Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30-vuotiaat, käyttekö enää baareissa?

Vierailija
31.01.2023 |

Olen 31v nainen ja viimeksi kävin baarissa muistaakseni 4 vuotta sitten. Tavallaan olisi hauska käydä pitkästä aikaa, mutta olisikohan se isokin pettymys...

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Yleensä vain firman juhlien jatkoilla, tms

Vierailija
2/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy,mitä nyt firman pikkujoulut tai muut tapahtumat.1-2 krt vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40 ja käyn, nuorten naisten ihailu ja koskettelu pitää mielen virkeänä.

Vierailija
4/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn baareissa sillon tällöin, ja enemmän after work tyylistä alkuillasta pari bisseä.

Ja oon yli 40.

30+ bilettänee edelleen clubeilla.

Vierailija
5/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. En tiedä miten tuo yli 30 ikä siihen liittyy?

Vierailija
6/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus ystävien ja miehen kanssa baarissa. Mitään läpi yön jatkuvaa biletystä en harrasta mutta silloin tällöin käyn ihan mielelläni baarissa oluella / viinillä / alkoholittomalla juomalla.

Vierailija
7/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri, olen 32-vuotias. Joskus harvoin saatan käydä jonkun keikan kuuntelemassa, ja kavereiden kanssa vuosittain pidetään pikkujoulut. Muutoin en tohdi vaivautua, saan päänsäryn jo valvomisesta.

Nuorempana (18-26v) vietin baareissa luokattoman paljon aikaa, eli yliannostus saatu aikanaan jo. Nykyään on muutakin tekemistä.

Vierailija
8/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ms, viimeksi baarissa lauantaina, joskaan en juo enää nykyään alkoholia.

Vierailija
9/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole ikinä oikein käynytkään kun ei ole ollut sellaista kaveriporukkaa jonka kanssa käydä. Tuntuu että missasin sen nuoruuden baarivaiheen ihan kokonaan.

Vierailija
10/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En jaksanut käydä nuorenakaan, ei vaan ole koskaan kiinnostanut. Kävin kyllä, mutta silloinkin hyvin harvoin, korkeintaan muutaman kerran vuodessa.

Terassilla kyllä voin viettää aikaa kesällä, ja käydä töiden jälkeen yksillä puolison tai työkaverin kanssa paikallisessa olutbaarissa juomassa jonkun oikeasti erikoisen löydön. Ja silloinkin tosiaan vain sen yhden, max. 2 ja päiväsaikaan. Niin kuin ne terassikäynnitkin on aina päivällä.

Välttelen sellaisia aikoja ja paikkoja, jolloin on paljon humalaisia liikenteessä. Yöelämä ei kiinnosta yhtään.

Nyt on toki lapsia, niin ei sitä päiväsaikaankaan tule käytyä oikein missään, paitsi tosiaan kesällä voidaan käydä terassilla yksillä niin että lapset on mukana. Useimmiten tosin ne yhdet tulee otettua ruoan kanssa, ihan pelkästään yhden drinkin takia ei viitsi lähteä, jos ei ole muuta asiaa ja se drinkki menee oheistoimintana helteellä.

Vierailija
11/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ystävien ja työkavereiden kanssa, joskus puolison. Aika useinkin. Nimenomaan siis baareissa joissa jutellaan eikä meluisissa yökerhoissa. Baari on hyvä neutraali paikka tavata ihmisiä, en tykkää pyytää kotiini juuri ketään enkä mielellään kyllä mennä muidenkaan luokse. Kaikille helpompaa nähdä jossain ihmisten ilmoilla missä kenenkään ei tarvitse hössöttää, siivota tai leipoa yms.

Vierailija
12/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Joskus parikymppisenä tuli käytyä usein ja harvoin enää päälle 25-vuotiaana. 26-vuotiaana viimeisen kerran kavereiden pakottamana olin puolituntia ja senkin ajan mietin kokoajan, että voisin tälläkin hetkellä olla tekemässä jotain hyödyllistä. Alkoholiakaan ei kiinnosta enää käyttää.

M32

Vierailija
13/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus, ehkä 2-4x vuodessa. Nykyään on muutakin tekemistä, ja löytänyt muitakin tapoja nähdä ystäviä. Uusia ihmisiä en elämääni etsi enää, on jo liikaakin ystäviä, kenelle aikani jakaa. Oma perhekin vie aikaa. Joten tuo määrä vuodessa muiden kuin itse valitsemieni ihmisten keskellä on aika sopiva. (Toki myös töissä ja lasten harrastuksissa yms kohtaa ihmisiä, joiden kohtaamista ei ole itse valinnut.)

N41

Vierailija
14/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy. Olin baarissa viimeksi vuonna 2010.

Vierailija
15/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt baarissa viimeksi 2008. Kun ei juo alkoholia, niin ei tartte baareissa pyöriä.

Vierailija
16/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 ja viime vuosina ei ole oikein ulkoilu kiinnostanut, mutta nyt tuntuu jo tosi vieraalta ajatus mennä yökerhoon tai baariin kun korona-aikoina ihan lopahtanut käynnit. Jonoja, meluisaa, kallista, vaivaa matkoista, humalaisia ihmisiä - ei houkuttele. Jos pääsisin aikakoneella johonkin nuoruuden rokkibariin, niin menisin kyllä Helsingin Corneriin!

Ihan hetki sitten mietin itsekin että vieläkö ihmiset käy baareissa.

Vierailija
17/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Ehkä kerran vuodessa jos sitäkään. Ei vaan jaksa enää. Kännissä olen sen yhden kerran vuodessa.

N32

Vierailija
18/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v. Ennen kävin baarissa jatkuvasti, joka viikonloppu. Joskus töidenkin jälkeen käytiin.

Nykyään en käy. Varmaan vuosi sitten viimeksi. Sitäkin ennen oli pitkä tauko. En tiedä mitä tapahtui? Lakkasi kiinnostamasta. Välillä tekis mieli ehkä mennä mutta en oikein jaksa sitä rahanmenoa enkä muutenkaan tiedä mitä siellä tekisin. Outoa miten se muuttui niin nopeasti, että lakkasin vain käymästä.

Vierailija
19/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy.

Vierailija
20/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Jos olen tykännyt käydä nuorempanakin, miksi lopettaisin sen kolmekymppisenä? Lapsettomana vietän mielelläni aikaa baareissa viikonloppuisin puolison ja kavereiden kanssa. Lauantaisin lähes joka vkl istutaan porukalla, useimmiten tulee lähdettyä kotiin puolenyön aikaan.

Lisäksi käydään pubivisoissa pari kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän