Työssä heitetään inhottavaa herjaa poissaoloista
Työkaveri tietää, että lapsellani on sairauden takia hoitokäyntejä eri paikoissa. Silti kun niiden takia joutuu olemaan poissa töistä, joutuu kuulemaan suunsoittoa tyyliin "joo joo, olet pois töistä, koska kännäät kuitenkin himassa".
En saa edes sanoin kuvailtua mitä tekisi mieli tehdä tällaisia ns. hupikommentteja toistuvasti kuulemaan joutuvana. Näen punaista. Täysi työ hillitä itsensä, ettei tilanne pahene entisestään.
Kommentit (165)
Ketjun kaappasi trolli. Ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömistä puhutaan työpaikalla työllistetty. 170 cm miestä kutsutaan tästä lähtien työpaikalla pikkumieheksi.
Hei pikkumies, kysyisin neuvoa.
Meillä pomo sanoi, että tulee työpaikalle työlistetty eli voimme kutsua 2 työpaikan alle 170 cm pitkää miestä pikkumiehiksi tästä lähtien.
Normaali ihmisellä on pari sairaslomapäivää vuodessa, muut ovat mielenterveysongelmaisia, eivät jaksa töissä ja saikuttavat.
Mielenterveysongelmainen on myös työpaikan pahan ilman lintu, tuo kaiken paskan kotoa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihmisellä on pari sairaslomapäivää vuodessa, muut ovat mielenterveysongelmaisia, eivät jaksa töissä ja saikuttavat.
Mielenterveysongelmainen on myös työpaikan pahan ilman lintu, tuo kaiken paskan kotoa töihin.
Suomessa on terapia niille joiden elämä on paskaa täynnä. Työkaverit eivät ole terapeutteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömistä puhutaan työpaikalla työllistetty. 170 cm miestä kutsutaan tästä lähtien työpaikalla pikkumieheksi.
Hei pikkumies, kysyisin neuvoa.
Meillä pomo sanoi, että tulee työpaikalle työlistetty eli voimme kutsua 2 työpaikan alle 170 cm pitkää miestä pikkumiehiksi tästä lähtien.
Ja yli 170 cm pitkää naista voi kutsua työpaikalla kirahviksi.
Yksikin ihminen kutsuu minua työllistetyksi työpaikalla niin sen jälkeen puhuttelen heitä pikkumies ja kirahvi nimikkeellä. Jos on yli 50 - vuotias niin kutsun ryppykaulaksi
Pyydä Kelalta rahaa, niin voit ehkä hankkia huumorintajun.
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
Tajusitko olevasi mielenterveysongelmainen?
Kahvitauko ei ole sitä varten että olet ottanut liian suuren asuntolainan eikä palkkasi nyt sitten riitä. Mene terapiaan kiukuttelemaan ja anna muiden rentoutua kahvitauolla.
vaihtoehto 1. sanot ens kerralla et lapsellasi on joku maailman vakavin ja tappavin tauti, luulis löytyvän myötätuntoo
vaihtoehto 2. sanot et lapsellas (joka toivottavasti on mahdollisimman nuori) on tyylii klamydia (tai mikä vaa erittäin epätodennäköinen tai nolo sairaus) ja lähet vaa kävelee paikalta. vois tulla hiljasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
Kahvitauko ei ole sitä varten että olet ottanut liian suuren asuntolainan eikä palkkasi nyt sitten riitä. Mene terapiaan kiukuttelemaan ja anna muiden rentoutua kahvitauolla.
Eikö tunnu säälittävältä peukuttaa itse ainoana omia kommenttejaan?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun kaappasi trolli. Ikävää.
Moni ei tajua olevansa mielisairas. Kahvitauot tunnin ja täynnä valitusta mukamas pienestä palkasta. Ja täydet saikut, oikein lasketaan kuinka monta sairaslomapäivää on jäljellä.
Kukaan ei ole käskenyt ottaa isoa asuntolainaa. Jos tulee sota niin vakuutus ei asuntoa korvaa, mutta laina peritään palkasta jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
Onko paljonkin asuntolainaa? Jos tulee sota niin vakuutus ei korvaa, mutta lainaa maksat silti 20 vuotta, jos meinaa palkkaa tienata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
Jos tulee sota niin asunnon omistajille nauretaan. Vakuutus kun ei korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
Saa työttömien haukkujat kunnolla omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
Saa työttömien haukkujat kunnolla omaan nilkkaan.
Työttömät voi sitten katsoa valitetaanko työpaikalla kun asuntoa ei enää ole mutta lainat juoksee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
On meitä semmoisiakin asunnonomistajia, joille ei kannata naureskella. Se kun on vaan tavaraa sekin ja voin tulla sun asuntoosi kuokkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
Onko paljonkin asuntolainaa? Jos tulee sota niin vakuutus ei korvaa, mutta lainaa maksat silti 20 vuotta, jos meinaa palkkaa tienata.
Osalla on oikein 200 000 - 300 000 asuntolainaa. Voivat joutua maksamaan tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni oudoksi.
On meitä semmoisiakin asunnonomistajia, joille ei kannata naureskella. Se kun on vaan tavaraa sekin ja voin tulla sun asuntoosi kuokkimaan.
Sen kun, ei työttömillä ole paljon mitään. Ja sitä paitsi en jää kaupunkiin. Osaan metsästää ja kalastaa, mutta vain itse syön, muille en anna. Jos tulee tosipaikka niin isolla asuntovelalla ei pärjää vaan taidoilla.
Osa miehistä on käynyt sivarin, se vapauttaa palveluksesta rauhan ajalla, mutta ei jos tulee sota.
Voitteko kuvitella, osa perheistä on hommannut passit ja kuvittelevat että mies voi lähteä mukaan. Mies käännytetään rajalla jos yrittää lähteä.
Eli ylipainoiset työssä käyvät ovat mielenterveys ongelmaisia.