Mies on kiduttanut henkisesti minua jo vuosia.
Uskokaa tai älkää, mutta tälläisiä asioita meillä on tapahtunut vuosien saatossa.
Astioitani on rikottu.
Jätesäkillinen vaatteita revitty.
Ruokia heitetty roskiin/pönttöön.
Kahvit kaadettu viemäriin kun olen ollut ottamassa.
Meikit avattu ja jätetty lillumaan täyteen altaaseen.
Kenkiä hajotettu.
Auto lukittu jotta en pääse sitä käyttämään.
Makkarin ovia availtu keskellä yötä, jotta en saa nukkua.
Haukuttu, raivottu ja syljetty päälle.
Kirjoitin ehkä vaan itselleni listan nähtäväksi.
Tajuaisin jo lähteä. Ihme että olen tähänkin asti jaksanut.
Kommentit (321)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:12"]Miesvihaprovohan tämäKIN! Jos naisia hakattaisiin näin paljon kuin palstalla kirjoitellaan, olisi suomi kyllä aika lailla muslimimaiden kanssa tasoissa tasa-arvokeskusteluissa. Joku femakkojärjestö syöttää satujaan palstalle jatkuvalla syötöllä. Ja te uskotte. [/quote] Tutki vähän perheväkivaltaa. Valitettavasti sitä tapahtuu. Ja paljon
[/quote]
Niin, törkeissä väkivaltatapauksissa parisuhteissa mies on naista useammin uhrina.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:20"]No erotkaa. Ei se niin vaikeaa ole. [/quote] Olen sanonut satoja kertoja että erotaan, mutta mies ei halua. Hänellä on yliote. Ap
[/quote]Eroa itse hänestä. Lähde menemään, älä sano hänelle mitään. Ei se muuten onnistu ikinä.
Sama vaikka joutuisit hetken kituuttamaan hikisessä yksiössä, kunhan siellä on oma rauha.
Narsismin uhreille on tukisäätiö.
Tiedän että turvakoti on ainut vaihtoehtoni.
Sain yhteystiedot sinne tämän väkivaltatapauksen jälkeen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:54"]Mulla on samanlainen tilanne. Ei se lähteminen tosiaan helppoa ole. Itsekin kuulen näitä neuvoja, että ei se ole kuin lähteä ja erota. Vuosien henkinen väkivalta on vie nyt itsetuntoni ja mieli on muutenkin maassa. Kun kuulet päivittäin olevasi huono ja arvoton ihminen, alkaa siihen uskoa itsekin.
[/quote]
Onko teillä lapsia? Ruvetaanko yhdessä taistoon miehiä vastaan?
Ap
[/quote] On lapsia. Jos ei olisi niin en todellakaan olisi miehen kanssa enää. Miehen narsistinen käytös alkoi pahentua ensimmäisen lapsen synnyttyä. Mieheni osaa olla mitä hurmaavin, kun sille päälle sattuu. Kukaan hänen kaverikaan ei arvaisi, minkälainen tämä toinen puoli hänestä on.
Paras varmaan olisi kun hankkisi vain kaikessa hiljaisuudessa oman asunnon ja sanoisi sitten, että eiköhän tämä ollut tässä. Sun kannattaisi ap mennä aluksi sinne turvakotiin. Sun mies varmaan puhuisi sut ympäri, etkä pääsisi lähtemään muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:47"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:36"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:31"]Ap, tuo on monien yleisesti käyttämä hallintakeino. Uhkaillaan että tehdään asiat vaikeaksi, tulet kärsimään jos eroat, et tule näkemään lapsiasi, et saa senttiäkään rahaa... Mutta loppujen lopuksi lakiahan erotessa noudatetaan. Sinä saat puolet omaisuudesta, ja jos on avioehto, saat sen osuuden, mikä sinulle kuuluu. Et enempää etkä vähempää. Ja vaikket saisi mitään materiaa tai rahaa, saisit oman elämäsi takaisin. Minkä arvoinen se on sinulle? Uhkailla voi, mutta käytännössä asioita ei voi kovinkaan paljon vaikeuttaa. Lapsia hän ei tule saamaan, olette molemmat heidän vanhempiaan ja jos ovat kovin pieniä, ilman erityistä syytä päätyvät usein äidille (mies ei kuulosta erityisen isälliseltä muutenkaan, tuskin lähtisi oikeasti taistelemaan). Millä tavalla hän voi laittaa sinut kärsimään yhtään enempää kuin nyt jo kärsit? Ymmärrän että lähteminen on vaikeaa ja juuri noiden käytännön syiden taakse on helppo piiloutua, kun ei jotenkin vaan saa repäistyä itseään siitä henkisestä otteesta irti. Me emme sitä päätöstä voi sun puolestasi tehdä, mutta selvästi olet asiaa kypsyttelemässä. Nyt vaan teet sen lopullisen irtioton, SINÄ ANSAITSET PAREMPAA! Jos nyt lähdet ajamaan eroasiaa, sinulla tulee epäilemättä olemaan kurjaa seuraavat kuukaudet (?), mies taatusti kiristää otettaan. Mutta niin kauan kuin se on vain henkistä piinaamista, niin sinä kestät sen. Kestät sen vaikka sen ajatuksen voimalla, että syysiltojen pimetessä sinä saat lopulta käpertyä sen OMAN sohvasi kulmaan, ottaa käsiisi kupillisen kuumaa teetä lasten nukkuessa kotinne rauhallisessa ilmapiirissä untaan. Hengähdät syvään, nautit hiljaisuudesta ja rauhasta ja voit todeta - minä selvisin siitä. Joskus sinä olet siinä pisteessä, kun nyt vaan laitat asiat rullaamaan. Voimia... [/quote] Kiitos viestistäsi. Juuri sitä kaipaisinki. Omaa rauhaa omassa kotonani. Yhteisiä hetkiä lasten kanssa. Lapset ovat pieniä vielä. Ja emme ole naimisissa, joten omaisuutta ei tarvitse jakaa. Enemmänkin pelkään vain miten elämä jatkuisi tästä eteenpäin. Varsinkin esikoinen on isänsä perään kovasti ja pelkään että kääntäisi lapsen minua vastaan. Ap [/quote] Kulta pieni - sinä käännät itse pidemmän päälle lapsesi sinua vastaan. Kun annat heidän kärsiä tuossa sairaassa ilmapiirissä. Missä päin asut? Tulisin vaikka hakemaan sinut ja lapsesi, jos asut lähellä! 24 [/quote] Missä päin itse olet? Kerron itse sitten onko lähellä. Ap [/quote] Tampere. [/quote] Harmi, meille varmaan 300km matkaa. :/ Kiitos kuitenkin! Ap
[/quote]
Oletko 02 - alueelta, sitten minä olisin lähellä?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:09"]Vaikka sinulla olisikin ystäviä, niin jatkon kannalta turvakoti on paras vaihtiehto. Ap - mitä sinulle pitää tapahtua, jotta lähdet? Tiedäthän, että alkoholistit raitistuvat vasta sitten, kun käydään ihan pohjilla.... Fyysiesti väkivaltaisesta suhteesta lähdetään vasta sitten, kun on henki mennä....Mitä sinä odotat...? Sitäkö, että olet niin loppu, ettei enää edes vituta? Vai sitäkö, että olet niin loppu, ettet pysty pitämään lapsistasi huolta? Vai sitäkö, että tunnet itsesi maailman huonoimmaksi ihmiseksi? Missä sinun rajasi menee? [/quote] Tätä olen itsekkin miettinyt! Juuri nyt alkaa tuntua että se lähtemisen raja on lähellä! Jospa olisi vaan joku ystävä joka kantaisi kanssani lapset ja tavarat autoon.. Saattaisi turvakodin ovelle. Olisi vain siinä tukena. Ap
[/quote]Sä voit mennä turvakotiin ilmankin. Ota valmiiksi pakattu kassi ja käsilaukku mukaan. Sieltäkäsin haetaan sun tavarat, mitä tarvitset.
Mä valitettavasti uskon että tällaisia tapauksia on tämä maa täynnänsä ilman mitään femakkoprovoilua. On tässä kylälläkin juoppo jolla vaimo välillä silmät mustana ja joutuu karkuun kodistaan mutta vuosikymmenet se on aina sinne takaisin madellut kun on tullut kuivempi kausi äijälle.
t. Sipsipussimies
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:54"]Mulla on samanlainen tilanne. Ei se lähteminen tosiaan helppoa ole. Itsekin kuulen näitä neuvoja, että ei se ole kuin lähteä ja erota. Vuosien henkinen väkivalta on vie nyt itsetuntoni ja mieli on muutenkin maassa. Kun kuulet päivittäin olevasi huono ja arvoton ihminen, alkaa siihen uskoa itsekin.
[/quote]
Onko teillä lapsia? Ruvetaanko yhdessä taistoon miehiä vastaan?
Ap
[/quote] On lapsia. Jos ei olisi niin en todellakaan olisi miehen kanssa enää. Miehen narsistinen käytös alkoi pahentua ensimmäisen lapsen synnyttyä. Mieheni osaa olla mitä hurmaavin, kun sille päälle sattuu. Kukaan hänen kaverikaan ei arvaisi, minkälainen tämä toinen puoli hänestä on.
Paras varmaan olisi kun hankkisi vain kaikessa hiljaisuudessa oman asunnon ja sanoisi sitten, että eiköhän tämä ollut tässä. Sun kannattaisi ap mennä aluksi sinne turvakotiin. Sun mies varmaan puhuisi sut ympäri, etkä pääsisi lähtemään muutenkaan.
[/quote]
Olen miettinyt myös tuota asunnon hankkimista. Luulen vaan että löytää minut sieltäkin ja keplottelee itsensä jotenkin taas sisälle.
Jep mies osaa olla hurmaava ja ystävällinen kaikille kenelle haluaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:50"]Sinä et pysty käskemään tuollaista miestä pois. Siksi turvakoti olisi paras vaihtoehto. Myös sen vuoksi,,että sen jälkeen kaikki viranomaiset tulevat olemaan sinun puolellasi, ja mies on varma häviäjä. [/quote] Tiedän. Miksiköhän tunnen sitten sääliä miestä kohtaan? Käy sääliksi minkälaiseen mylläkkään joutuu jos menen turvakotiin. Vittu että vitutan itseänikin! Ap
[/quote]
sillä on nimikin, että kaltoinkohdeltu suojelee kiduttajaansa. Mikä syndrooma se olikaan?
viranomaiset hoitavat asian asiallisesti. Älä kerro etukäteen miehelle! Jälkikäteen sano miehelle, että koska hän ei ole lähtenyt, niin sinä lähdet. Ja koska sinulla ei ole rahaa, niin tämä oli ainoa vaihtoehto. Näin et provosoi häntä tarpeettomasti.
[/quote]
Tukholma -syndrooma?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]On lapsia. :(
Ehkä sekin pitää minut tässä. Purkaa vihansa aina minuun, ei lapsiin niinkään. Vain minä ansaitsen kärsiä .
Ap
[/quote]
Lapset kärsii, kun ne näkee mitä isä tekee äidille. Älä edes teeskentele, ettei tuollainen kodin ilmapiiri vaikuta lapsiin! Seuraava sukupolvi luonnehäiriöisiä, masentuneita kasvamassa teillä, jos et toimi! Pelasta edes lapsesi, jos et itsestäsi sen vertaa välitä, että annat alistamisen jatkua! Turvakotiin! Heti!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:22"]Olisipa hienoa kuulla tästäkin tapauksesta sen toisen osapuolen versio.
Mutta ainahan nainen on vain viaton, enkelisilmäinen, ihana ja kultainen , jossa ei itsessään voi koskaan olla mitään vikaa.
Vaikea kuvitella että väkivaltainen psykomies hakkaa pullantuoksuista rakastavaa puolisoaan.
Mutta teille naisille uhriutuminen on niin helppoa, ja perätön raiskausilmoituskin helppo tekaista.
[/quote]
En tiedä olenko viaton, mutta en todellakaan ole ansainnut tälläistä kohtelua. En ole ansainnut tulla revityksi hiuksista ja kuristetuksi, hakattu päätä ikkunaan yms. Selvisin vielä vähällö koska pääsin karkuun! Ja vaikka fyysistä väkivaltaa ei nyt ole niin henkin kuluttaa jumalattomasti!
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:00"]
sillä on nimikin, että kaltoinkohdeltu suojelee kiduttajaansa. Mikä syndrooma se olikaan?
[/quote]
Tukholma -syndrooma?
[/quote]
Juuri tämä. Nykyisin siitä kärsii jo koko Ruotsi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:47"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:36"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:31"]Ap, tuo on monien yleisesti käyttämä hallintakeino. Uhkaillaan että tehdään asiat vaikeaksi, tulet kärsimään jos eroat, et tule näkemään lapsiasi, et saa senttiäkään rahaa... Mutta loppujen lopuksi lakiahan erotessa noudatetaan. Sinä saat puolet omaisuudesta, ja jos on avioehto, saat sen osuuden, mikä sinulle kuuluu. Et enempää etkä vähempää. Ja vaikket saisi mitään materiaa tai rahaa, saisit oman elämäsi takaisin. Minkä arvoinen se on sinulle? Uhkailla voi, mutta käytännössä asioita ei voi kovinkaan paljon vaikeuttaa. Lapsia hän ei tule saamaan, olette molemmat heidän vanhempiaan ja jos ovat kovin pieniä, ilman erityistä syytä päätyvät usein äidille (mies ei kuulosta erityisen isälliseltä muutenkaan, tuskin lähtisi oikeasti taistelemaan). Millä tavalla hän voi laittaa sinut kärsimään yhtään enempää kuin nyt jo kärsit? Ymmärrän että lähteminen on vaikeaa ja juuri noiden käytännön syiden taakse on helppo piiloutua, kun ei jotenkin vaan saa repäistyä itseään siitä henkisestä otteesta irti. Me emme sitä päätöstä voi sun puolestasi tehdä, mutta selvästi olet asiaa kypsyttelemässä. Nyt vaan teet sen lopullisen irtioton, SINÄ ANSAITSET PAREMPAA! Jos nyt lähdet ajamaan eroasiaa, sinulla tulee epäilemättä olemaan kurjaa seuraavat kuukaudet (?), mies taatusti kiristää otettaan. Mutta niin kauan kuin se on vain henkistä piinaamista, niin sinä kestät sen. Kestät sen vaikka sen ajatuksen voimalla, että syysiltojen pimetessä sinä saat lopulta käpertyä sen OMAN sohvasi kulmaan, ottaa käsiisi kupillisen kuumaa teetä lasten nukkuessa kotinne rauhallisessa ilmapiirissä untaan. Hengähdät syvään, nautit hiljaisuudesta ja rauhasta ja voit todeta - minä selvisin siitä. Joskus sinä olet siinä pisteessä, kun nyt vaan laitat asiat rullaamaan. Voimia... [/quote] Kiitos viestistäsi. Juuri sitä kaipaisinki. Omaa rauhaa omassa kotonani. Yhteisiä hetkiä lasten kanssa. Lapset ovat pieniä vielä. Ja emme ole naimisissa, joten omaisuutta ei tarvitse jakaa. Enemmänkin pelkään vain miten elämä jatkuisi tästä eteenpäin. Varsinkin esikoinen on isänsä perään kovasti ja pelkään että kääntäisi lapsen minua vastaan. Ap [/quote] Kulta pieni - sinä käännät itse pidemmän päälle lapsesi sinua vastaan. Kun annat heidän kärsiä tuossa sairaassa ilmapiirissä. Missä päin asut? Tulisin vaikka hakemaan sinut ja lapsesi, jos asut lähellä! 24 [/quote] Missä päin itse olet? Kerron itse sitten onko lähellä. Ap [/quote] Tampere. [/quote] Harmi, meille varmaan 300km matkaa. :/ Kiitos kuitenkin! Ap
[/quote]
Oletko 02 - alueelta, sitten minä olisin lähellä?
[/quote]
Harmi tuoltakin alueelta on meille pitkä matka.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:22"]
Olisipa hienoa kuulla tästäkin tapauksesta sen toisen osapuolen versio.
Mutta ainahan nainen on vain viaton, enkelisilmäinen, ihana ja kultainen , jossa ei itsessään voi koskaan olla mitään vikaa.
Vaikea kuvitella että väkivaltainen psykomies hakkaa pullantuoksuista rakastavaa puolisoaan.
Mutta teille naisille uhriutuminen on niin helppoa, ja perätön raiskausilmoituskin helppo tekaista.
[/quote]Älä tuu tänne p*skaa jauhamaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]On lapsia. :(
Ehkä sekin pitää minut tässä. Purkaa vihansa aina minuun, ei lapsiin niinkään. Vain minä ansaitsen kärsiä .
Ap
[/quote]
Lapset kärsii, kun ne näkee mitä isä tekee äidille. Älä edes teeskentele, ettei tuollainen kodin ilmapiiri vaikuta lapsiin! Seuraava sukupolvi luonnehäiriöisiä, masentuneita kasvamassa teillä, jos et toimi! Pelasta edes lapsesi, jos et itsestäsi sen vertaa välitä, että annat alistamisen jatkua! Turvakotiin! Heti!
[/quote]
Tiedän. Kerään voimiani kokoajan lähteäkseni tästä helvetistä. Rakastan lapsiani niin paljon ja tunnen paskaa oloa siitä että toin heidät tähän maailmaan ja tälläiseen elämään. Vaikka kukaan ei heitä perheessä satutakkaan. Vaistoavat varmasti silti..
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:22"]Olisipa hienoa kuulla tästäkin tapauksesta sen toisen osapuolen versio. Mutta ainahan nainen on vain viaton, enkelisilmäinen, ihana ja kultainen , jossa ei itsessään voi koskaan olla mitään vikaa. Vaikea kuvitella että väkivaltainen psykomies hakkaa pullantuoksuista rakastavaa puolisoaan. Mutta teille naisille uhriutuminen on niin helppoa, ja perätön raiskausilmoituskin helppo tekaista. [/quote] En tiedä olenko viaton, mutta en todellakaan ole ansainnut tälläistä kohtelua. En ole ansainnut tulla revityksi hiuksista ja kuristetuksi, hakattu päätä ikkunaan yms. Selvisin vielä vähällö koska pääsin karkuun! Ja vaikka fyysistä väkivaltaa ei nyt ole niin henkin kuluttaa jumalattomasti! Ap
[/quote]
Entäs oma henkinen väkivaltasi miestä kohtaan?
[/quote]
Mitähän tällä tarkoitat? Tivaan mieheltä syitä miksi teki mitä teki? Itken ja anelen lopettamaan haukkumisen ja kiusaamisen. Voin myös sanoa häntä sairaaksi koska tekee minulle näin.
Ap
Olen vuosikausia kuunnellut erään henkilön vastaavaa kerrontaa,eikä minulle ole auennut tämän"syndrooman"syvin olemus!
Kertoo miten mies nimittelee ja kaikki nuo alussa kuvat plus kaikkea eristämistä ja sen sellaista.Tilanne ollut kymmeniä vuosia sama,asteittain tietysti pahentuen.
Olen ollut todella huolissani usein.
Sitten tuli piste että lakkasin välittämästä.Olisin ollut valmis vaikka hakemaan hänet"turvaan",mutta tajusin ettei hän oikeasti halua lähteä,selittelyt ovat hyvin laajoja.
Raha on mikä puhuu ja Se saa minut voimaan pahoin.
Voitteko kertoa mikä tämä tällainen on,kumpikin osapuoli voi kuitenkin huonosti!
Etelä-Suomessa olemme ja isolla paikkakunnalla apua on saatavilla!
Suututtaa,ärsyttää.....enkä tunne enää myötätuntoa,josta koen jopa huonoa omaatuntoa,ei hitto sen näin pidä olla!!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:22"]Olisipa hienoa kuulla tästäkin tapauksesta sen toisen osapuolen versio. Mutta ainahan nainen on vain viaton, enkelisilmäinen, ihana ja kultainen , jossa ei itsessään voi koskaan olla mitään vikaa. Vaikea kuvitella että väkivaltainen psykomies hakkaa pullantuoksuista rakastavaa puolisoaan. Mutta teille naisille uhriutuminen on niin helppoa, ja perätön raiskausilmoituskin helppo tekaista. [/quote] En tiedä olenko viaton, mutta en todellakaan ole ansainnut tälläistä kohtelua. En ole ansainnut tulla revityksi hiuksista ja kuristetuksi, hakattu päätä ikkunaan yms. Selvisin vielä vähällö koska pääsin karkuun! Ja vaikka fyysistä väkivaltaa ei nyt ole niin henkin kuluttaa jumalattomasti! Ap
[/quote]
Entäs oma henkinen väkivaltasi miestä kohtaan?
[/quote]
Pitäydy vaan yleisissä miesvihakommentoinneissasi.
Tämä on jo vähän liikaa. Ymmärrät varmaan itsekin
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:09"]Vaikka sinulla olisikin ystäviä, niin jatkon kannalta turvakoti on paras vaihtiehto. Ap - mitä sinulle pitää tapahtua, jotta lähdet? Tiedäthän, että alkoholistit raitistuvat vasta sitten, kun käydään ihan pohjilla.... Fyysiesti väkivaltaisesta suhteesta lähdetään vasta sitten, kun on henki mennä....Mitä sinä odotat...? Sitäkö, että olet niin loppu, ettei enää edes vituta? Vai sitäkö, että olet niin loppu, ettet pysty pitämään lapsistasi huolta? Vai sitäkö, että tunnet itsesi maailman huonoimmaksi ihmiseksi? Missä sinun rajasi menee? [/quote] Tätä olen itsekkin miettinyt! Juuri nyt alkaa tuntua että se lähtemisen raja on lähellä! Jospa olisi vaan joku ystävä joka kantaisi kanssani lapset ja tavarat autoon.. Saattaisi turvakodin ovelle. Olisi vain siinä tukena. Ap
[/quote]
sinulla ei ole sitä ihmistä... mitä siis teet?
58 on oikeassa. Ja siksi sinun pitää lähteä turvakodin kautta. Jotta turvaat selustasi. Ja sen jälkeen toivot, että mies löytää uuden naisen ja jättää sinut sen vuoksi rauhaan.