Onko Jennifer Aniston mielestänne minkään näköinen?
Vai tavis, jolla on vain kuuluisa tukkatyyli. Aamun radiosta kuulin, ettei hän ole yhtikäs minkään näköinen. Joku iloinen nainen sanoi.
Kommentit (74)
On kyllä mielestäni yksi kauneimmista naisista.
Onhan se hyvännäköinen, mutta ei mikään suuren luokan kaunotar. Jykevä leuka ja iso nenä, ja silmät ovat aika lähellä toisiaan. Vaikuttaa kuitenkin miellyttävältä ihmiseltä.
20 v sitten Frendeissä ihan tavis, vähän pullanaama... sittemmin kaunistunut. Onhan sillä vähän miehekkään kolhot kasvot, mutta jotenkin ihan uskomattoman säteilevä ihminen, mieletön kroppa ja upeat hiukset. Mun mielestä kaunis nainen. Noora Hautakangas EI ole kaunis nainen.
Ei ole kasvoistaan kaunis, aina olen ihmetellyt niitä kehuja, kun on niin mitäänsanomaton.
Rumahan se on aina ollut ja todella huono näyttelijä. Täysin mitäänsanomaton kaikin tavoin ja vastenmielinen. Itseään täynnä.
No ainakin Noora Hautakangas paljasti olevansa totaalijuntti! Mutta eikös se olikin jostain Tampereelta.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:29"]Ihan kaunis on, mutta aivan ylihypetetty. En ymmärrä, että miksi tätä uutisoidaan ja hehkutetaan jatkuvasti viihdeuutisissa. Ei taida olla aikoihin tullut mitään merkittävää leffaa tai tv-sarjaa, jossa olisi ollut. Frendeistä on jo aikaa. [/quote] Häh? Mitä lehtiä oikein luet. Tosi vähän nykyisin Anistonista kirjoitellaan.
[/quote] USAssa on ainakin tapetilla melkein joka paiva, varsinkin nyt haiden jalkeen.
Tosi kaunis! Arvostan ettei ole leikellyt tai täytellyt itseään (eikö vain??? Olen ainakin niin olettanut, jos on niin hyvin vähän). Hän on todella luonnonkaunis ja huippukunnossa ikäisekseen :) Voi kunpa minäkin näyttäisin häneltä hänen iässään. Courtney cox puolestaan on aivan liian täytetty/leikelty ja näytti puumanaisessa mielestäni jopa nuoremmalta kuin frndien viimeisissä jaksoissa.
Paljon kauniimpi kuin Angelina Jolie, joka näyttää lähinnä botoxia ottaneelta noita-akalta. Mielikuva vaan vahvistuu kun Jolielle tulee ikää.
Hyvä vartalo, hyvät hiukset, tosi kauniit sääret, mutta kasvoilta vähän jopa miehekäs. Silmät ok.
Katsoin juuri komedian The Millers (tai jotain en ole varma suomalaisesta nimestä). Siinä hän esitti suurinpiirtein ikäistään naista.
Koko leffan ajan Aniston oli jotenkin ei-läsnä eikä hänessä ollut ollenkaan sitä vanhaa kipinää ja terhakkuutta. Jotenkin turvonneen näköinen tai sitten botoxattu liikaa kasvoistaan. Ja tosiaan jotenkin sen oloinen ettei viihtynyt kuvauksissa tai ei tykännyt työkavereistaan tai siten jotain kertakaikkiaan oli huonosti kuvausten aikaan. Ei ollut ollenkaan sitä mitä yleensä. Tiijä sitten mistä johtui..
Ainakin ihan "siedettävän" miehen löytänyt. Melko antoisia urheiluhousuja kyllä tykkää käyttää :0.
Hiukset todella hyvin aina mutta ei erikoisemmin kaunis.
En oo ikinä tykänny sen maskuliinisesta leuasta. Vanhentaa ulkonäköä eikä oo kovin naisellinen piirre
Häh?? Nyt yllätyin, olen aina pitänyt Jennifer Anistonia yhtenä maailman seksikkäimmistä ja kauneimmista naisista, ja luullut että valtaosa ajattelee näin. :O
Tykkään Jenniferistä näyttelijänäkin, mutta on se kaunis nainen ikäistensä joukossa, ja nuorempienkin.
On se kauniimpi kuin minä ja moni muu saman ikäinen ja vähän nuorempikin. Ja on oikeasti mielestäni myös sisäisesti kaunis. Suunnilleen saman ikäisiä olemme, N47.
Todella kaunis ja pantava. Aina ollut ja ikäänsä verrattuna todella kuuma edelleen. En seuraa mitään julkkisuutisia ja muuta paskaa, mutta omilla silmillä katsottuna harvinaisen hyvä tapaus. Toinen on se muija Wrestleristä, Marissa Tomei tais olla nimeltään? Helvetin kuuma vaikka yli 40v.
Mun mielestä se on just semmonen nätti naapurintyttö:) ei semmonen seksikäs kaunotar, niinkuin omasta mielestä esim. Angelina Jolie. Miehen mielestä taas Aniston on paljon kuumempi kuin Jolie?? Taitaa muutenkin tykätä "naapurintyttö" tyylistä mun mies, aina kehuu kauniiksi kun on vähän meikkiä/ ei ollenkaan, mutta kun vähänkään juhlavampi meikki niin ei sano mitään:D joten kaipa semmonen viaton naapurintyttö look vetoaa joihinkin miehiin enemmän?
Äse kroppa <3 täydellinen. Luulen, et Aniston on se syy, miks mieskin haluu katsoa frendejä ;)