Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua seksiterapeutteja, jotka käskevät harrastamaan seksiä

Vierailija
12.08.2015 |

Näitä neuvojahan saa lukea ja kuulla, että jos haluttomuus vaivaa, niin pitäisi vaan harrastaa seksiä, että kyllä se siitä ja pieni uhraushan se vain on parisuhteen eteen.
Taas yksi sellainen kerta takana ja hyi vittu että ällöttää. Jäin sohvalle odottaan että ukko nukahtaa, ettei tartte vahingossakaan koskea siihen. Siis miten tämä on patisuhteelle hyväksi? Luulen että nuo terapeutit itse ovat yliseksuaalisia ihmisiä, jotka eivät ihan oikeasti ymmärrä haluttomuutta.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä seksikielteiset ovat menneet avioon henkilön kanssa, joka haluaa seksiä? Miksi seksi inhottaa?

Minusta aviossa on velvollisuus antaa seksiä, ellei hoku sairaus tee siitä kivuliasta tai toisella ole.koku sukupuolitauti. Näon siis, jis ei aluksi ole toisin sovittu.

Miksi jotakuta alkaa seksi inhottaa, jos on aluksi ollut ok?

Vierailija
22/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:56"] Jos ongelma on se, että seksi ällöttää, niin miten se voi korjaantua harrastamalla seksiä? Nämä on just niitä neuvoja, joita annetaan kun ei ole koskaan itse harrastanut vastenmielistä seksiä. Millä oikeudella edes kutsua itseään terapeutiksi, jos ei ole osaamista mihinkään korjaavaan. [/quote] Se pointti on varmaan siinä, että yritetään tehdä seksistä taas mielekästä. Lisäksi pitäis varmaan miettiä, miksi seksi on vastenmielistä. [/quote] Ei siinä mitään pointtia ole, että tehdään sitä mikä ei tunnu hyvältä. Se ei muuta yhtään mitään, eikä tee asiasta yhtään miellyttävämpää.

[/quote]

Jos terapeutin neuvot ei mitään muuta, niin ei siellä silloin kannata käydä, mutta mitä vaihtoehtoja jää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:42"]

Näitä neuvojahan saa lukea ja kuulla, että jos haluttomuus vaivaa, niin pitäisi vaan harrastaa seksiä, että kyllä se siitä ja pieni uhraushan se vain on parisuhteen eteen. Taas yksi sellainen kerta takana ja hyi vittu että ällöttää. Jäin sohvalle odottaan että ukko nukahtaa, ettei tartte vahingossakaan koskea siihen. Siis miten tämä on patisuhteelle hyväksi? Luulen että nuo terapeutit itse ovat yliseksuaalisia ihmisiä, jotka eivät ihan oikeasti ymmärrä haluttomuutta.

[/quote]

Niinpä. Juuri siksi menin sinne terapiaan, että saisin hyvän syyn olla harrastamatta seksiä.
[/quote]
Outoa. Minä menisin sinne siinä toivossa, että terapeutti osaisi auttaa minua pitämään jälleen seksistä ja haluamaan sitä. Jos ei halua edes haluta, niin sitten vaan sanoo ei.

Vierailija
24/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että kuitenkin vain osassa haluttomuustapauksia on kyse siitä, että seksi tai kumppani oikein ällöttää. Jos niin on, niin se on isompi ongelma, jolle olisi syytä löytää ratkaisu pikaisesti tai suhde on taputeltu. Mutta uskoisinpa, että aika monella kyse on enemmänkin siitä, ettei jaksa tai ei huvita, ja sitä kautta asetelmasta tulee ahdistava ja seksistä pakkopullaa. Noita tilanteita saa aika hyvin laukaistua sillä, että päättää nyt van harrastaa sitä seksiä vaikkei heti niin huvittaisikaan. Usein sitä myös huomaa, että kun alkuun pääsee niin homma on ihan kivaa.

Vierailija
25/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:23"]Miksi nämä seksikielteiset ovat menneet avioon henkilön kanssa, joka haluaa seksiä? Miksi seksi inhottaa?

Minusta aviossa on velvollisuus antaa seksiä, ellei hoku sairaus tee siitä kivuliasta tai toisella ole.koku sukupuolitauti. Näon siis, jis ei aluksi ole toisin sovittu.

Miksi jotakuta alkaa seksi inhottaa, jos on aluksi ollut ok?
[/quote]
Niin mietipä sitä. Vastausta viimeiseen moni siltä terapeutilta yrittää hakeakin. Seksikielteisyydestähän haluttomuudessa ei edes ole kyse.

Vierailija
26/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta elää seksin mukana. Siihen seksikumppaniin rakastutaan useimmiten. Jos harrastaa kumppaninsa kanssa seksiä, siihen voi jopa tykästyä. Jos vika on siinä, mitä toinen tekee seksissä väärin tai huonosti, suuta voi avata. Kun parisuhteessa seksiä ei ole, on ongelma. Jos tilanne jatkuu, tulee useimmiten ero tai suhde muuttuu toiseksi kuin parisuhde. 

Vierailija
27/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa te edes olette yhdessä sellaisien kumppanien kanssa että seksi tuntuu iljettävältä ajatukselta? En vaan tajua.

Juu olen mies, enkä todellakaan viettäisi aikaa sellaisen naisen kanssa jonka mielestä olen vain ällöttävä.

Vierailija
28/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:13"]Kokeilemaan seksiä saatst yllättää se on oikeasti mukavin asia mitä voi housut päällä tehdä.
[/quote]
Mä olen aina ollut ilman housuja...

Vierailija
29/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:32"]

Miksi hitossa te edes olette yhdessä sellaisien kumppanien kanssa että seksi tuntuu iljettävältä ajatukselta? En vaan tajua. Juu olen mies, enkä todellakaan viettäisi aikaa sellaisen naisen kanssa jonka mielestä olen vain ällöttävä.

[/quote] Halutonta ei kiinnosta ja toinen toivoo että tilanne korjaantuisi. Sitten odotellaan, että tilanne räjähtää käsiin.

Vierailija
30/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:32"]Miksi hitossa te edes olette yhdessä sellaisien kumppanien kanssa että seksi tuntuu iljettävältä ajatukselta? En vaan tajua.

Juu olen mies, enkä todellakaan viettäisi aikaa sellaisen naisen kanssa jonka mielestä olen vain ällöttävä.
[/quote]
Ei mies ole ällöttävä, vaan tuo tapa tunkea housuihin on ällöttävä. Tosin mies muuttuu kerta kerralta ällöttävämmäksi. Luulen myös etten enää koskaan voi oikeasti tykätä seksistä, siihen liittyy liikaa epämiellyttäviä kokemuksia.

Vierailija
31/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuo neuvo kuvottaa, vaikka olen aina ollut enemmän haluava osapuoli parisuhteessa. Haluan seksiä käytännössä aina kun miehenikin haluaa. Silti tulee fyysisesti paha olo, kun naisia käsketään vaan antamaan pillua tai levittämään jalkansa. Ihan kuin pillu tai koko nainen olisi vain joku tunnoton esine, mihin voi ruiskia spermansa. Hyi helvetti!

Vierailija
32/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:26"]Luulenpa, että kuitenkin vain osassa haluttomuustapauksia on kyse siitä, että seksi tai kumppani oikein ällöttää. Jos niin on, niin se on isompi ongelma, jolle olisi syytä löytää ratkaisu pikaisesti tai suhde on taputeltu. Mutta uskoisinpa, että aika monella kyse on enemmänkin siitä, ettei jaksa tai ei huvita, ja sitä kautta asetelmasta tulee ahdistava ja seksistä pakkopullaa. Noita tilanteita saa aika hyvin laukaistua sillä, että päättää nyt van harrastaa sitä seksiä vaikkei heti niin huvittaisikaan. Usein sitä myös huomaa, että kun alkuun pääsee niin homma on ihan kivaa.
[/quote]
Minä taas luulen että se ettei jaksa ja huvita johtuu huonosta kumppanista joka ei tue ja auta. En minäkään kusipää exälleni halunnut antaa, ei hänkään antanut minun elämääni mitään mitä halusin. Ero tuli. Kun on ihmisen kanssa joka huomioi toista kokonaisuutena eikä vain seksin toivossa niin kummasti sitä aikaa ja energiaa riittää seksiin.

Vierailija
33/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä kunnon rehellisen supisuomalainen pihtaus on avain onneen. Sitä riemun määrää, kun näkee puolison kiemurtelevan levottomasti tyydyttämättömine tarpeineen. Oppiipa retale. Kyllä hyvää kannattaa odottaa pidempäänkin - sanotaan nyt tuollaiset 20 vuotta.

Vierailija
34/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:38"]

Minua tuo neuvo kuvottaa, vaikka olen aina ollut enemmän haluava osapuoli parisuhteessa. Haluan seksiä käytännössä aina kun miehenikin haluaa. Silti tulee fyysisesti paha olo, kun naisia käsketään vaan antamaan pillua tai levittämään jalkansa. Ihan kuin pillu tai koko nainen olisi vain joku tunnoton esine, mihin voi ruiskia spermansa. Hyi helvetti!

[/quote]

Kuule tämä sama neuvo annetaan ihan tasan myös silloin kun mies on se suhteen haluton osapuoli, ei se haluttomuus ole mikään naisten etuoikeus.  En kyllä tosin itsekään pidä kys. neuvoa kovin hyvänä. 

Vierailija
35/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:38"]

[/quote]

Kuule tämä sama neuvo annetaan ihan tasan myös silloin kun mies on se suhteen haluton osapuoli, ei se haluttomuus ole mikään naisten etuoikeus.  En kyllä tosin itsekään pidä kys. neuvoa kovin hyvänä. 

[/quote]

Onko sinulla antaa omasta mielestäsi parempaa ohjetta? Varsin usein terapiassa joutuu käsittelemään hankalia tunteita ja ikäviä tilanteita. Fysioterapiakin on usein tuskallista kuin mikä. Jos seksielämänsä ei halua antaa kuolla (usein tapaa myös suhteen samalla) niin asialle on tehtävä jotakin. Pelkkä puhuminen ei riitä kun se ei kuitenkaan johda tekoihin eikä tilanteen muuttumiseen.

Jos itse tietää että ei halua seksiä toisen kanssa harrastaa niin sen kun kieltäytyy eikä suostu osallistumaan mihinkään terapiaan. Olisi toki reilua sanoa sille toiselle ne todelliset syyt erohaluun eikä yrittää vierittää vastuuta eroamisaloitteen tekemisestä toiselle osapuolelle seksistä ja terapiasta kieltäytymällä.

Vierailija
36/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan seksiä hyvin harvoin ja voisin hyvin elää ilman seksiä. Silti harrastan seksiä mieheni kanssa monta kertaa viikossa, sillä uskon siihen ettei parisuhteessa saa kieltäytyä seksistä. Seksi ei ällötä minua, mutta en vaan saa siitä mitään irti, se ei yksinkertaisesti kiinnosta. Ongelma on minun, ei mieheni kuulu siitä kärsiä. Ja uskon, että erohan siitä seuraisi jos jatkuvasti kieltäytyisin seksistä. Minun parisuhteessani tuo neuvo on toiminut jo yli viisi vuotta :)

Vierailija
37/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun aina keskitytään naisten haluttomuuteen. Nykypäivänä kun miesten haluttomuus on aikas paljon yleistynyt. 

nimim. seksiä viimeksi huhtikuussa

Vierailija
38/77 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:10"]Ennen mäkin olisin sanonut noin eli harrastakaa seksiä vaikkei tee mieli. Nyt tiedän miltä tuntuu tehdä sitä sillon kun ei tee mieli. Ällötyää, ahdistaa jne. Syy on se, että meidän välinen läheisyys on vaan ja ainoostaan sitä seksiä. Nyt ei ole enää sitäkään. Haluaisin erota, koska kaipaan läheisyyttä. Mies ei halua erota. Saa nähdä kuinka kauan tätä seksitöntä elämää elää kanssani. Jos pettää, on helppo erota. Nyt en osaa vaatia sitä tarpeeksi. Mies ei halua puhua siitä ja en vasn jaksa. Jos pettäisi, tajuaisi mieskin lähteä ja olisi paikka jonne mennä.
[/quote]
Tässäpä se juju onkin. Olin ennen suhteessa missä mies jopa kiristi seksillä "et saa yhtään pusua ja halia jos ei joka päivä ole seksiä", kaiken koskettamisen piti johtaa seksiin tai sitten olin jotakin velkaa. Mielestäni tuo on ihan vaan raiskaamista, "otetaan se mikä itselle kuuluu." Mies ei ollut kiinnostunut antamaan läheisyyttä jos se ei 100% varmuudella johda mihinkään kun itse taas kaipasin paljonkin hellyyttä ja rakkautta. Meille kävi niin että loppujen lopuksi kyllästyin miehen itsekkääseen raiskaamiseen ja päätin että seksi loppuu, ero tuli. Nykyinen ihana mieheni ymmärtää sen että rakkaus välittyy ihokontaktissa. Hän koskettelee minua aina kun mahdollista ja sen ei ikinä tarvitse johtaa seksiin jos en halua. Harrastamme seksiä useamman kerran viikossa, mies saa kiittää siitä ihan itseään ja en todellakaan koe sitä raiskaamisena.
[/quote]
Tätä olen yrittänyt selittää miehelle mutta se ei tajua tai halua tajuta. Hellyys olisi avain seksiin mutta mun mies ei koskaan koske muulloin kuin seksiä vongatessaan. Siitä läpinäkyvästä muka kiintymyksen osoittamisesta tulee vain ärsytys ja vitutus. Suhteen alkuaikoina kaikki minun yritykset olla lähellä johti seksiin halusin tai en. Joten rupesin välttämään. Nämä on niin monimutkaisia vyyhtejä.

Vierailija
39/77 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:10"]Ennen mäkin olisin sanonut noin eli harrastakaa seksiä vaikkei tee mieli. Nyt tiedän miltä tuntuu tehdä sitä sillon kun ei tee mieli. Ällötyää, ahdistaa jne. Syy on se, että meidän välinen läheisyys on vaan ja ainoostaan sitä seksiä. Nyt ei ole enää sitäkään. Haluaisin erota, koska kaipaan läheisyyttä. Mies ei halua erota. Saa nähdä kuinka kauan tätä seksitöntä elämää elää kanssani. Jos pettää, on helppo erota. Nyt en osaa vaatia sitä tarpeeksi. Mies ei halua puhua siitä ja en vasn jaksa. Jos pettäisi, tajuaisi mieskin lähteä ja olisi paikka jonne mennä. [/quote] Tässäpä se juju onkin. Olin ennen suhteessa missä mies jopa kiristi seksillä "et saa yhtään pusua ja halia jos ei joka päivä ole seksiä", kaiken koskettamisen piti johtaa seksiin tai sitten olin jotakin velkaa. Mielestäni tuo on ihan vaan raiskaamista, "otetaan se mikä itselle kuuluu." Mies ei ollut kiinnostunut antamaan läheisyyttä jos se ei 100% varmuudella johda mihinkään kun itse taas kaipasin paljonkin hellyyttä ja rakkautta. Meille kävi niin että loppujen lopuksi kyllästyin miehen itsekkääseen raiskaamiseen ja päätin että seksi loppuu, ero tuli. Nykyinen ihana mieheni ymmärtää sen että rakkaus välittyy ihokontaktissa. Hän koskettelee minua aina kun mahdollista ja sen ei ikinä tarvitse johtaa seksiin jos en halua. Harrastamme seksiä useamman kerran viikossa, mies saa kiittää siitä ihan itseään ja en todellakaan koe sitä raiskaamisena. [/quote] Tätä olen yrittänyt selittää miehelle mutta se ei tajua tai halua tajuta. Hellyys olisi avain seksiin mutta mun mies ei koskaan koske muulloin kuin seksiä vongatessaan. Siitä läpinäkyvästä muka kiintymyksen osoittamisesta tulee vain ärsytys ja vitutus. Suhteen alkuaikoina kaikki minun yritykset olla lähellä johti seksiin halusin tai en. Joten rupesin välttämään. Nämä on niin monimutkaisia vyyhtejä.

[/quote]

... ja nyt jos mies yrittää korjata käytöstää ja olla hellä oletat että se on vonkaamassa seksiä. Joten torjut SEKÄ seksin ETTÄ kaikki muutkin hellyydenosoitukset. Näetkö tässä tuhoon johtavassa kehityksessä jotakin johon sinä voisit saada aikaan parannuksen? 

Seksiterapeuteille on tosiaan tarvetta, tuollaistenkin tilanteiden välttämiseksi ja korjaamiseksi.

Vierailija
40/77 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa noi kanssa. Puhuvat et seksiä pitää harrastaa ja sitä ja tätä tai muuten ei ole terve. Tajuaako nuo, että kaikilla ei ole ketään kenen kanssa harrastaa noita saatanan kamasutrajuttuja päivittäin ja kaikilla ei välttämättä tule koskaan olemaankaan ketään? Siis ittee vähäsaantisena ärsyttää nää jeeee seksi on best jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi