rv 37 ja vauva tosi hiljainen!!
Viikot nyt 36+6 ja vauva ollut todella hiljainen nyt tämän aamun. Eilen illallakin oli jo hiljaisempi kun normaalisti, mutta silloin liikelaskenta täyttyi. Nyt olen koko aamun yrittänyt laskea liikkeitä ja en ole saanut 10 liikettä kasaan. Soitanko neuvolaan vai äitiyspolille? Polille matkaa on meiltä 70 km.
Kommentit (26)
Kerronpa vielä tännekin että käytiin näytillä ja kaikki oli hyvin. Ultrassa pieni ei kauheasti melskannut mutta teki hengitysharjoituksia mikä kuulemma hyvä merkki ja sydänkäyrä oli hyvä. Ehkä se on tänään ollut vaan unelias.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:36"]
Viikot nyt 36+6 ja vauva ollut todella hiljainen nyt tämän aamun. Eilen illallakin oli jo hiljaisempi kun normaalisti, mutta silloin liikelaskenta täyttyi. Nyt olen koko aamun yrittänyt laskea liikkeitä ja en ole saanut 10 liikettä kasaan. Soitanko neuvolaan vai äitiyspolille? Polille matkaa on meiltä 70 km.
[/quote]Menet suoraan sinne äitiyspolille, soittamatta etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:36"]
[/quote]Menet suoraan sinne äitiyspolille, soittamatta etukäteen.
[/quote]
Kannattais lukea kaikki viestit ennen kun vastaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:36"]
[/quote] kerran sain sätkyn aamulla kun tuntu että onko asiat ok ja menin juoksujalkaa neuvolaan, oli lyhyt matka ja kaikki oli ok, sydän jumputti jumputijumtuti.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:36"]
[/quote] kerran sain sätkyn aamulla kun tuntu että onko asiat ok ja menin juoksujalkaa neuvolaan, oli lyhyt matka ja kaikki oli ok, sydän jumputti jumputijumtuti.
[/quote]
No mulla on kotidoppleri niin pystyn jo sillä löytämään vauvan sydänäänet ja se antaa vähän mielenrauhaa. Mutta minulle on myös sanottu että vaikka sydänäänet löytyy niin vauvalla voi silti olla hätä.
Ap
Onko vauva normaalisti kova liikkumaan? Onko ehkä vaihtanut asentoa, esim. kiinnittynyt raivotarjontaan? Jos yhtään huolettaa vielä, kävisin näytillä nyt ennen viikonloppua, saisit olla viikonlopun huoletta! Joskus itsellä oma paniikki sai vauvan lähes liikkumattomaksi (oli ultrassa unessa, eikä käyrälle meinattu saada vaihtelua kuin vasta monen tunnin kuluttua), niinpä yleensä vain kuulostelin liikkeitä aamusta alkaen ja jos vauvalla oli heti aamulla vilkkaita liikkeitä, sen päivän liikelaskenta oli sitten siinä. Liikelaskentakin voi stressata, mutta on se tosi tärkeää! Torvellakin voit yrittää "herätellä".