Suomen Big Brother 2022 OFFICIAL
Se tulee jälleen, se tulee jälleen.
Kohta taas nytkytetään :D
https://www.bigbrother.fi/uutiset/ensi-syksyna-big-brotherin-voi-voitta…
Mitä ajattelet? Meinaatko hakea mukaan jos niin miksi tai miksi et?
Kommentit (1426)
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on Suomen Big Brother niin miksi Big Brother talossa on niin paljon ei suomalaisia?
Menepä pyörimään esim johonkin kauppakeskukseen, niin voit päätellä vastauksen itse.
Miten tuo Kirsi on noin äärettömän ylimielinen? onks täs taas joku valmis käsikirjoitus, tietää et menestyy, kuten oli viime kaudel Jacculle tehty?
Mä en ikinä muista tän juontajan nimeä, mutta hän on kaunis! Ps. Miten vidussa Kirsi on saanut noin paljon ääniä?
Kirsi puhuu jotenkin poskionteloillaan. Kuin joku raapisi liitutaulua kynsillä
Tuulan ilme: ei oo mahdollista!
Kirsi: joku kuolee kohta!
Daiyana: mitä viddya?!?
Krraaahh toi honottaja ulos nyt!
Ai kamala kun Sofialla on kapeat koivet
nyt se kirsi ulos eli muille ääniä
Toivottavasti Miika lentää ulos seuraavaksi. Leveilevän leuhka puhetyyli ja käytös ärsyttää. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kaikki miehet ja Sofia äänestää ulos talosta mahdollisimman pian?
Ei onnistu lähes kaikki häädössä olevat asukkaat ovat naisoletetuja.
Tietääkö joku Ruzbehsta tarkemmin? Mistä päin Turkua? Onko käynyt Wäinö Aaltosta!?
Kirsi ja Heidi on alkanu ärsyttää. Aluksi tykkäsin heistä, nyt ärsyttää kun eivät osaa puhua muusta kuin juonittelusta.
Ahaa Jerry on lyöttäytynyt kuningatar Kirsin joukkueeseen
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku Ruzbehsta tarkemmin? Mistä päin Turkua? Onko käynyt Wäinö Aaltosta!?
Miten täällä on näin hiljaista? Aiemmilla kausilla ollut vilkas keskustelu aina sunnuntaisin.
Räjähtääköhän some ja muut alustat jos toinen ulkomaalaista Daijaana ja Rusbeth jättää tänään talon?
Ruzu.... " Olen niin ujo.."
Reeo " olen niin tunteellinen".
Just joo..........🙄