Pidättekö sukkahousujen alla alushousuja?
Itse pidän ja luulin kaikkien tekevän niin, mutta hiljattain kuulin, että ystäväni pitää sukkahousuja ihan "paljaaltaan" ilman mitään siellä alla :O Onko ihan yleistäkin?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 19:31"]
Totta kai pidän. Pysyy sukkahousut paremmin ylhäällä kun on alla muuta kuin iho. Joskus kesällä saatan jättää pois. Paksumpien sukkahousujen alla vähän kyseenalaiset. Kuuma voi tulla muutenkin, jos päällä on esim. farkut.
[/quote] Miksi pidat sukkahousuja farkkujen alla?
Sukkahousut pysyy hyvin ylhäällä, kun vetää pikkarit niiden päälle.
Itse käytän pelkkiä pikkareita sukkisten alla
No eikun päällä tietty.
T. Superman
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pidän. Pysyy sukkahousut paremmin ylhäällä kun on alla muuta kuin iho. Joskus kesällä saatan jättää pois. Paksumpien sukkahousujen alla vähän kyseenalaiset. Kuuma voi tulla muutenkin, jos päällä on esim. farkut.
Miksi pidat sukkahousuja farkkujen alla?
Meilla taalla Suomessa on niin kylma ilmasto, etta on pakko pukea talvella enemman vaatetta kuin kesalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole hän mutta lämmittää syksyllä ja keväällä kun ei ole vielä lämmintä.
Yök ajatuskin pelkistä sukkahousuista. Ne ovat keinokuitua, ei ole mitään eroottista siinä ajatuksessa, että semmoiset hiestäisivät suoraan alapään iholla.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:28"]
Miksi kukaan ylipäänsä pitää sukkahousuja? Minä en ole käyttänyt niitä varmaan 20 vuoteen, en mihinkään vuodenaikaan. Täysin tarpeeton vaate mielestäni.
Mutta joo, pidän siis pikkuhousuja mutta en sukkahousuja.
Koska legginsit ovat rumia hameen kanssa ja sukkahousuja saa myös pitsisinä ja kuvioituina. Legginssit on rumia minkä tahansa vaatekappaleen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän pelkkiä pikkareita sukkisten alla
Mitä muuta niiden alle sitten voisi laittaa? Jumppatrikoot? Vartalomaalia? Verhot?
:o
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut farkkujen päällä näyttää typerältä.
Luin joskus mökillä siellä olleita vanhoja naistenlehtiä, siis tyyliin 1960-luvun lopun ja 70-luvun alun lehtiä. Niissä mainostettiin oikein kauniiden mallien avulla sukkahousuja, joiden alle ei tarvita pikkuhousuja. En usko, että idea oikein otti tulta alleen.
Sukkahousupakettien kuvissa malleilla ei näytä olevan alkkareita.
En käytä sukkahousuja. Huono trolli tämä kyllä, kattele vähemmän sitä pokea.
Joo, ihan jo sen takia että naisihmisenä minulla on valkovuotoa ja sukkikset tuppaavat olemaan ohuita. Eipä olisi kiva, kun istuessa hameen takapuolelle jäisi märkä läntti.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousupakettien kuvissa malleilla ei näytä olevan alkkareita.
no ne mainostavat ja esittävät niitä sukkiksia. Tosielämässä yleensä käytetään alkkareita, kun ei tarvitse mainostaa sukkiksien saumojen kohtaa tai saumattomuutta.
Pikkarit sukkisten alla on kyllä minusta aivan pukeutumisen itsestäänselvyys.
Yleensä minulla ne kummatkin on mustat.
Paksuus vuodenajan ja ilmojen mukaan.(esim. nyt jalassa 60 denieriset)
Kiiltäviä suorastaan inhoan,eli en osta mitään sellaisia koskaan.
Mattapintaiset niiden on aina oltava.
Litteät saumat aina merkille plussaa.
Te jotka ette koskaan pidä sukkahousuja farkkujen tai muiden pitkisten alla.Mitä te laitatte sukiksi jos pistätte tavalliset avokkaat tai muut ns. korkokengät.En nyt siis tarkoita välttämättä kauhean korkeita niin siis kenkätyyliä,nahkaisia avokaskenkiä.Eihän sellaisten kanssa voi mitään nilkkasukkaa käyttää.No polvisukkia voi,mutta mulla ne kiristää liikaa kun on kohjuja,en mielelläni pidä.
Olen pitänyt aina sukkahousuja,läpi 58-vuotisen elämäni.
Kyllä ne ihan pitämättä siellä alla pysyy. Alushousut on se, mistä pukeutumiseni aloitan.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette koskaan pidä sukkahousuja farkkujen tai muiden pitkisten alla.Mitä te laitatte sukiksi jos pistätte tavalliset avokkaat tai muut ns. korkokengät.En nyt siis tarkoita välttämättä kauhean korkeita niin siis kenkätyyliä,nahkaisia avokaskenkiä.Eihän sellaisten kanssa voi mitään nilkkasukkaa käyttää.No polvisukkia voi,mutta mulla ne kiristää liikaa kun on kohjuja,en mielelläni pidä.
Olen pitänyt aina sukkahousuja,läpi 58-vuotisen elämäni.
Avokassukat. Sukkahousuja käytän vain hameiden ja mekkojen kanssa.
Tietenkin.Tosin en käytä sukkahousuja oikeastaan ollenkaan.En edes talvella.Juhlissa ja hameen kanssa käytän sukkahousuja ja todellakin käytän alushousuja niiden alla.Minulla on on tuttu ,joka ei käytä alushousuja koskaan.Ei edes töissä.Mutta ei voi kuin todeta että meitä on moneen junaan.