Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä
Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?
Kommentit (1110)
Miten vähän ihmiset välittävät mistään.
Se, että Seitsemässä veljeksessä kotinsa ja erämaapirttinsä Impivaara jylhine metsineen sijaitsee Nurmijärvellä.
Se, miten ihmiset toimivat kun luulevat ettei kukaan saa tietää.
Miten surkea on nuorten mielenterveyspalveluiden taso ja nuoren kohtelu verrattuna vaikka syöpään sairastuneen kohteluun. Ei syöpäpotilastakaan lähetetä kotiin jonkun epämääräisen reseptin kanssa, joka ehkä auttaa, ja mahdollisesti pääset lääkärille 6 kk kuluttua, koitahan pysyä hengissä siihen saakka. Vanhemmat eivät saa mitään tukea mielenterveyspotilaan hoitoon verrattuna syöpäpotilaan vanhempiin, joilla on moniammatillinen tukiryhmä ja psykologiapalveluja heti saatavilla.
Tästä kohtelusta pitäisi tehdä samanlainen dokumentti mikä tehtiin aikoinaan syöpälapsista, niin ehkä muidenkin silmät avautuisivat kuinka kurjassa tilassa nämä lapset ja nuoret ovat.
Aloitin keikkalaisena ravintola-alalla, se miten paljon kusipäisiä aikuisia ihmisiä olen kohdannut muutaman viikon sisään ja siis tarkoitan työntekijöitä.Järkyttävää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Se, miten ihmiset toimivat kun luulevat ettei kukaan saa tietää.
Tämä🥶
Vierailija kirjoitti:
Se, että miten vaikeaa naisilta on saada seksiä.
Eli kun naisia treffailee niin naisilta tulee pakit aina ennen seksiä ja selibaatista voi muodostua vuosien pituinen, vaikka pääsisi 3-4 treffeihin asti.
Tääl
Vierailija kirjoitti:
"mäkin olen ollut väkivaltaisesta suhteessa, mutta mä sentään olin niin vahva , että lähdin siitä!" Ambulanssin nainen tuo minulle sanoi kun mut vietiin toista kertaa lanssilla sairaalaan miehen pahoinpideltyä minut. Toi tulee mieleen edelleen. Halusiko lyödä lyötyä vai halusiko että heräsin? En tiedä , mutta tuntui pahalta ja edelleen muistuu jaksoittain mieleeni.
Halus kertoa että on mahdollista muuttaa elämä paremmaksi. Ehkä oli joskus luullut ettei se ole mahdollista. Oletko sinä lähtenyt?
Järkytyin silloin kun vihreät äänesti lex nokian puolesta enkä enää äänestänyt niitä sen jälkeen.
Se miten tyhmiä, ja yksinkertaisia vasemmistolaiset ovat!
Ei nyt suorastaan järkytä mut usein yllättää kuinka typeriä ja itsekeskeisiä ihmiset ovat.
Se että aviomieheni paljastui pedofiiliksi ja se, että lapseni teki itsemurhan täysi-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin keikkalaisena ravintola-alalla, se miten paljon kusipäisiä aikuisia ihmisiä olen kohdannut muutaman viikon sisään ja siis tarkoitan työntekijöitä.Järkyttävää käytöstä.
Tiedän kun itsekkin olen ollut baarissa töissä. Vielä pahempia on änkyräkänniset asiakkaat. Joillekkin oli pakko soittaa poliisit.
Poliisin paperit alaikäisestä lapsestani. Rankasti koulukiusatusta tuli lopulta kiusaaja itsekin, joka pystyi puolustautumaan kovin ottein. Muuten hyvä asia tämä puolustutuminen, mutta lain silmissä rangaistavaa. Se on niin, että jos joku lyö, puolustautua ei saa. Vaihtoehdot ovat karkuun lähteminen, jos kerkiää. Oli murheellista luettavaa. Mutta asialla oli onnellinen loppu, kiusaaja erotettiin koulusta monen vuoden päästä.
Suomessa voi joutua "suomi toisena kielenä" ryhmään, vaikka suomi olisi ainoa ja todistetusti hyvällä tasolla puhuttu kieli. Naurettavaa.
Äärimmäistäkin äärimmäisempi järjettömyys ja ihmisten pahuus ja välinpitämättömyys.
Se, kun sain tietää että tätini on syntynyt eri isälle kuin muut perheen lapset. Isoäitini nuoruuden hairahduksen hedelmä.
Putin ei ollutkaan Suomen ja muiden kansojen ystävä. Vaikea käsittää kun näytteli niin mukavaa miestä vuosikymmenien ajan.
Ihmisten (myös itseni) ääretön typeryys.
Sodat, koronan vuoksi tehdyt älyttömyydet, maapallon tuhoaminen kaikin tavoin, liikakansoitus, ylilihavuus ja samaan aikaan nälänhätä, somekulttuuri ja kaiken seksualisointi. Vain näin muutamia mainitakseni.
Ja jotkut ihan oikeasti tekee vielä lisää lapsia kaiken tämän hulluuden keskelle.
Eräs hoonosoomi ei tunnistanut jalkasientä. Käski laittamaan hydrokortisonia!,! Arvzusjeskus itä-Helsingissä 1990-luvulla. Moni muukin lääkäri luulee olevansa Jumalasta seuraava ja suuttuu jos ei niele kaikkea syytämäänsä muka tietoa