Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö sukkahousujen alla alushousuja?

Vierailija
12.08.2015 |

Itse pidän ja luulin kaikkien tekevän niin, mutta hiljattain kuulin, että ystäväni pitää sukkahousuja ihan "paljaaltaan" ilman mitään siellä alla :O Onko ihan yleistäkin?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pidän. Pysyy sukkahousut paremmin ylhäällä kun on alla muuta kuin iho. Joskus kesällä saatan jättää pois. Paksumpien sukkahousujen alla vähän kyseenalaiset. Kuuma voi tulla muutenkin, jos päällä on esim. farkut.

Miks kesällä käytät sukkahousuja , ?

Vierailija
42/55 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus mökillä siellä olleita vanhoja naistenlehtiä, siis tyyliin 1960-luvun lopun ja 70-luvun alun lehtiä. Niissä mainostettiin oikein kauniiden mallien avulla sukkahousuja, joiden alle ei tarvita pikkuhousuja. En usko, että idea oikein otti tulta alleen.

Oliko 60 luvulla sukkahousuja? Oli nailonisia sukkia saumalla ja ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sukkisten alla yleensä string alushousuja, kun ne on mun suosikkimallit :)  N32

Stringijankkaaja bongattu

Vierailija
44/55 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan jo sen takia että naisihmisenä minulla on valkovuotoa ja sukkikset tuppaavat olemaan ohuita. Eipä olisi kiva, kun istuessa hameen takapuolelle jäisi märkä läntti.

Epänormaalia.

Vierailija
45/55 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vantaalaisessa huonekaluhelvetissä. Siellä liikkui paljon nuoria naisia shoppailulla. Silmiinosuvaa oli housuvaatteiden takavakoon kaksoiskumpareisiin painuminen. Veikkaan, etteivät pitäneet piksuja eikä sukkiksia?

Vierailija
46/55 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vantaalaisessa huonekaluhelvetissä. Siellä liikkui paljon nuoria naisia shoppailulla. Silmiinosuvaa oli housuvaatteiden takavakoon kaksoiskumpareisiin painuminen. Veikkaan, etteivät pitäneet piksuja eikä sukkiksia?

Niillä on stringit jalassa. Sen huomaa myös siitä, että perseposket hyllyy kävellessä.

Vierailija
47/55 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä alushousuja, hih.

t.Irmeli

Vierailija
48/55 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyy olinkin katsomassa! Mitä tiesit?

Vierailija
49/55 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että naiset haluavat käyttää alushousuja tämän asusteen kanssa.

Itse käytän sukkahousuja kuin pitkiä alushousuja, joten niiden alle ei tarvita erillistä toppausta. Itse asiassa tuntuisi oudolta käyttää naisten tavoin. Tarpeeksi kynnystä jo näinkin.

Vierailija
50/55 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousuissa on olemassa sellaisia malleja joissa on puuvillainen haarakiila. Itse käytän sellaisia, löysin sattumalta täydellisesti istuvat Voguelta enkä muita enää osta. Koska olen tottunut käyttämään pikkuhousuja sukkahousujen alla, olen sitä jatkanut, mutta periaatteessa tuon haarakiilan takia voisi olla ilmankin.

Vierailija
51/55 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajunneet, että ap:lla on fetissi? Siksi kysyy. Ja itse kommentoikin täällä.

Vierailija
52/55 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla todella, todella ikäväntuntuista kun se sukkauhousujen sauma hankais arkoja paikkoja, tai sitten ne sukkahousut valuis alaspäin ja siinä haarovälissä olis sellanen tyhjä kohta, ja hikoileva haara vaan maiskahtelis kävelles...

Mitä ihmettähän just luin :D

Sukkahousuissahan on haaruksissa se kiila, ei mitään saumaa, joka vois hankata. Ja miksi ne haarat hikoilis sukkahousujen vuoksi? niin, että maiskahtelee...tai ylipäätään ikinä??

Vierailija
53/55 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pidä alushousuja.

M47

Vierailija
54/55 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuukaan kesällä viileä tuuli pillulla kun alla ei olekkaan alushousuja. Kuinka moni kulkee hameessa ja mekossa ilman pikkareita ?? upeimpia hetkiä kun nainen on vilauttanut ettei alla ole mitään. Välitön seisokki ja paine :))

Vierailija
55/55 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirto seksi osioon ?