Nelikymppisenä äidiksi
Täällä kahden lapsen äiti, jonka lapset jo koululaisia. Nyt haaveillaan vielä kolmannesta lapsesta. Ikää on pari vuotta vaille neljäkymmentä. Saa nähdä, vieläkö lapsi saadaan, mutta kokeillaan. Onko kellään kokemuksia tai mielipiteitä? :)
Kommentit (34)
Ei mikään ihmeellinen suoritus. Ystävä sai juuri 42-vuotiaana kolmannen. Että anna palaa...
13 ja 16 v lapset, la on maaliskuussa 2016, ikä 40v.
Minun lapseni on 19v aikuinen ja muuttanut pois kotoa onneksi. Minä en todellakaan tekisi lapsia enää 40 vuotiaana. Nautin rauhasta ja omasta ajasta nyt.
Siinä on isot riskit tehdä nelikymppisenä lapsia joten ei kannata. Sinulla on sitäpaitsi jo lapsia. Montako niitä pitää tänne maailmaan puskea?
Mä olen 40 ja haaveilen ensimmäisestä lapsestani nyt :)
Olin 37 v. kun esikoinen syntyi ja 39 v. kun kuopus tuli maailmaan. Ihan tavallista pk-seudulla. Kolmatta en olisi jaksanut, pitää myöntää. Hyväkuntoinen ystäväni sai kolmannen 45-vuotiaana, esikoisen 39-vuotiaana. Hyvin on mennyt.
Iltatähti meni just kouluun.
Mummoäiti on hyvä äiti
Tutulla on 9-vuotias iltatähti toiselta kierrokseltaan, oli 42-vuotias, kun synnytti. Muut lapset silloin olivat 16-, 18- ja 20-vuotiaita. Onhan näitä.
Mullakin on toivoa.
t.37 elämäntilannelapseton
Äitini oli 34v, kun minä synnyin ja 42v kun veljeni syntyi. Silloin oli sairaalassa sanottu, että jos on ripeä, niin voi veljeni perään tehdä vielä yhden lapsen, mutta me taidettiin riittää äidille silloin, kun ei kolmatta tullut.
Onnea matkaan Ap! :)
Hyvin onnistui, ja iltatähti on koko perheen lemmikki.
Onnea yritykseen!
Miksi 40 vuotiaat tekee lapsia? Olette melkein eläkeiässä kun lapset täysi-ikisiä. Sairasta ja luonnonvastaista.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:33"]
Miksi 40 vuotiaat tekee lapsia? Olette melkein eläkeiässä kun lapset täysi-ikisiä. Sairasta ja luonnonvastaista.
[/quote]
Mitä ihmeen merkitystä sillä on onko eläkeiässä vai ei kun lapsi on täysi-ikäinen?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:33"]Miksi 40 vuotiaat tekee lapsia? Olette melkein eläkeiässä kun lapset täysi-ikisiä. Sairasta ja luonnonvastaista.
[/quote]
Miten se on luonnonvastaista jos se luomuna onnistuu?
En oikein lämpene ajatukselle, enkä itse ainakaan enää aloittaisi ns alusta. Aika aikansa kutakin.
N39 *lapset 14v ja 12v*
Minäkin haaveilen ensimmäisestä lapsesta, varmaan helpompaa, jos on jo synnyttänyt ennenkin?
N35
Iltatähti täytti juuri 2kk, olen itse 38v :)