Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kiduttanut henkisesti minua jo vuosia.

Vierailija
14.08.2015 |

Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa.
Astioitani on rikottu.
Jätesäkillinen vaatteita revitty.
Ruokia heitetty roskiin/pönttöön.
Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa.
Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen.
Kenkiä hajotettu.
Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään.
Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua.
Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle.
Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi.
Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.

Kommentit (321)

Vierailija
41/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ex-mieheni käytti kaikkia edellämainittuja kiristys- ja uhkailukeinoja. Kitkutin viimeiset kuukaudet kuin sumussa ja mielessäni kävin kaikki käytännön asiat läpi ja eräänä päivänä vain pakkasin kamani ja häivyin. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, kun pääsee OMAN kodin rauhaan, eikä tarvitse enää pelätä ja olla alistettuna. Kyllä elämä kantaa.

Terkuin: läheisriippuvuudesta parantunut

Vierailija
42/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali. Kukaan ei pakota jäämään, jälleen kerran yksi elämänsä pilaaja, joka ei muuta saa aikaiseksi kuin valittaa av:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin äsken etuovelle ja sanoin että lähden nyt, en jaksa enää. Sanoi että tulet kärsimään toivottavasti kuolet ja sylki vielä niskaan..
Miten ihminen voi olla noin sairas!!

Ap

Vierailija
44/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ne uhkailut ja muut töryt pitää saada nauhalle. Siten varmistat oman selustasi, ja on mahdollista saada valvotut tapaamiset myöhemmin niin ei voi lapsilla kiristää niin helposti.

Tavara kerrallaan "siivotessa" johonkin kassiin, ja lopulta soitto vaikka poliisille vessasta jos ei mies muuten päästä lähtemään. Missään tapauksessa et puhu lähdöstä enää sanaakaan, vaan esität yhtä alistunutta kuin aina ennenkin. Paitsi tietenkin jos ihan ehdottomasti haluat päästä hengestäsi ja jättää lapset sekopään armoille?

Uskomatonta, miten saamaton ja ajattelukyvytön ihmisestä tulee tuollaisessa suhteessa. Ja todellakin tiedän mistä puhun, isäni oli tuollainen. Eron jälkeen vainosi vielä vuosikaudet, nykyään vainoaminen on onneksi myös kriminalisoitu. Voin vakuuttaa, että ne kirveen kanssa jahtaamiset ynnä muut ei ole mitään kivoja lapsuusmuistoja, joiden varaan rakennetaan onnellinen ja tasapainoinen aikuisuus.

Vierailija
45/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:38"]

Olen pyytänyt ja anellut miestä lähtemään. Voi lähteä pariksi päiväksi johonkin ja saapuu sitten taas kotiin. Lukkoja en käy vuokra-asuntoon vaihdattamaan kun on vielä kerrostalokin. Ap

[/quote]

Sinun itse on toimittava niin että sillä ei ole väliä mitä miehesi haluaa, ei halua, tee tai ei tee.

Ihme VÄTYS.

[/quote]

Jos mies on kirjoilla asunnossa, on lainvastaista heittää hänet ulos. Kannattaa lähteä itse.

Vierailija
46/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:39"]Pelkään juuri että se kyky lähteä on tässä ongelma. Pelkään myöntää kaikille millainen sika mies on ollut minua kohtaan, miten olen antanut käyttää rahani ja myydä tavarani.
Häpeä on hirveä. Koska olen alistunut tähän jo vuosiksi.

Ap
[/quote]
Menneisyyteen et voi vaikuttaa. Tulevaisuuteen voit. Opi menneisyydestäsi ja kanna vastuusi tässä ja nyt.

Vierailija
47/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin helppoa lähteä tollaisesta suhteesta niinkuin jotkut näyttää luulevan. Mun kaveri oli vuosia jumissa suhteessa jossa se mies hakkasi häntä raskausaikana ja telkesi ulos asunnosta kovalla pakkasella ilman puhelinta, ulkovaatteita ja avaimia. Kun lapsi syntyi ja hän yritti jättää miestä niin tämä uhkaili että tekee lastensuojeluilmoutuksia ties mistä ja väittää äidin olevan nakkari ettei hän koskaan saa nähdä lasta jos jättää hänet. Tämä mies saattoi tulla itse sekaisin kotiin ja sanoa että syö voileivän ja hakkaa hänet ja toteuttanut uhkauksensa yms. Tää kaveri oli kerran pari viikkoa ihan pienen vauvansa kanssa meillä piilossa kun mies sai taas raivokohtauksen ja oli varastanut hänen pankkikorttinsa ja soitti automaatilta miten nostaa kaikki rahat sieltä pois ettei vauva saa ruokaa jos nainen ei palaa takaisin. Vuosia siihen meni mutta viimein tämä kaveri pääsi irti tästä miehestä ja elää onnellista elämää lapsensa kanssa tällä hetkellä. Tää mies jatkoi eron jälkeen piinaamista ja uhkailua ja väitti ympäriinsä miten paska äiti tämä nainen on eikä anna tavata isän lastaan ikinä vaikka ukkoa ei ikinä ollut kiinnostanut hoitaa lasta kun olivat yhdessä ja kun nainen tarjosi mahdollisuutta nähdä lasta niin ikinä mikään ei käynytkään ja olisi pitänyt mennä vain miehen älyttömillä ehdoilla ja kun ei suostunut hyppimään hänen pillinsä mukaan niin sitten onkin paska äiti joka yrittää estää isää näkemästä lastaan.

Vierailija
48/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:38"]

Olen pyytänyt ja anellut miestä lähtemään. Voi lähteä pariksi päiväksi johonkin ja saapuu sitten taas kotiin. Lukkoja en käy vuokra-asuntoon vaihdattamaan kun on vielä kerrostalokin. Ap

[/quote]

Sinun itse on toimittava niin että sillä ei ole väliä mitä miehesi haluaa, ei halua, tee tai ei tee.

Ihme VÄTYS.

[/quote]

Jos mies on kirjoilla asunnossa, on lainvastaista heittää hänet ulos. Kannattaa lähteä itse.
[/quote]

On kirjoilla asunnossa tietenkin.

Ap

Vierailija
49/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:45"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:38"]  Olen pyytänyt ja anellut miestä lähtemään. Voi lähteä pariksi päiväksi johonkin ja saapuu sitten taas kotiin. Lukkoja en käy vuokra-asuntoon vaihdattamaan kun on vielä kerrostalokin. Ap [/quote] Sinun itse on toimittava niin että sillä ei ole väliä mitä miehesi haluaa, ei halua, tee tai ei tee.   Ihme VÄTYS.   [/quote] Jos mies on kirjoilla asunnossa, on lainvastaista heittää hänet ulos. Kannattaa lähteä itse. [/quote] On kirjoilla asunnossa tietenkin. Ap

[/quote]

Silloin et tietenkään saa häntä asunnosta ulos. Jos epäilet ettei miehesi päästä sinua lähtemään, pystyisitkö soittamaan salaa turvakotiin (mielummin heti tänään) ja kertomaan että haluaisit tulla sinne, mutta et tiedä pääsetkö. He voisivat tulla turvaamaan lähtösi poliisin kanssa.

Älä yhtään epäröi, onko kotinne henkinen väkivalta niin pahaa että voit lähteä turvakotiin. Soita sinne edes, niin saat neuvoja miten edetä.

Vierailija
50/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:19"]

Kävelin äsken etuovelle ja sanoin että lähden nyt, en jaksa enää. Sanoi että tulet kärsimään toivottavasti kuolet ja sylki vielä niskaan.. Miten ihminen voi olla noin sairas!! Ap

[/quote]

Mitä sitten tapahtui? Käännyit ovelta ja menit takaisin sohvalle? Vai kirjoitteletko nyt jostain ulkoa?

Vierailija
51/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:19"]

Kävelin äsken etuovelle ja sanoin että lähden nyt, en jaksa enää. Sanoi että tulet kärsimään toivottavasti kuolet ja sylki vielä niskaan.. Miten ihminen voi olla noin sairas!! Ap

[/quote]

Mitä sitten tapahtui? Käännyit ovelta ja menit takaisin sohvalle? Vai kirjoitteletko nyt jostain ulkoa?
[/quote]

Vein roskat ja tulin takaisin. Nuorin lapsista nukkuu. Nyt alkoi se anelu älä lähde, en halua jäädä yksin. Sossut vievät lapset jos menet niiden luo jne.

Ap

Vierailija
52/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:19"] Kävelin äsken etuovelle ja sanoin että lähden nyt, en jaksa enää. Sanoi että tulet kärsimään toivottavasti kuolet ja sylki vielä niskaan.. Miten ihminen voi olla noin sairas!! Ap [/quote] Mitä sitten tapahtui? Käännyit ovelta ja menit takaisin sohvalle? Vai kirjoitteletko nyt jostain ulkoa? [/quote] Vein roskat ja tulin takaisin. Nuorin lapsista nukkuu. Nyt alkoi se anelu älä lähde, en halua jäädä yksin. Sossut vievät lapset jos menet niiden luo jne. Ap

[/quote] NAUHOITA UHKAILUT SALAA

Vierailija
53/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä uhlailuja nauhalle tarvi saada. Senkun lähtee, eikä reagoi uhlailuihin.

Kusipää murtuu kun menettää otteensa totaalisesti, eikä enää jaksa nähdä vaivaa "omaisuutensa" kiinni pitämiseen. Ne tarinat joissa narsisti vie kaiken ja on voittanut viranomaisetkin puolellee, ovat vain tarinoita ja vaikka olisivat totta, uupuu niistä olennainen osa.

Siinä kun näyttää narsistille olevansa kiveä, joka ei murene, eikä horju mihinkään niin mitään ei tapahdu. Jos narsisti menee puhumaan paskaa ympäriinsä, niin mitään ei tapahdu, jos "omaisuus" näyttää ettei puheilla ole mitään perää.

Ei siihen muuta tarvita kuin että elää sitä omaa elämää välittämättä mitä muut ovat mieltä. Puheet ovat vain puheeita. Kyllä ne viranomaisetkin sen näkee, vaikka kerran olisivatkin harhaan astuneet.

Ei kannata alkaa tappelemaan, mutta ei myöskään luovuttamaan. 

Vierailija
54/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:19"] Kävelin äsken etuovelle ja sanoin että lähden nyt, en jaksa enää. Sanoi että tulet kärsimään toivottavasti kuolet ja sylki vielä niskaan.. Miten ihminen voi olla noin sairas!! Ap [/quote] Mitä sitten tapahtui? Käännyit ovelta ja menit takaisin sohvalle? Vai kirjoitteletko nyt jostain ulkoa? [/quote] Vein roskat ja tulin takaisin. Nuorin lapsista nukkuu. Nyt alkoi se anelu älä lähde, en halua jäädä yksin. Sossut vievät lapset jos menet niiden luo jne. Ap

[/quote] NAUHOITA UHKAILUT SALAA
[/quote]

Tätä olen ajatellut!! Kännykkä taskuun nauhottamaan. Ap

Vierailija
55/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vastuussa omasta hyvinvoinnistasi! Jos jäät suhteeseen sairaan ihmisen kanssa teet silloin vapaaehtoisesti hallaa itsellesi.

Vierailija
56/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:07"]Sä olet vastuussa omasta hyvinvoinnistasi! Jos jäät suhteeseen sairaan ihmisen kanssa teet silloin vapaaehtoisesti hallaa itsellesi.
[/quote]

Jep. Ja oma olo alkaa olla todella voipunut. Pettynyt.

Ap

Vierailija
57/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetat itsesi, mutta myös lapsesi vaaratilanteeseen. Etkö käsitä, että useissa perhesurmissa on taustalla juuri sama tilanne: on ollut eron uhka, ja mies ei halua luopua vaimosta ja lapsista, vaan tappaa mielummin kaikki kerralla. Sitäkö haluat? Ryhdistäydy! Olet vastuussa lapsistasi. Älä puhu miehelle erosta enää, vaan LÄHDE.

Puhumalla erosta saat provosoitua hänet pelkäämään lähtöäsi ja alkamaan miettiä jotain sairasta sunnitelmaa, jolla estää sen.

Vierailija
58/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:51"]

Asetat itsesi, mutta myös lapsesi vaaratilanteeseen. Etkö käsitä, että useissa perhesurmissa on taustalla juuri sama tilanne: on ollut eron uhka, ja mies ei halua luopua vaimosta ja lapsista, vaan tappaa mielummin kaikki kerralla. Sitäkö haluat? Ryhdistäydy! Olet vastuussa lapsistasi. Älä puhu miehelle erosta enää, vaan LÄHDE.

Puhumalla erosta saat provosoitua hänet pelkäämään lähtöäsi ja alkamaan miettiä jotain sairasta sunnitelmaa, jolla estää sen.

[/quote]

Tässä on hyvä pointti, eli älä vaan puhu ja mukamas lähde, vaan tee tekoja: toimi. Miehesi alistaa sinua sitä enemmän mitä enemmän puhut, mutta et toimi. Toivon sinulle voimia eron jälkeiseen aikaan. Muista, että kyllä se vielä helpottaa jos eloon jäät. Oman kodin saat vaikka olisit köyhä.

Vierailija
59/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:51"]

[/quote]

Tässä on hyvä pointti, eli älä vaan puhu ja mukamas lähde, vaan tee tekoja: toimi. Miehesi alistaa sinua sitä enemmän mitä enemmän puhut, mutta et toimi. Toivon sinulle voimia eron jälkeiseen aikaan. Muista, että kyllä se vielä helpottaa jos eloon jäät. Oman kodin saat vaikka olisit köyhä.
[/quote]

Yksi pelko on myös että mistä saan sopivan kokoisen asunnon? Koko kaupingissa ei ole lähes koskaan vapaana perheasuntoja eli kolmioita. Nettiä olen seurannut jatkuvasti ja laittanut laput myös kaupungin vuokra-asuntoihin.

Ap

Vierailija
60/321 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:08"]

Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa. Astioitani on rikottu. Jätesäkillinen vaatteita revitty. Ruokia heitetty roskiin/pönttöön. Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa. Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen. Kenkiä hajotettu. Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään. Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua. Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle. Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi. Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.

[/quote]

Miksi olet yhä siellä? Pelottaako yksin olo niin paljon?Halooooooooooo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän