APUAA! Mitä oikein olen tekemässä?
Olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meillä menee todella hyvin yhdessä. Rakastan häntä yli kaiken. Ongelma on tämä: olemme lähdössä ystäväni (nainen) kanssa vkl reissulle Helsinkiin. Emme ole nähneet pitkään aikaan, mutta puhelimitse ollaan puhuttu. Minulla oli suhde tämän naisen kanssa vuosia aikaisemmin ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Nyt olen useamman kerran nähnyt unta meidän rakastelusta, herättyäni huomaan edelleenkin haaveilevani naisesta.
Olenko nyt oikeasti tekemässä elämäni suurinta virhettä ja riskeeraan avioliittoni? Pitäisikö perua matka? En ole pettänyt ikinä miestäni, kenenkään muun kanssa se ei tulisi edes mieleen. Tämän naisen vuoksi heittäisin kaiken menemään. Tuntuu niin järjettömältä koko tilanne.
Kommentit (124)
Miten voin olla ystävä ihmisen kanssa, jota en voisi koskaan nähdä? Ihmisen kokonaan menettäminen ei tule kysymykseen. Voihan ne ajatukset kadota, ehkä aika kultaa vain muistot.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:21"]Tietääkö miehesi sinun ja tuon toisen naisen taustasta? [/quote] Ei tiedä. Pitäisikö kertoa? Pahimmillaan aiheuttaisi miehelleni hirveän ahdistuksen ja pelon. Ap.
[/quote] Voi olla, että miehesi antaa jopa luvan pikku muhinointiin. Niillä on joku kumma pervesio kahdesta naisesta :)
Niin olet nainen ja menet naisen kanssa jonka kanssa haluisit sänkyyn
Mitään ongelmaa ei ole. Ota tästä videokamera mukaan, pidä hauskaa ja kuvaa herkuimmat kohtaukset. Katsellaan niitä sitten yhdessä kotona. Kutsutaan useammin ystäväsi kyläänkin, hyvä ruokaa, hyvää viinia ja siitä sitten ... meillä on iso sänky ;)
t. Miehesi
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:33"]
Mitään ongelmaa ei ole. Ota tästä videokamera mukaan, pidä hauskaa ja kuvaa herkuimmat kohtaukset. Katsellaan niitä sitten yhdessä kotona. Kutsutaan useammin ystäväsi kyläänkin, hyvä ruokaa, hyvää viinia ja siitä sitten ... meillä on iso sänky ;)
t. Miehesi
[/quote] Luuletko, että sinua siinä enää tarvitaan?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:31"]Niin olet nainen ja menet naisen kanssa jonka kanssa haluisit sänkyyn
[/quote]
No sit Sherlock :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:21"]Tietääkö miehesi sinun ja tuon toisen naisen taustasta? [/quote] Ei tiedä. Pitäisikö kertoa? Pahimmillaan aiheuttaisi miehelleni hirveän ahdistuksen ja pelon. Ap.
[/quote] Voi olla, että miehesi antaa jopa luvan pikku muhinointiin. Niillä on joku kumma pervesio kahdesta naisesta :)
[/quote]
En tunne miestäsi tai sinua, mutta meillä oman mieheni kanssa on "sopimus" että saan olla niin usein ja monen naisen kanssa kun haluan, koska hän ei voi minulle sitä osaa seksuaalisuudestani tyydyttää. Hyvin on toiminut jo kohta 10 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:33"]
t. Miehesi
[/quote] Luuletko, että sinua siinä enää tarvitaan?
[/quote]
Tiedän, ettei mieheni ole tätä kirjoittanut, mutta vastaan silti. Mitään kolmiodraamaa en kaipaa. Haluan naisenkin pois mielestäni. Vaikkakin tämä nainen on paras sänkykaveri tähän mennessä elämääni.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:33"] Mitään ongelmaa ei ole. Ota tästä videokamera mukaan, pidä hauskaa ja kuvaa herkuimmat kohtaukset. Katsellaan niitä sitten yhdessä kotona. Kutsutaan useammin ystäväsi kyläänkin, hyvä ruokaa, hyvää viinia ja siitä sitten ... meillä on iso sänky ;) t. Miehesi [/quote] Luuletko, että sinua siinä enää tarvitaan? [/quote] Tiedän, ettei mieheni ole tätä kirjoittanut, mutta vastaan silti. Mitään kolmiodraamaa en kaipaa. Haluan naisenkin pois mielestäni. Vaikkakin tämä nainen on paras sänkykaveri tähän mennessä elämääni. Ap.
[/quote] Kerroppas toi viimeinen miehellesi niin sitten sinulla on draamaa ;)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:37"]
En tunne miestäsi tai sinua, mutta meillä oman mieheni kanssa on "sopimus" että saan olla niin usein ja monen naisen kanssa kun haluan, koska hän ei voi minulle sitä osaa seksuaalisuudestani tyydyttää. Hyvin on toiminut jo kohta 10 vuotta.
[/quote]
Mitä etuuksia miehesi tästä diilistä sai vai tyytykö vain olemaan aisuri?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:38"]Miks ihmiset on plussanneet tätä surkeaa lesboprovoa?
[/quote]
Miksi tämä olisi provo? Oikeassa elämässä ei ole lesboja /heistä haaveilevia kotirouvia?
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote]
"Tyytyy" jos niin haluat asian ilmaista. Minun puolestani hän saisi ihan samalla tavalla olla muiden miesten kanssa, mutta häntä eivät bi hommat kiinnosta. Tekstistäni sai sellaisen kuvan että näitä suhteita olisi paljon ja jatkuvasti, mutta kyseessä ehkä muutaman kerran vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:33"] Mitään ongelmaa ei ole. Ota tästä videokamera mukaan, pidä hauskaa ja kuvaa herkuimmat kohtaukset. Katsellaan niitä sitten yhdessä kotona. Kutsutaan useammin ystäväsi kyläänkin, hyvä ruokaa, hyvää viinia ja siitä sitten ... meillä on iso sänky ;) t. Miehesi [/quote] Luuletko, että sinua siinä enää tarvitaan? [/quote] Tiedän, ettei mieheni ole tätä kirjoittanut, mutta vastaan silti. Mitään kolmiodraamaa en kaipaa. Haluan naisenkin pois mielestäni. Vaikkakin tämä nainen on paras sänkykaveri tähän mennessä elämääni. Ap.
[/quote] Kerroppas toi viimeinen miehellesi niin sitten sinulla on draamaa ;)
[/quote]
Miksi aiheuttaisin turhaan mielipahaa miehelleni. Sama kun luettelisin, ketkä miehistä ovat olleet häntä parempia. Tai hän luettelisi minulle naisia.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote]
"Tyytyy" jos niin haluat asian ilmaista. Minun puolestani hän saisi ihan samalla tavalla olla muiden miesten kanssa, mutta häntä eivät bi hommat kiinnosta. Tekstistäni sai sellaisen kuvan että näitä suhteita olisi paljon ja jatkuvasti, mutta kyseessä ehkä muutaman kerran vuodessa.
[/quote]
Tämä tuskin sopii miehelleni. Ei hän hyväksyisi pettämistä, oli se sitten miehen tai naisen kanssa. Näin on itsekin sanonut.
Ap.
Kertokaa nyt joku ton miehelle että laittaa naisensa kävelemään. Jo siitä että jeesustelee miehelleen vaan "ystävästä" vaikka se onkin oikeasti ex ja todennäköisesti kohta vähintään salarakas. Liitossa kyyn kanssa.
Jätä nyt se viini pois ja jutelkaa tunteistanne selvinpäin. Muuten vain naitte kännissä toisianne, ettekä puhu mistään mitään. Reissun jälkeen molemmat vaivautuneita eikä tiedä mistään mitään. Kiva kotona miehelle selittää että ku tuli eksän kanssa käytyä pikku lomalla. Ei näin.
No ei kai ne estot mihinkään häviä parista viinilasillisesta? Sillon niitä ei ole ollutkaan.
Jos voit olla täysin varma, että et petä, niin lähde vaan. Jos mielesi tekee mieli pettää, älä lähde.
Vain sinä olet vastuussa tekemisistäsi.
Haaveilla saa. Teot on eri asia.