Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä

Vierailija
11.03.2022 |

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?

Kommentit (1110)

Vierailija
81/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin itsekeskeisyys ja se , että on ihan ok kun pappa sekoaa ja saa harhoissaan silti johtaa maata. Pitäisi olla joku valtiolääkäri mikä tutkii pääkopan näiltä hallitsijoilta säännöllisin väliajoin.

Vierailija
82/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mäkin olen ollut väkivaltaisesta suhteessa, mutta mä sentään olin niin vahva , että lähdin siitä!" Ambulanssin nainen tuo minulle sanoi kun mut vietiin toista kertaa lanssilla sairaalaan miehen pahoinpideltyä minut. Toi tulee mieleen edelleen. Halusiko lyödä lyötyä vai halusiko että heräsin? En tiedä , mutta tuntui pahalta ja edelleen muistuu jaksoittain mieleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka työskenteli vapaaehtoistyössä ja oli kaikin puolin mukava ja empaattinen.

Luulin kiltiksi, oli täysi manipuiva paholainen, joka surutta tuhosi kaiken minkä pystyi. Jos oli hänen lähipiirissään, ja antoi mietämyölin, kaikki oli hyvin. Siinä vaiheessa kun kyseenalaistit hänen toimintansa, sait yhtä kylmää ja jäätävää kohtelua.

Vierailija
84/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti se, että selvisi että mies on ammattivaras. Oli työtön joo ollut useemman vuoden , ammatiltaan kokki ja korona-aikaan lopetti työt ja alkoi olemaan kotona ja täytti silloin tällöin työhakemuksia, mutta ei aktiivisesti enään hakenut alalle. Ihmettelin kun rahaa oli jatkuvasti vaikka sai työttömyys etuuksia vain kerran kuussa. No, sitten alkoi olemaan mm muutaman tuhannen euron sähköpyöriö eteisessä ja olohuoneessa ja silloin sanoin että nyt ihan oikeesti, mitä nää on?! Katosi ja tuli uusia . Ei mennyt enään läpi "kaverin" tai " kaveri pitää hetken täällä, älä puutu" heräsin siihen kun akku rälläkällä veteli isoa lukkoa auki keittiössä .

Oli käynyt keikkailemassa ihan lähistöltä öisin pyöriä ja myi niitä eteenpäin tori.fissä ja mm murtautunut useampaan varastoon ja pyöräkellariin kun nukuin ja "käyn vähän lenkillä". Reppu täynnä ruuvimeisseliä, akkurälläkkää, porakonetta,ja muuta, ja sillon kilahdin. Myönsi , ja erottiin , mutta en olisi ikinä hänestä uskonut tätä, eikä varmasti uskoisi kukaan muukaan hänet tunteva.

No ei h€lv€tti. :D Oli siis pelkkä rahanahneus kyseessä eikä huumeidenkäytön rahoittaminen..?

Eläminen on hyvin kallista tässä maassa ilman huumeidenkäyttöäkin ja en todellakaan puolustele varastelua.

Vierailija
85/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tinderissä ei saakkaan pildeä nuorilta bimuilta!!!

M 42

Siksi koska sinä et ole enää nuori.

Vierailija
86/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät liian kovaa hintaa...

Vierailija
87/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että aikuiset ei kasvakaan koskaan aikuisiksi.

Vierailija
88/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen teflonia ;)

Et ole.

Olet lihaa.

Erehtyväistä lihaa.

Lihaa . Et muuta. Aivosi ei ole yhtenäiset .

Vierailija
89/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mäkin olen ollut väkivaltaisesta suhteessa, mutta mä sentään olin niin vahva , että lähdin siitä!" Ambulanssin nainen tuo minulle sanoi kun mut vietiin toista kertaa lanssilla sairaalaan miehen pahoinpideltyä minut. Toi tulee mieleen edelleen. Halusiko lyödä lyötyä vai halusiko että heräsin? En tiedä , mutta tuntui pahalta ja edelleen muistuu jaksoittain mieleeni.

Oli kumpi syy tahansa niin tuo ei ollut asia mitä ambulanssi kuskin olisi pitänyt sanoa.

Vierailija
90/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo on myös ollut joskus aivan pieni lapsi :D

Vierailija
91/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten paljon isäni vankilatuomiot on vaikuttanut elämääni. Ei hyvällä tavalla.

Vierailija
92/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla että en olekaan tyttäreni isä, jota olin kasvattanut 2 vuotta. Koko elämä meni uusiksi :(

Vierailija
93/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni on käyttänyt subutexiä ja amfetamiinia kun äitini ollut taapero ikäinen. En olisi ikinä tätä uskonut, mutta totta se on ja olemme nyt jälkeenpäin mummon kanssa puhuneet tästä. Edelleen tuntuu absurdilta.

Vierailija
94/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjelmien tyhmät letkautukset on oikeasti tarkoitettu aikuisille .

Vierailija
95/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni joka oli ollut useammassa parisuhteessa ja voivotteli kun ei varmaan pysty raskaaksi tulemaan . Pari vuotta meni ja synnytti lapsen tosta noin vaan kertomatta kenelläkään lähipiirille koko raskausaikana. Jossain vaiheessa huomasin vatsan ja kysyin, ja hän sanoi että syönyt liikaa ja on turvotusta.

Vuoden päästä Ilmoitti vain että terve tyttö syntyi ", en uskaltanut kertoa aikaisemmin , jos olisi tullut komplikaatioita tai mennyt kesken "

No, koko lähisuku on innoissaan että hän sai lapsen mitä toivoi pitkään, mutta tuo aika minkä salasi ja äkillisesti ilmoitti lapsen saannistaan, on todella hämmentävää.

Vierailija
96/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten inhottavia lähihoitajat oikeasti voi olla. Ei kaikki, mutta osa heistä. Saa kicksejä pilkatessaan potilaita.

Vierailija
97/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä typeryyttä siltä ambulanssinaiselta! Kaikkea hyvää sinulle, toivon, että voit paremmin.

Vierailija
98/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei kaikki papit olekaan uskovaisia  :0

Siis kuka lähtee lukemaan teologiaa ilman että uskoo? Se oli mulle järkytys noin 10 vuotta sitten, kun sen sain tietää.

Papit ovat nykyajan fariseuksia. Heidät tullaan tuomitsemaan kovimman kautta.

Vierailija
99/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä typeryyttä siltä ambulanssinaiselta! Kaikkea hyvää sinulle, toivon, että voit paremmin.

Kiitos♥️ samoin sinulle ♥️

Vierailija
100/1110 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järkytyin, kun tajusin, että ei kaikki minun tai toisten ihmisten ideat ole hyväksi. Että pitää aina ensin miettiä, kannattaako jotain omaa tai toisten ajatusta toteuttaa. Olen ollut kauhean johdateltava ja tehnyt niin kuin on sanottu tai itselle joku ensimmäinen ajatus on kehoittanut. Järkytyin siitä, että monet omat ja toisten ajatukset on huonoja ideoita eikä niitä kannata heti rynnätä toteuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi