Pidättekö sukkahousujen alla alushousuja?
Itse pidän ja luulin kaikkien tekevän niin, mutta hiljattain kuulin, että ystäväni pitää sukkahousuja ihan "paljaaltaan" ilman mitään siellä alla :O Onko ihan yleistäkin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus mökillä siellä olleita vanhoja naistenlehtiä, siis tyyliin 1960-luvun lopun ja 70-luvun alun lehtiä. Niissä mainostettiin oikein kauniiden mallien avulla sukkahousuja, joiden alle ei tarvita pikkuhousuja. En usko, että idea oikein otti tulta alleen.
Oliko 60 luvulla sukkahousuja? Oli nailonisia sukkia saumalla ja ilman.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sukkisten alla yleensä string alushousuja, kun ne on mun suosikkimallit :) N32
Stringijankkaaja bongattu
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan jo sen takia että naisihmisenä minulla on valkovuotoa ja sukkikset tuppaavat olemaan ohuita. Eipä olisi kiva, kun istuessa hameen takapuolelle jäisi märkä läntti.
Epänormaalia.
Kävin vantaalaisessa huonekaluhelvetissä. Siellä liikkui paljon nuoria naisia shoppailulla. Silmiinosuvaa oli housuvaatteiden takavakoon kaksoiskumpareisiin painuminen. Veikkaan, etteivät pitäneet piksuja eikä sukkiksia?
Vierailija kirjoitti:
Kävin vantaalaisessa huonekaluhelvetissä. Siellä liikkui paljon nuoria naisia shoppailulla. Silmiinosuvaa oli housuvaatteiden takavakoon kaksoiskumpareisiin painuminen. Veikkaan, etteivät pitäneet piksuja eikä sukkiksia?
Niillä on stringit jalassa. Sen huomaa myös siitä, että perseposket hyllyy kävellessä.
En pidä alushousuja, hih.
t.Irmeli
Hyllyy olinkin katsomassa! Mitä tiesit?
Ymmärrän hyvin, että naiset haluavat käyttää alushousuja tämän asusteen kanssa.
Itse käytän sukkahousuja kuin pitkiä alushousuja, joten niiden alle ei tarvita erillistä toppausta. Itse asiassa tuntuisi oudolta käyttää naisten tavoin. Tarpeeksi kynnystä jo näinkin.
Sukkahousuissa on olemassa sellaisia malleja joissa on puuvillainen haarakiila. Itse käytän sellaisia, löysin sattumalta täydellisesti istuvat Voguelta enkä muita enää osta. Koska olen tottunut käyttämään pikkuhousuja sukkahousujen alla, olen sitä jatkanut, mutta periaatteessa tuon haarakiilan takia voisi olla ilmankin.
Ettekö tajunneet, että ap:lla on fetissi? Siksi kysyy. Ja itse kommentoikin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla todella, todella ikäväntuntuista kun se sukkauhousujen sauma hankais arkoja paikkoja, tai sitten ne sukkahousut valuis alaspäin ja siinä haarovälissä olis sellanen tyhjä kohta, ja hikoileva haara vaan maiskahtelis kävelles...
Mitä ihmettähän just luin :D
Sukkahousuissahan on haaruksissa se kiila, ei mitään saumaa, joka vois hankata. Ja miksi ne haarat hikoilis sukkahousujen vuoksi? niin, että maiskahtelee...tai ylipäätään ikinä??
En tietenkään pidä alushousuja.
M47
miltä tuntuukaan kesällä viileä tuuli pillulla kun alla ei olekkaan alushousuja. Kuinka moni kulkee hameessa ja mekossa ilman pikkareita ?? upeimpia hetkiä kun nainen on vilauttanut ettei alla ole mitään. Välitön seisokki ja paine :))
Miks kesällä käytät sukkahousuja , ?