Oispa ihanaa jos olis kaveri tai kumppani jonka kans lähteä road tripille.
Olkaa onnellisia te, joilla on.
Inhottaa aina mennä yksin joka paikkaan.
Kommentit (18)
20 vuotta kun tehny sitä kumppanin kanssa, nii nyt lähden yksin. Varsinkin kun hän ajattelee, etten pysty siihen yksin.
V*ttuako et hommaa ketään?! Nainen saa aina halutessaan seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se Mika oli joka metsästi tällaisia road-trip-henkisiä naisia netissä? Tosiaan, nainenhan sai seuraa... niin kauan kuin eli.
Mun mielestä tämä on hyvä aihe. On välillä todella ikävää tehdä yksin kaikkea, nurmikolla istuskelusta lähtien. Ymmärrän ap:n tuskan.
Olisi se kiva lähteä reissulle, kun olisi seuraa. Vaan seurallakin on väliä, niin haaveeksi taitaa taas jäädä
Nykyään reissaan mieheni kanssa. Nuorempana kun olin sinkku minun oli todella vaikea saada naispuolisia kavereita mukaan tekemään oikein mitään. Eivät vaan innostuneet. Aikoinaan harmitti. Halusin matkustella ja tehdä kaikkea mielenkiintoista. Tein sitten matkoja yksin, mutta nyt on kyllä ihanaa kun on puoliso jonka kanssa mennä ja tehdä. En tiedä olivatko kaverini vaan sitten niin eri henkisiä vai mikä mätti.
Road pillulle... Sun pippeli ei kestä seikkaulua siksi kiusaat aloittajaa. Katso netiistä pimppiä ja pelaa pleikkaasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Road pillulle... Sun pippeli ei kestä seikkaulua siksi kiusaat aloittajaa. Katso netiistä pimppiä ja pelaa pleikkaasi ;)
Miesten se pitää pilata tämäkin ketju
Vierailija kirjoitti:
Pidät naisina niitä alle 30 v nättejä naisia. Vähemmän viehättävät naiset on miehille ilmaa.
Kuka lähtee? Olen niin hvetin yksin tässä arjessa. En todellakaan ole hakemassa seksiä.
Auto ja kortti on.
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtee? Olen niin hvetin yksin tässä arjessa. En todellakaan ole hakemassa seksiä.
Auto ja kortti on.
Mä 😊
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä on hyvä aihe. On välillä todella ikävää tehdä yksin kaikkea, nurmikolla istuskelusta lähtien. Ymmärrän ap:n tuskan.
Sitten kun vihdoin ja viimein saa kaverin, alkavat väärinkäsitykset, riidat ja paha mieli
Parempi mennä yksin
Vierailija kirjoitti:
Auto ja kortti on.
Minä haluan lähteä!
Varsinkin näin kesällä tule ko paha mieli ulkoillessa, kun näkee pariskunnat ja ystäväporukat piknikeillä ja terasseilla. Ahistaa huomata näin viiskymppisenä, että yksinäisyys on tosiasia omalla kohdalla
Voin lähteä kartanlukijaksi, jos kysyt nätisti.
No kerätäänkö porukka? 5 mahtuu autoon.
Lähden sun kanssa jos saan RoadPillua matkapäällä jossain levähdyspaikalla.