Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä
Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?
Kommentit (1110)
Näin kun kissa muuttui lehmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Persujen loputon tyhmyys.
Minä taas ajattelen, että jonkun kokonaisen ryhmän leimaaminen tyhmäksi se vasta tyhmää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että miehet ovat valmiita harrastamaan seksiä ihastuneen tutun kanssa tarkoittamatta sillä mitään. Siis tiedän, että randomnaisia voidaan käyttää tunteettomaan seksiin, mutta jotenkin aina yllättää miten ollaan valmiita painamaan työ-, koulu- yms kavereita tai vaikka saman ystäväpiirin sisällä ilman sen kummempia tunteita vaikka tiedetään toisella niitä olemaan. En siis vaan tajua. Eikö sellaiset hoituisi pienemmillä ongelmilla vähän kauempana kotoa?
Koittakaa nyt ymmärtää että miehet haluavat pillua todella paljon. Sitä on täälläkin koitettu teille toitottaa mutta ette meinaa uskoa kun luulette että miehet ja naiset ovat samanlaisia.
Ymmärrän, että miehillä halut on kovat. Silti järkyttää miten häikäilemättä miehet tekevät mitä tahansa saadakseen seksiä. Naisen tunteilla ja hyvinvoinnilla ei ole siinä loppujen lopuksi mitään väliä.
Ja jos miehet haluavat ja arvostavat seksiä niin paljon, miksi he eivät halua antaa mitään naiselle siitä vastineeksi? Hellyyttä, yhdessä vietettyä aikaa, kosketusta...
Naisilla on huutava hellyyden ja kosketuksen tarve, jota mues ei vuorostaan halua tyydyttää, vaikka itse tarpeeksi seksiä saisikin.No ei paljoa kiinnosta halailla kun pussit on tyhjät. Se on jo evoluutiossa, että miehellä ei ole silloin läheisyyden halua. Se on hieman sama kuin koittaisi saada naista pakkonauramaan menkkapäivänä. Evoluutio säätelee hormoneilla niitä asioita.
Niinhän se tietysti on, varsinkin jos aivosolut , joilla voisi AJATELLA, ovat kaikki siellä alhaalla.
Jos ei sua miehenä paljon kiinnosta, se johtaa siihen että minua naisena ei myöskään paljon kiinnosta.
Että nyt tuli sinullekin ja muille miehille selväksi se , miksi moni nainen ei halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Se, miten jouduin törkeän maksuvälinepetoksen uhriksi ihan hiljattain.
Voi ei. Mitä tapahtui?
Kuinka kammottavia aikuiset ihmiset ovat.
Nykyään uskotaan mitä vain ja kaikki säestää mukana, vaikkei tietäisi mistään mitään.
Myös siitä miten miehet nykyään käyttäytyvät. Pskan puhuminen, ihmisten haukkuminen ja kyylääminen ja tirkistely sekä päälle vielä Tik Tok😄varmasti miehekäs olo
Se miten valtamedia sumutti siinä keitä oikeasti tuli 2015, kun asia oli ajankohtainen. Syyrian lapset ja naiset oli varmaan yleisin sana uutisissa joinain päivinä. Jotain minussa särkyi peruuttamattomasti, kun tajusin totuuden ja tämän valehtelun laajuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että miehet ovat valmiita harrastamaan seksiä ihastuneen tutun kanssa tarkoittamatta sillä mitään. Siis tiedän, että randomnaisia voidaan käyttää tunteettomaan seksiin, mutta jotenkin aina yllättää miten ollaan valmiita painamaan työ-, koulu- yms kavereita tai vaikka saman ystäväpiirin sisällä ilman sen kummempia tunteita vaikka tiedetään toisella niitä olemaan. En siis vaan tajua. Eikö sellaiset hoituisi pienemmillä ongelmilla vähän kauempana kotoa?
Koittakaa nyt ymmärtää että miehet haluavat pillua todella paljon. Sitä on täälläkin koitettu teille toitottaa mutta ette meinaa uskoa kun luulette että miehet ja naiset ovat samanlaisia.
Ymmärrän, että miehillä halut on kovat. Silti järkyttää miten häikäilemättä miehet tekevät mitä tahansa saadakseen seksiä. Naisen tunteilla ja hyvinvoinnilla ei ole siinä loppujen lopuksi mitään väliä.
Ja jos miehet haluavat ja arvostavat seksiä niin paljon, miksi he eivät halua antaa mitään naiselle siitä vastineeksi? Hellyyttä, yhdessä vietettyä aikaa, kosketusta...
Naisilla on huutava hellyyden ja kosketuksen tarve, jota mues ei vuorostaan halua tyydyttää, vaikka itse tarpeeksi seksiä saisikin.No ei paljoa kiinnosta halailla kun pussit on tyhjät. Se on jo evoluutiossa, että miehellä ei ole silloin läheisyyden halua. Se on hieman sama kuin koittaisi saada naista pakkonauramaan menkkapäivänä. Evoluutio säätelee hormoneilla niitä asioita.
Niinhän se tietysti on, varsinkin jos aivosolut , joilla voisi AJATELLA, ovat kaikki siellä alhaalla.
Jos ei sua miehenä paljon kiinnosta, se johtaa siihen että minua naisena ei myöskään paljon kiinnosta.
Että nyt tuli sinullekin ja muille miehille selväksi se , miksi moni nainen ei halua seksiä.
Voi hyvänen aika miten tyhmä viesti.
Miestä sattuu alapäähän ainakin hetken aikaa (iän karttuessa aina vaan pidempään), koska luonto on asian niin hoitanut, että nyt hommat seis! Siinä menee aikansa, että pystyy taas edes ajattelemaan seksiä ja sitten joku asiasta (miehen fysiologiasta lainkaan voi olla omakohtaista kokemusta!) mitään tietämätön nainen tulee sössöttämään jotain haluamisesta. Morjens.
Kävin auttamassa serkkuni ostaman talon maalaamisessa ja tapetoinneissa.
Hän lupaili korvaavansa työni "hyvin"...?
Ostaisi liput mun suosikki artistin keikalle ja syömään ravintolassa.
Kävin (laskin käynnit ja tunnit) 8 kertaa ja yhteensä olin 29 tuntia töissä.
Sen jälkeen pesin vielä Kaikko hänen ikkunansa ( kaikki 3 lasipintaa ) ikkunoita oli 9 ikkunaa.
Niistä en edes laskenut työtunteja.
Tuosta urakoinnista on jo reilu vuosi 😬.
Mitään ei oo kuulunut.
Ei edes tupaantuliaisiinsa kutsunut.
En nyt ihan järkyttynyt, mutta harmittaa kun ei pidä lupauksiaan.
Olen kyllä ennenkin autellut tuttaviani. Mm.ikkunoiden pesussa ja siivouksissa, mattojen pesuissa jne.. ihan vaan hyvää hyvyyttäni. En niistä edes korvausta pyytäisikään, kun itse tarjouduin.
Keväällä oli mulla ranne ( oikea käsi) paketissa, venähti ja tulehtui.
Oisin silloin tarvinnut apuja jopa maitopurkin aukaisussa.
En kehdannut pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Se että rotuerottelu tuli takaisin muotiin "woken" myötä, yhtäkkiä "värisokeus" onkin väärin ja jokainen pitää laittaa omaan värilokeroon ja arvo tulee sävyn mukaan.
Mun mielestä "poc" (people of color) on huono termi. Siihen termiin tungetaan niin monet eri kulttuurit, eikä oteta huomioon kuinka muutkin erirotuiset kohtelevat toisia rotuja välillä huonosti. Mutta ei, pitää tehdä tyypillinen valkoiset vs muut luokittelu. Enemmänhän tää on jenkkiläinen juttu, jonkin verran muualle länsimaihin rantautunut, koska esim. jossain Aasiassa tälle termille naurettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muusukupuolisuus ja muu sukupuolisekoilu. Järkyttää että nykyaikana voi olla ihmisiä jotka eivät tiedä mitä sukupuoli tarkoittaa ja montako niitä on. Se nyt on asia joka yleensä opitaan ensimmäisten joukossa tässä elämässä.
Järkyttää että jotkut pitävät sukupuolta jonain maku- ja luonnekysymyksenä, jonka voi itse valita kuin kaupan hyllyltä.
Järkyttää tämä tyhmyys ja tiedottomuus perusbiologiasta.Tässä asiassahan menee sekaisin amerikan termit gender ja sex. Sex tarkoittaa biologista sukupuolta kun taas gender tarkoittaa niitä asioita jotka kulttuuri liittää sukupuoleen.
Niin, tämä on juuri sitä tarpeetonta sekoilua, että sotketaan sukupuoleen tyylit ja luonteenpiirteet ja kuvitellaan että sukupuolen voi itse valita.
Sukupuoli ei ole yhtään mitään muuta kuin anatominen biologinen keho, se miksi jokainen syntyy. Sitä ei muuta se että päättää olla "muu" tai tyttö päättää olla poika, sitä ei päätetä kumpi on. Piste.Tämä nimenomaan järkyttää että tätä asiaa vatkataan ja annetaan gender-uskonnon sanella puppua ilmoille ja vaatia outoja asioita ja ihmisten muka pitäisi vain kiltisti myötäillä kun miehet tulevat naisten tiloihin jne.
Järkyttävää.Jokainen pukeutukoon ja harrastakoon mitä haluaa, se ei sukupuolta muuta jos poikkeat stereotypioista. Sukupuolta ei "määritetä", nämä gender-uskovaiset jaksaa nöhdä vaivaa miten heidät on synnytyslaitoksella "määritelty" ilman heidän lupaansa väärin. Ei siellä kukaan mitään määrittele, mutta tottakai syntyvän lapsen sukupuoli kirjataan ylös. Noi sukupuolisekoilijat ja niiden päätön logiikka ja, selitykset on olleet suuri järkytys, en olisi uskonut että voi olla niin epäloogisesti ajattelevia olemassa, jostain niin selvästä asiasta kuin sukupuoli.
Onhan näitäkin ihmisiä jotka leikkauksilla muuttavat rotunsa (tai luulevat muuttavansa) koska eivät ole tyytyväisiä synnynnäiseen rotuunsa. Heitä pidetään hulluina, mutta sukupuolen leikkauttaminen on sensijaan ok. Vaikka nehän ovat sama asia, ei olla tyytyväisiä siihen miksi on synnytty.
Aina ei saa sitä mitä haluaa ja sen kanssa täytyy vaan elää.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten himo tappaa ja raiskata lapsia sekä naisia Ukrainassa. Voiko pahempaa elukkakansaa olla? Toivottavasti Biden pommittaa kivikauteen mokomat roistot.
Tätä sotilaat yleensäkin tekee sodissa kun hyökkäävät. Olen lukenut aiheesta. Ra**kauksia ja nöyryytystä ja lopulta tappamista vihollisen puoleisia naisia ja lapsia kohtaan. Sitten naapurinpojat menee sodan jälkeen takaisin kotiin ja ovat kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Miehet on pelottavia.
Japanilaiset sotilaat teki tätä kiinalaisille ja korealaisille naisille. Neuvostojoukot tekivät näin saksalaisille naisille. Amerikkalaisjoukot tekivät näin vietnamilaisille. Luin jutun missä amerikkalaissotilas r*iskasi vietnamilaisen naisen tämän lasten katsellessa vierestä. Purki kuulemma raivoaan naiseen. Jopa rauhanturvaajien on todettu kiristävän naisilta seksiä ruokaa vastaan.
vanha poomeri kirjoitti:
mariinin noin laaja mittainen huumeiden käyttö
Hommaa itsesi avun piiriin jos oikeasti uskot omiin kirjoitelmiisi.
Tai sitten olet Moskovan häntäheikki.
Trumpin pääsy pressaksi.
Venäjän hyökkäys Ukrainaan.
Halla-Aho puhemiehenä.
Persut hallituksessa.
Lapseen uppoaa tuhottomasti rahaa. Johtuu varmaan siitä, että itse kasvoin nakkikastikeperheessä ja nyt haluaisin antaa omalle lapselleni kaiken maan ja taivaan välillä enkä osaa sanoa itselleni ei.
Mies paljastui raiskariksi ja sai tuomion No, erohan siitä tuli. Myös väkivalta ensimmäisen kerran oli järkytys.
Että mun ois kannattanut jo paljon aikaisemmin lakata kuuntelemasta mun vanhempia ja lakata uskomasta heidän totuuksiin.
Onneksi sain jostain kummallisesti edes sen pienen palan itsevarmuutta: olen parantunut masennuksesta, en vaadi täydellisyyttä enää, valmistun, olen urallani nousujohteessa ja minulla on ihana koti.
Jos olisin elänyt heidän vaatimallaan tavalla, olisin todella aseeton ja ikuinen kiltti tyttö muiden sylkikuppina.
K o r o nan aikaan ihmisillä oli kiire päästä takaisin normiin. Suuri osa ihmisistä pitää nykyistä kiireistä, stressaavaa oravanpyörähulluutta hyvänä ja tavoiteltavana asiana! 🤯
Aivan rehellisesti vastattuna...kuinka tyhmiä ja keskenkasvuisia aikuiset ihmiset oli kun itse täytin 18 ja aloin ymmärtämään että ei tämä ole sitä koulupihaa kummempaa sekoilua koko juttu. Se oli järjetön pettymys.
Aloin parikymppisenä seurustella tällaisen klassisen koulukiusaajatyypin kanssa. OIi minua kohtaan tosi huomaavainen ja hauskaa seuraa. Olin niin idiootti että kuvittelin, että ei koskaan alkaisi kohtelemaan minua samalla tavalla kuin olin nähnyt että kohteli muita aikaisemmin. Voitte arvata miten väärässä olin. Huonolla itsetunnolla varustettuna roikuin tässä suhteessa melkein 15 vuotta. Nyt kokoan sitten itseäni pala palalta takaisin.