Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet haette sillä kun kerrotte yli 30 vuotiaalle...

Vierailija
13.08.2015 |

... naiselle, että vain kakskymppiset kiinnostaa?

Pyytämättä kuulen näitä kommentteja säännöllisesti eri ikäisiltä ja taustaisilta miehiltä. Miksi on tarve ns. "kertoa rumalle, että olet ruma"? Yleensä tulee lisäys, että voisin mä suakin vetästä jos ei muuta ole tarjolla. Ihmettelen. En jahtaa miehiä eikä minua tarvitse erikseen hätistellä pois kimpusta. Onko tähän ilkeilyyn joku erityinen syy? Olenko näistä miehistä niin ärsyttävä tyyppi muuten, että mua halutaan tarkoituksella loukata?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:14"]

Naisten seksuaalinen valta ärsyttää miehiä, varsinkin sellaisia joilla ei ole ollut onnea parisuhdeasioissa. Mies kokee naisen antamat pakit vallankäyttötilanteena, ja haluaisi itse olla mieluummin se vallankäyttäjä.

[/quote]

Tää on ihan totta. Ja voin tämän miehenä ihan suoraan myöntää, että kun on nuorena ollut ujo ja naiset vaan ignoorannut ja leikkinyt mun kustannuksella, niin kyllä nyt kun on naisten suhteen valinnanvaraa kieltämättä alitajuisesti nauttii siitä, että naiset kehittää muhun epätoivoisia ihastuksia ja elättelee toiveita vielä silloinkin, kun jo seurustelen toisen kanssa. Vaikka periaatteessa eihän mun pitäis saada siitä mitään, niin kyllä mä tavallaan nautin siitä, että vihdoin naiset särkee sydämensä enkä minä. Ja siitäkin alitajuisesti vähän nautin, että miehenä jolla on elämässä asiat aika hyvin, mulla ei ole mikään kiire löytää naista ja ne onkin nuoruusvuosien jälkeen naiset jotka on epätoivoisia ja itse voin ottaa rennosti. En ole tästä mitenkään ylpeä, mutta näinhän se vähän menee. Ehkä paska äitisuhdekin vaikuttaa asiaan.

[/quote]

MIhin niillä sun ikäisillä on kiire, vauvoja tekemään?

Vierailija
42/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 18:09"]

Koskaan tollasta nähny tai kuullukkaan. Kannattaa kattoo missä seurassa pyörii.

[/quote]

en usko ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:04"]

Koska vain kakskymppiset oikeesti kiinnostaa. Esimerkiksi kakskakkonen menee jo vaihtoon ja nopeesti. Eikö saa vain sanoa suoraan. Ei se sun "rumuudesta" ole kiinni. Panen toki kaikkea ikäluokkaa mutta ei vanhemmat oikeesti kiinnosta ketään.

[/quote]

No mut miksi tämä asia pitää kertoa kolmekymppiselle, joka ei ole osoittanut mitään kiinnostusta sua kohtaan? Normaalit ihmiset kai yleensä keskittyy niihin, kenestä on kiinnostunut, ja ei-kiinnostavat jätetään rauhaan, eikä käydä erikseen ilmoittamassa, että "en ole sinusta tai sinun ikäisitäsi kiinnostunut".

[/quote]

Miksi sä välität siitä, jos joku urpo tulee jotain sönköttämään? Jos et kerran ole kiinnostunut, niin miksi et vain naura päin naamaa ja sano, että hyvä niin, koska sä et koskisi niihin urpoihin pitkällä tikullakaan...

[/quote]

Ei kai siitä ns. välitäkään. En silti jaksa kuunnella idioottien sönkötyksiä. Miksi kukaan haluaisi kuunnella sellaista? Ihan sama mikä aihe.

Vierailija
44/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:04"]

Koska vain kakskymppiset oikeesti kiinnostaa. Esimerkiksi kakskakkonen menee jo vaihtoon ja nopeesti. Eikö saa vain sanoa suoraan. Ei se sun "rumuudesta" ole kiinni. Panen toki kaikkea ikäluokkaa mutta ei vanhemmat oikeesti kiinnosta ketään.

[/quote]

No mut miksi tämä asia pitää kertoa kolmekymppiselle, joka ei ole osoittanut mitään kiinnostusta sua kohtaan? Normaalit ihmiset kai yleensä keskittyy niihin, kenestä on kiinnostunut, ja ei-kiinnostavat jätetään rauhaan, eikä käydä erikseen ilmoittamassa, että "en ole sinusta tai sinun ikäisitäsi kiinnostunut".
[/quote]
Vahinkoalapeukku, sori!

Vierailija
45/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:26"]

Taidat liikkua vähän huonossa seurassa. Kuulostaa sen verran moukkamaiselts, että vaikea uskoa kenenkään laukovan tuollaista IRL.

[/quote]

Kaikki miehet, jotka ovat noita minulle laukoneet ovat yliopistotaustaisia. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta ovat jossain vaiheessa lähestyneet kasuaalisen seksin toivossa, johon olen hyvin kauniisti vastannut ei, koska olen varattu. Eli tarkoitus on siis kostaa pakit. IC.  
[/quote]

Ei yliopistokoulutus takaa etteikö ihminen saata olla moukka.
[/quote]
Yliopistolla ei tosiaan ole pakollisia käytöstapaopintoja. :) Itsekin tunnen monia akateemisia, jotka vaikkapa Facebookissa riehuvat miten sattuu, eivätkä osaa ottaa opikseen, vaikka huomautettaisiin. Moni myöskään ei tajua eroa yksittäisen oman kokemuksen ja tutkimustulosten välillä, vaikka opintoihin takuuvarmasti on kuulunut tilastojuttuja ja tutkimusmenetelmiä.
.
T: Itsekin yliopistolla opiskellut

Vierailija
46/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:57"]

Oot varmaan aika ärsyttävä ämmä. Siks

[/quote]

Joo ja jos joku on ärsyttävä niin sen seuraan pitää erikseen hakeutua ja sitten valikoiden laukoa törkyä päin naamaa. :D Hah just joo!

Vierailija
47/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäs sanotte siitä kun kaverini joka 46v, saa lähes joka kk ehdotuksia miehiltä jotka alle 40v, on usein myös ollut nuorehko rakastaja. Hän saa myös kehuja ulkonäöstään. Oikeesti moni veikkaa hänen ikä 35 ja olen samaa mieltä. PUkeutuu hienosti, hyvässä kunnossa on ja treenaa 4-5kertaa viikossa ja myös osaa KÄYTTÄYTYÄ hyvin. Eikä ole ikinä polttanut, se näkyy hänen ihossa, todella siisti vielä.

Vierailija
48/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:52"]

Minua ainakin harmittaa kun en saa enää 16-vuotiasta. Siksi sanon jatkuvasti yli kolmekymppiselle vaimolleni, että vaihdan hänet kahteen 16-vuotiaaseen. Hänen syytäänhän se on, että joudun tyytymään vain häneen, vaikka kireäpilluinen ja hyväkuntoinen kolmekymppinen onkin. Jos vaimo olisi avarakatseisempi, voisimme olla avioliitossa ja voisin silti panna nuoria naisia, mutta kun ei. Pettääkään en halua. 

Olen myös yrittänyt vongata vaimolta anaaliseksiä sillä verukkeella, että se on yhtä tiukkaa kuin teinin ykkönen. Vaimo pihtaa sitäkin. 

[/quote]

Oma on syy kun et eroa.

Vierailija
49/49 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:14"]no mitäs sanotte siitä kun kaverini joka 46v, saa lähes joka kk ehdotuksia miehiltä jotka alle 40v, on usein myös ollut nuorehko rakastaja. Hän saa myös kehuja ulkonäöstään. Oikeesti moni veikkaa hänen ikä 35 ja olen samaa mieltä. PUkeutuu hienosti, hyvässä kunnossa on ja treenaa 4-5kertaa viikossa ja myös osaa KÄYTTÄYTYÄ hyvin. Eikä ole ikinä polttanut, se näkyy hänen ihossa, todella siisti vielä.
[/quote]
Hyvä juttu. Eihän tässä ole väitetty että kaikki miehet tekevät kuin ap:n kohdalla vaan ihmetelty niitä jotka niin tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi