Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen haluaa täydellisen pepun tai rinnat?

Vierailija
06.08.2015 |

Ketä varten tällaiset hankitaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut hyvä perse. Mutta tissit oli pitkään aa-kupit. Otin silarit ja nyt en mieti tissejä ollenkaan.

Sama mies edelleen. Mä en koe itseäni huonommaksi kuin muut naiset, joilla on kunnolliset rinnat.

Vierailija
2/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, henkinen tyhjyys. Pinnallisuus. Tarve kilpailla muiden naisten kanssa miesten huomiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on mukavampi PETTÄÄ!

Vierailija
4/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on a- kuppi ja roikko perse eli löydy kumpaakaan. Silti kelpaan miehelleni sellaisenaan. Kaikille kun ei niitä muotoja valitettavasti suoda. Synnytysten takia myös pömppövatsa löytyy. Mutta koetan olla tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen.

Vierailija
5/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pystyisi katsomaan itseäni peilistä tuntematta inhoa. Aina joku osa kropasta on pielessä.

Vierailija
6/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa vähemmän IL/IS, niin mieli voi paremmin:)

Vierailija
7/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Ei sopisi yhteen epätäydellisen vatsani kanssa.

Näin on paljon parempi, kun epätäydellisyys on jakautunut koko kropan alueelle.

Vierailija
8/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua. Kyllä siinä rasvainen maha ja reidet olisivat vähintäänkin kateellisia. En halua tuottaa negatiivisia tunteita vartalolleni.

Vierailija
9/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne tuovat valtaa. Nainen "myy" niillä itselleen hyvän tulevaisuuden eli saapi varakkaan elättäjän, so simply:)

Vierailija
10/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:00"]

Ketä varten tällaiset hankitaan?

[/quote]Ne on kauniit katsoa.

Vierailija
11/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihoisin tuhottomasti enkä saisi omin avuin painoa pois tai jos rinnat venähtäis vyötäröön asti niin varmasti haluaisin leikkaukseen. Peppua jumppailen itse kun haluan pitää fysiikasta huolta koska voin henkisestikin sitten paljon paremmin ja liikkuminen vähentää stressiä kun on muuten rankkaa ja huolta kaikesta. Eli ihan itseni tähden haluan tähdätä "täydellisyyteen". En toki pidä raskausarvistani tai selluista ja oon kaukana täydellisyydestä muutenkin ja jos mies alkaisi noista huomauttelemaan niin kyllä vaihtuis ukko eikä perse. Kyllähän naiset ihastelee aina uutta kampaustaan ja vaatteitaankin, miksei nättejä tissejään tai peppua, mielestäni rinnastettavissa oleva asia.

Vierailija
12/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kääntää katseita. Rinnat on kauniit 70 c kokoa luonnostaan ja pepulle voi tehdä liikunnalla paljon.

Vierailija
13/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:22"]Haluan kääntää katseita. Rinnat on kauniit 70 c kokoa luonnostaan ja pepulle voi tehdä liikunnalla paljon.
[/quote] puhuu huonolla itsetunnolla varustettu, jonka pitäs saada joka äijä itselleen ja ihmettelee kun tulee raiskatuksi...

Vierailija
14/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on varmaan monia syitä. Ympäristön paine. Muoti. Heikko itsetunto ym. Mutta ei luulisi olevan mitään ongelmaa jos joku pitää itsestään huolta. Kunhan se pysyy järjen kantimissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä