Suomen Big Brother 2022 OFFICIAL
Se tulee jälleen, se tulee jälleen.
Kohta taas nytkytetään :D
https://www.bigbrother.fi/uutiset/ensi-syksyna-big-brotherin-voi-voitta…
Mitä ajattelet? Meinaatko hakea mukaan jos niin miksi tai miksi et?
Kommentit (1426)
cancel-pelle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Big Brotheriin oteta koskaan mukaan lyhytkasvuisia ihmisiä asukkaiksi?
On ollut jo. Miksi et katsele BB, tä ? ?
Ei Marko ollut k ä ä p i ö
Vierailija kirjoitti:
Onpa vähän keskustelua. Taitaa olla aika tylsä kausi.
Ei siellä ole mitään jännää tai kiinostavaa tapahnut. Tälläkin hetkellä vain tietovisoja.
Kyllä tuo Angolan tyttö Dayana tuo sisältöä, mielenkiintoisia keskusteluja ja väriä tähänkin showhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Nabaz ihastunut Sofiaan?
Ei tuo irakilainen välttämättä h o mo ole vaikka siltä vaikuttaisi. Oon huomannut, että jotkut miehet on vähän naismaisia vai sanoisinko eläväisiä.
On se homo. Christal sanoi bb podcastissa, että Nabaz danssaa paljon, näkee usein sen homobaarissa
Kyllä on homo, itsekin puhui jostain miehestä. Christal kertoi, että tuntee hänet, on tanssinut hänen kanssaan. Kyllähän nämä homot toisensa Hgissä tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä on niin pettynyt itseensä. Olen heteromies enkä saa silmiäni irti Sofiasta.
Et ole, olet trolli. Hah hah..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä on niin pettynyt itseensä. Olen heteromies enkä saa silmiäni irti Sofiasta.
Et ole, olet trolli. Hah hah..
Olisinkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Nabaz ihastunut Sofiaan?
Ei tuo irakilainen välttämättä h o mo ole vaikka siltä vaikuttaisi. Oon huomannut, että jotkut miehet on vähän naismaisia vai sanoisinko eläväisiä.
On homo, kertoi itse.
Vierailija kirjoitti:
Onpa vähän keskustelua. Taitaa olla aika tylsä kausi.
Toinen keskusteluketju on tulessa. Tämä on se hylätympi.
Kuningatar Elizabeth on kuollut 96 vuoden iässä!
Välillä muutakin kuin mitä talossa tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
No se ei liity mitenkään tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pieni muotoinen galluppi meistä katsojista. Oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen olet?
Olen nainen ja 21
Mitä ajattelet tulevista asukkaista Kannusta ja Pirkosta? Sorii tarkoitin tietys Jerryä ja Pirkkaa
🤣
Tulokkaat ovat varmasti hyviä tyyppejä talossa. Toivottavasti laittavat jauhot suuhun isottelijoille.
Minkä ihmeen takia tuo musta huutaa koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä. En olisi muuten tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet tulevista asukkaista Kannusta ja Pirkosta? Sorii tarkoitin tietys Jerryä ja Pirkkaa
🤣
Nyt todella tarvittais oikeita naisia taloon. Joitain hyvä kroppaisia, hyvä peputtimisia, iso tissittimisiä ja nuoria blondeja tuonne meidän katsojien iloksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣Nyt todella tarvittais oikeita naisia taloon. Joitain hyvä kroppaisia, hyvä peputtimisia, iso tissittimisiä ja nuoria blondeja tuonne meidän katsojien iloksi
Tuon viestin jälkeen en ihmettele yhtään että sellaista kaipaat. Löytäminen voikin olla vaikeampaa sinulle.
Miksi 2 miestä taloon. Miksi h tai ulkomaalaistaustaisia niin paljon. Missä perus Suomalaiset heterot.
Diane on jotenkin levoton, käyttääköhän jotain joka lisää oireita.