Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä

Vierailija
11.03.2022 |

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?

Kommentit (1110)

Vierailija
141/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vähän lääkärit tuntee eri sairauksia ja osaa diagnosoida niitä. Joku terveyskeskus on kuin villi länsi. Itse pitää etsiä oikea diagnoosia, ja vaatia siihen kuuluvat tutkimukset ja hoito. Tuloksia tulee ainoastaan olemalla kusipää vastaanotolla.

Eräs hoonosoomi ei tunnistanut jalkasientä. Käski laittamaan hydrokortisonia!,! Arvzusjeskus itä-Helsingissä 1990-luvulla. Moni muukin lääkäri luulee olevansa Jumalasta seuraava ja suuttuu jos ei niele kaikkea syytämäänsä muka tietoa

Vierailija
142/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vähän ihmiset välittävät mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Seitsemässä veljeksessä kotinsa ja erämaapirttinsä Impivaara jylhine metsineen sijaitsee  Nurmijärvellä.

Vierailija
144/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten ihmiset toimivat kun luulevat ettei kukaan saa tietää.

Vierailija
145/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten surkea on nuorten mielenterveyspalveluiden taso ja nuoren kohtelu verrattuna vaikka syöpään sairastuneen kohteluun. Ei syöpäpotilastakaan lähetetä kotiin jonkun epämääräisen reseptin kanssa, joka ehkä auttaa, ja mahdollisesti pääset lääkärille 6 kk kuluttua, koitahan pysyä hengissä siihen saakka. Vanhemmat eivät saa mitään tukea mielenterveyspotilaan hoitoon verrattuna syöpäpotilaan vanhempiin, joilla on moniammatillinen tukiryhmä ja psykologiapalveluja heti saatavilla.

Tästä kohtelusta pitäisi tehdä samanlainen dokumentti mikä tehtiin aikoinaan syöpälapsista, niin ehkä muidenkin silmät avautuisivat kuinka kurjassa tilassa nämä lapset ja nuoret ovat.

Vierailija
146/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin keikkalaisena ravintola-alalla, se miten paljon kusipäisiä aikuisia ihmisiä olen kohdannut muutaman viikon sisään ja siis tarkoitan työntekijöitä.Järkyttävää käytöstä.

Vierailija
147/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, miten ihmiset toimivat kun luulevat ettei kukaan saa tietää.

Tämä🥶

Vierailija
148/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että miten vaikeaa naisilta on saada seksiä.

Eli kun naisia treffailee niin naisilta tulee pakit aina ennen seksiä ja selibaatista voi muodostua vuosien pituinen, vaikka pääsisi 3-4 treffeihin asti.

Tääl

Vierailija
149/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mäkin olen ollut väkivaltaisesta suhteessa, mutta mä sentään olin niin vahva , että lähdin siitä!" Ambulanssin nainen tuo minulle sanoi kun mut vietiin toista kertaa lanssilla sairaalaan miehen pahoinpideltyä minut. Toi tulee mieleen edelleen. Halusiko lyödä lyötyä vai halusiko että heräsin? En tiedä , mutta tuntui pahalta ja edelleen muistuu jaksoittain mieleeni.

Halus kertoa että on mahdollista muuttaa elämä paremmaksi. Ehkä oli joskus luullut ettei se ole mahdollista. Oletko sinä lähtenyt?

Vierailija
150/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin silloin kun vihreät äänesti lex nokian puolesta enkä enää äänestänyt niitä sen jälkeen.

Vierailija
151/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten tyhmiä, ja yksinkertaisia vasemmistolaiset ovat!

Vierailija
152/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suorastaan järkytä mut usein yllättää kuinka typeriä ja itsekeskeisiä ihmiset ovat.

Vierailija
153/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että aviomieheni paljastui pedofiiliksi ja se, että lapseni teki itsemurhan täysi-ikäisenä.

Vierailija
154/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin keikkalaisena ravintola-alalla, se miten paljon kusipäisiä aikuisia ihmisiä olen kohdannut muutaman viikon sisään ja siis tarkoitan työntekijöitä.Järkyttävää käytöstä.

Tiedän kun itsekkin olen ollut baarissa töissä. Vielä pahempia on änkyräkänniset asiakkaat. Joillekkin oli pakko soittaa poliisit.

Vierailija
155/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin paperit alaikäisestä lapsestani. Rankasti koulukiusatusta tuli lopulta kiusaaja itsekin, joka pystyi puolustautumaan kovin ottein. Muuten hyvä asia tämä puolustutuminen, mutta lain silmissä rangaistavaa.  Se on niin, että jos joku lyö, puolustautua ei saa. Vaihtoehdot ovat karkuun lähteminen, jos kerkiää. Oli murheellista luettavaa. Mutta asialla oli onnellinen loppu, kiusaaja erotettiin koulusta monen vuoden päästä. 

Vierailija
156/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voi joutua "suomi toisena kielenä" ryhmään, vaikka suomi olisi ainoa ja todistetusti hyvällä tasolla puhuttu kieli. Naurettavaa. 

Vierailija
157/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäistäkin äärimmäisempi järjettömyys ja ihmisten pahuus ja välinpitämättömyys.

Vierailija
158/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun sain tietää että tätini on syntynyt eri isälle kuin muut perheen lapset. Isoäitini nuoruuden hairahduksen hedelmä.

Vierailija
159/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin ei ollutkaan Suomen ja muiden kansojen ystävä. Vaikea käsittää kun näytteli niin mukavaa miestä vuosikymmenien ajan.

Vierailija
160/1110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten (myös itseni) ääretön typeryys.

Sodat, koronan vuoksi tehdyt älyttömyydet, maapallon tuhoaminen kaikin tavoin, liikakansoitus, ylilihavuus ja samaan aikaan nälänhätä, somekulttuuri ja kaiken seksualisointi. Vain näin muutamia mainitakseni.

Ja jotkut ihan oikeasti tekee vielä lisää lapsia kaiken tämän hulluuden keskelle.