APUAA! Mitä oikein olen tekemässä?
Olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meillä menee todella hyvin yhdessä. Rakastan häntä yli kaiken. Ongelma on tämä: olemme lähdössä ystäväni (nainen) kanssa vkl reissulle Helsinkiin. Emme ole nähneet pitkään aikaan, mutta puhelimitse ollaan puhuttu. Minulla oli suhde tämän naisen kanssa vuosia aikaisemmin ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Nyt olen useamman kerran nähnyt unta meidän rakastelusta, herättyäni huomaan edelleenkin haaveilevani naisesta.
Olenko nyt oikeasti tekemässä elämäni suurinta virhettä ja riskeeraan avioliittoni? Pitäisikö perua matka? En ole pettänyt ikinä miestäni, kenenkään muun kanssa se ei tulisi edes mieleen. Tämän naisen vuoksi heittäisin kaiken menemään. Tuntuu niin järjettömältä koko tilanne.
Kommentit (124)
Olenko ainoa, jota kiinnostaisi tietää tämän entisen kanta asiaan?
Hyvin sä ap vedät(ät) tätä ketjua.
Olisi mielenkiintoista tietää matkan jälkeiset tunnelmat.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:49"]Hyvin sä ap vedät(ät) tätä ketjua.
[/quote]
?
Kyllä tuo sun avioliitto on jo ihan kuollu.. Kerro miehellesi ja eroa. Anna miehen etsiä itselleen joku parempi.
Joa Ap olisit ollut muka niiiiin "rakastunut" tähän naiseen silloin olisit tullut kaapista ulos ajat sitten välitämättä yhtään kenenkään mielipiteistä koska niin rakastunut tekee jättää vaikka kaiken jotta saisi olla rakastettunsa kanssa niin olen joskus itsekkin tehnyt ja voin kertoa että kulttuurini takia jouduin myös uhmaamaan kuolemaa joten uskon että Ap on vain turhautunut kotirouva joka kehittelee päässään tylsistyneenä rakkaus fantasiaa tai tarina ei ole edes totta
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:48"]Oikeasti, mene ja petä. Tuskin jäät koskaan kiinni, niin miksi et pitäisi hauskaa ja nauttisi. Elät vain kerran.
[/quote]
Miksi ihmisillä on niin vaikeaa tajuta etten halua pettää tai salasuhdetta. Haluan selvyyden omiin tunteisiin.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:42"]Minulla lähes vastaavanlainen tilanne. Mutta olen se matkalle lähtevä entinen.
[/quote]
Toivottavasti et ole se minun entiseni. Voisi olla nolo aloitus matkalle :) Tai sitten olisi helpompi alkaa puhumaan asiat halki :)
Ap.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:48"]Oikeasti, mene ja petä. Tuskin jäät koskaan kiinni, niin miksi et pitäisi hauskaa ja nauttisi. Elät vain kerran.
[/quote]
Miksi ihmisillä on niin vaikeaa tajuta etten halua pettää tai salasuhdetta. Haluan selvyyden omiin tunteisiin.
Ap.
[/quote]
Niin niin, petät kuitenkin
Kuinka moni täällä sulattaa tuollaisen toiminnan? Ensin valehdellaan puolisolle viettävän vkl ystävän kanssa vaikka olikin ex. Nukutaan samassa huoneessa, kitaran viiniä kurkkuun ja muistellaan vanhoja hyviä aikoja. Sen jälkeen luvataan ettei mitään ole tapahtunut. Minä en kyllä niele tuollaista.
Tässä taas yksi todiste, miten petollisia lutkia naiset on
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:45"]
Kuinka moni täällä sulattaa tuollaisen toiminnan? Ensin valehdellaan puolisolle viettävän vkl ystävän kanssa vaikka olikin ex. Nukutaan samassa huoneessa, kitaran viiniä kurkkuun ja muistellaan vanhoja hyviä aikoja. Sen jälkeen luvataan ettei mitään ole tapahtunut. Minä en kyllä niele tuollaista.
[/quote]Sinä nielet sen mitä minä sanon
M
Tietääkö miehesi sinun ja tuon toisen naisen taustasta?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:21"]Tietääkö miehesi sinun ja tuon toisen naisen taustasta?
[/quote]
Ei tiedä. Pitäisikö kertoa? Pahimmillaan aiheuttaisi miehelleni hirveän ahdistuksen ja pelon.
Ap.
Samaa mieltä, peru matka. Hyvää parisuhdetta ei kannata riskeerata. Koskaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:22"]Peru matka!!
[/quote]
Sitä itsekin olen pohtinut. Haluaisin kyllä reissuun lähteä jo senkin vuoksi ettemme ole nähneet vuosiin.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:21"]Tietääkö miehesi sinun ja tuon toisen naisen taustasta? [/quote] Ei tiedä. Pitäisikö kertoa? Pahimmillaan aiheuttaisi miehelleni hirveän ahdistuksen ja pelon. Ap.
[/quote] Pitäisi kertoa ehdottomasti. Luottamus ennen kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:21"]Tietääkö miehesi sinun ja tuon toisen naisen taustasta? [/quote] Ei tiedä. Pitäisikö kertoa? Pahimmillaan aiheuttaisi miehelleni hirveän ahdistuksen ja pelon. Ap.
[/quote]Öö, siis et tietenkään peru. Mene ja pidä hauskaa, elä hetkessä. MIksi sun miehes pitäs mitään saada tietää?
Toivottavasti miehesi jättää sinut. Tuollainen petturi ei ansaitse toisen luottamusta.