisi, varsinkin jos miehelläni olisi toisesta ihmisestä samankaltaisia ajatuksia kuin minulla :( nukumme entiseni kanssa vieläpä samassa sängyssä.
Ap.
Siis miksi te nukutte samassa sängyssä??? Nyt menee jo yli hilseen :(
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:09"]Siis miksi te nukutte samassa sängyssä??? Nyt menee jo yli hilseen :(
[/quote]
Ei saatu huonetta, jossa olisi ollut erilliset sängyt.
Ap.
Mä en pidä pettämisenä, jos muhinoi samaa sukupuolta olevan kanssa. Jos mieheni jättäisi mut miehen vuoksi, niin en olisi kovin rikki. Joku emakko taas sais mun itsetunnon nollille.
Siis en ymmärrä näitä mielipiteitä ettei saman sukupuolen kanssa seksi ei ole pettämistä :O Miten niin ei muka ole? Itse olen lesbo ja jos naisystäväni menisi sänkyyn miehen kanssa, loukkaantuisin todella pahasti. Se naiseni jalkoväli on yksinkertaisesti "minun" aluetta, jonne ei ulkopuolisilla ole mitään asiaa. Yhtä hyvin minä voisin ajatella etten ole riittävä.
Ai ai, samassa sängyssä ja saman peiton alla käy sormet levottomiksi ;)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:54"]Onko sun nimi Niina?
[/quote]
Ei ole. S.K. muuta en kerro.
Ap.
Mä ainakin loukkaantuisin puolisolleni verisesti jos saisin vasta jälkikäteen kuulla matkakumppanin olleenkin Ex. Ja vielä sama huone.. Sukupuolella ei ole väliä. Jos välität aviopuolisostasi joudut nyt tekemään valinnan; joko kerrot ennen matkaa tai perut reissun. Mielestäni aviopuolisosi on ansainnut rehellisyytesi.
Päätin käydä reissun ja kuunnella, miltä minusta tuntuu. Vielä en ole päättänyt kerronko miehelleni ennen matkaa vai jälkeen. Joka tapauksessa kerron kuitenkin.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:24"]Kumpi teistä jätti?
[/quote]
Hän jätti minut. Ei halunnut seurustella kaapissa olevan kanssa. Olisi tuntenut itsekin joutuvan takaisin kaappiin, ainakin osittain
Ap.
[/quote]
En minäkään mitään salailua jaksaisi.