Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä
Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?
Kommentit (1110)
Se että paskan määrä on vakio ja selkäänpuukottajia on joka paikassa. Tosin ei tulleet järkytyksenä, elämän ikäviä tosiasioita.
Meidän sukupolvemme taitaa ihan oikeasti joutua sotaan hallituksemme tuhoisan seikkailupolitiikan vuoksi.
Se, että tajusin taloyhtiön puheenjohtajan olevan narsisti. En olisi millään uskonut. Jotain epäilin olevan, mutta tämä on totuus.
Se etten pääse taivaaseen ilman uskoa jeesukeen,no helvettiin ollaan menossa,koska Jeesus ei auta, ja enkä tiedä mitä vielä pitäisi tehdä jotta pelastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kuoli 1997. Sisareni oli levitellyt koko suvulle olen vejelleni raha velkaa viellä 2000.Kukan ei tarkistanut. Kun toinen sisar riiteli tämän kakanpuhujan kanssa,ilmi antoi hänet.Oli lainanut markan aikaan joskus oliko 80 luku/ vai 90 luku. Veljeltäni Malmö 1895 mk. Maksanut sen postin kautta ajalla takaisin.Kuitit rahan saapumisesta ja kuitti rahan maksamisesta tallella.Monistin ne ja lähetin koko suvulle.Kysyin siskoltani miksi levität valheita minusta? Vastasi uskoin vain Kaija -vainajaa! Kaija vainaja levitti.Aikuinen ihminen,joka ei kanna vastuuta omat valheensa.Hän on koko elämän ollut vakavaraisena lihava ,Vakavaraisuus tulee puolison kautta. Josta tulee hänen uskotavuus: Mitä ihmelisempiä juttuja levittänyt minusta.Kun jää kinni : Selitää uskoi muita ja se on ollut oikeutettua.Vedoten ei kannata välitää.Pyytämättä anteeksi! Minulle hän on kuollut sisko.Ihan sama mitä levitää puhuu.En kuule niitä kun en ole sellaisten ihmisten kanssa missään tekemisissä joihin kontakti siskollani on!
Tasapainoisen tekstiä?
Se, että ihmisestä tosiaan voidaan tehdä aiheettomia rikosilmoituksia. Ja vieläpä kaksi eri tahojen tekemiä, lyhyen ajan sisällä. Ja täysin syytön molempiin. Toiselle onneksi silminnäkijät. Molemmat selvitetty, mutta ihminen voi joutua pulaan ihan täysin ilman omaa syytään. Turvattomuuden tunne vain jäi, kun et voi omalla käytöksellä vaikuttaa siihen, mitä sinusta puhutaan tai mistä sua syytetään. Joku vain päättää kiusata ja niin voi täällä tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mäkin olen ollut väkivaltaisesta suhteessa, mutta mä sentään olin niin vahva , että lähdin siitä!" Ambulanssin nainen tuo minulle sanoi kun mut vietiin toista kertaa lanssilla sairaalaan miehen pahoinpideltyä minut. Toi tulee mieleen edelleen. Halusiko lyödä lyötyä vai halusiko että heräsin? En tiedä , mutta tuntui pahalta ja edelleen muistuu jaksoittain mieleeni.
Oli kumpi syy tahansa niin tuo ei ollut asia mitä ambulanssi kuskin olisi pitänyt sanoa.
Sen tähden sanotaan koska on heitä jotka tosiaan eivät lähde suhteesta, vaikka tuo jatkuu. Mies voi silti vainota vaikka nainen tekee kaikkensa päästäkseen vapaaksi. Ammattilaiset tietävät tämän, asianajajat ja muut.
Se miten luonnolliselta täyteainet tuntuu ja näyttää. Täytin leukakuopan ja se tuntuu ihan omalta iholta <3 eikä kukaan edes ole huomannut :)
Sairaanhoitajien hyvät palkat. Luulin heidän olevan vähäosaisia. Tyhmänä vielä olin palkankorotusten puolesta. Oppia ikä kaikki. Rahanahneus menee inhimillisyyden edelle.
Siskoni poikaystävä paljastui psykopaatiksi joka pyöritteli alaikäsiten p""norinkiä! Auttoi muka nuoria mutta todellisuus r""skasi ja pahoinpiteli niitä lisäksi kavalsi järjestöltä rahaa,ihmettelinkin miten aina varaa ostaa kaikkea kallista mun siskolle ja varaa maksaa kahden kämpän vuokrat, kun tämä tieto tuli että mukava,kohtelias herrasmies paljastui tälläiseksi lurjukses romahdin lattialle itkemään ja huutamaan koski siskon puolesta todella paljon:( oli myös siis väkivaltainen siskolle,tämä paljastui sitten kun olivat eroneet.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajien hyvät palkat. Luulin heidän olevan vähäosaisia. Tyhmänä vielä olin palkankorotusten puolesta. Oppia ikä kaikki. Rahanahneus menee inhimillisyyden edelle.
Ja mietipä vielä sitä kuinka törkeitä suurin osa on, onko joillain vallantunne että voivat kiusata ja olla ilkeitä potilaille? Tuli nähtyä ja kuultua siivoojana aika paljon,jos omaiset vaan tietäisi miten suurin osa hoitajista puhuu ja kohtelee potilaita eivät epäili hetkeäkään että tuonne sairaalaan eivät veisi hoitoon,,sama koskee vanhusten ja kehitysvammaisten hoitoyksiköitä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän sukupolvemme taitaa ihan oikeasti joutua sotaan hallituksemme tuhoisan seikkailupolitiikan vuoksi.
Kerropa tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Se miten luonnolliselta täyteainet tuntuu ja näyttää. Täytin leukakuopan ja se tuntuu ihan omalta iholta <3 eikä kukaan edes ole huomannut :)
Kenen iho siinä täyteaineen päällä olisi ellei omasi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana järkytyin todella tavasta miten ihmiset kohtelevat eläimiä, brutaalit eläinkokeet, halal teurastukset, kettujen elävältä nylkeminen, koirien elävältä keittäminen, härkätaistelut, valaanpyynti, kanojen tallominen kuoliaaksi, tuotantosikojen kohtelu, häntien typistykset, sairas jalostus, pienessä häkissä vuosia pitäminen,joka päivä miljoonat eläimet menevät liukuhihnalla teuraaksi.
Ihmiskunta ei ansaitse tätä planeettaa.
Unohdit pentutehtailun, mikä on niin järkyttävää bisnestoimintaa että sitä en ikinä ymmärrä.
Vih reiden vedätys hallituksessa, kuinka onnistuneet pienellä äänimäärällä saattamaan maamme tähän tilaan ja kuinka heikkoja toiset hallituspuolueet!
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana järkytyin todella tavasta miten ihmiset kohtelevat eläimiä, brutaalit eläinkokeet, halal teurastukset, kettujen elävältä nylkeminen, koirien elävältä keittäminen, härkätaistelut, valaanpyynti, kanojen tallominen kuoliaaksi, tuotantosikojen kohtelu, häntien typistykset, sairas jalostus, pienessä häkissä vuosia pitäminen,joka päivä miljoonat eläimet menevät liukuhihnalla teuraaksi.
Ihmiskunta ei ansaitse tätä planeettaa.
Voi, kunpa useampi havahtuisi näkemään eläinten hädän.
Joukkovoimalla voitaisiin saada asioihin muutos.
CHANGEN, PETAN ja muiden eläinsuojelujärjestöjen anomuksia voi allekirjoittaa ja niillä vaikuttaa lainsäätäjiin.
Miten ajattelemattomia ja piittaamattomia monet ihmiset ovat. Toisten ihmisten hädästä ei välitetä ja esim. eläinten kipua ei huomata tai ymmärretä.
Siis olen nukkunut huonosti tämän laajamittaisen invaasion alusta asti.