Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa nyt että muutkin näyttää kaupan peileissä kamalalta?

Vierailija
12.08.2015 |

Kotona lähtiessä näytän mielestäni vielä ihan ihmiseltä mutta kun pääsen kauppaan niin on yhtäkkiä tullut 10 kiloa painoa, pari leukaa lisää ja jokainen ryppy, juonne, karva, finni, pisama näkyy. :( Olen 22-vuotias ja normaalipainoinen nainen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ilme, muualla yllätät itsesi peilistä, kotona otat huomaamatta edullisen ilmeen.

Vierailija
42/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:23"]Näytän rumalta varmaan kaikissa peileissä paitsi kotipeilissä en ihan niin pahalta. Baarissakin kun katson peiliin, näytän aivan räjähtäneeltä, vaikka muut vieressä ovat oikein kauniita. Tuntuu että vain minä olen se rumilus, muut olisivat jopa ''räjähtäneinä'' nättejä. 
[/quote]
Ihan kuin itse olisin tämän kirjoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kans olevani ainut tämän ongelman kanssa! :D Kotona sitä laittaa ittensä niin nätiksi, vaatteet näyttää hyvältä päällä, on itsevarma ja hyvä fiilis. Sitten lähtee kauppaan ja näkee ittensä kauppojen peileistä... Ei helvetti miltä sitä voikaan näyttää! Näytän kauheen lihavalta ja kaikinpuolin ihan helvetin rumalle! Sitten kun katselen muita ihmisiä, ne näyttää kaikki niin normaaleilta ja kauniilta!

Mulla menee heti fiilikset koko kauppareissuun, ei tee mieli sovitella vaatteita eikä mitään muutakaan, haluan vaan aina äkkiä pois koko kaupasta. Alkaa vituttaa ja ahdistamaan.

Sitten kun on taas kotona ja kattoo itseään peilistä jälleen niin näytän ihan normaalilta ja hyvältä :D

Vierailija
44/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh mulla on täysin päinvastainen kokemus kauppojen peileistä. Ensinnäkin ne taitaa olla monissa paikoissa kaventavia?? Mulle tulee aina tosi hyvä fiilis shoppaillessa, kun näen itseni kauniina peilissä :) siksi onkin tosi addiktoivaa shoppailla... Muita joilla tämä fiilis?

Vierailija
45/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheni mielipidettä. Tuhahti ja sanoi vian olevan naisissa eikä peileissä...

Vierailija
46/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:55"]

Tämmöiset ketjut saavat minut myötähäpeämään koko naiskuntaa. Voi, sanokaa nyt joku, että ENEMMISTÖ naisista ei isommin vilkuile peilejä, saati järkyty näkemästään! Taidan poistua palstalta lopullisesti.

[/quote]

Tervemenoa!

Vierailija
47/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:55"]Tämmöiset ketjut saavat minut myötähäpeämään koko naiskuntaa. Voi, sanokaa nyt joku, että ENEMMISTÖ naisista ei isommin vilkuile peilejä, saati järkyty näkemästään! Taidan poistua palstalta lopullisesti.
[/quote]eli sun mielestä naisten pitää näyttää kanan perseeltä kuin kauniilta. kun ei saa edes peilistä kattoo minkä näkönen on

Vierailija
48/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:41"]

Joo oli välillä perseestä olla hotellin respassa harjoittelussa. Respan edessä kaksi hissiä, joissa molemmissa 3 peiliä ja ovi on sellainen kiiltävä, josta heijastuu oma kuva helposti. Mene siinä sitten asiakkaitten kanssa epävarmana kerroksiin lattiaa tuijotellen. Kotona hiukset laitettu, finnejä peitelty yms mutta kun hissiin astut, finnit osuvat silmään, silmäpussit paistaa, letti ihan paskanen maantieharmaa vaikka oikeasti blondi yms :D Sama homma monesti myös parturissa. Onneksi niillä on Aku Ankkoja ja Seiskoja joita voi lukea nii, ettei tarvitse peiliin tuijottaa. m25

[/quote]

Ja kaikista kamalinta on huomata, että peilin kautta katsottuna ne muut ihmiset näyttää ihan tasan samalta kun suoraan kasvotustenkin. Ei ne muutu miksikään eli tuskin sitä muuttuu itsekään, se vaan on se totuus kuinka kamalalta näyttää.

Vierailija
49/49 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perseestä kaikki vaatekauppojen kopit , kyllä tuli tas kiva masennus, kotona hyvän näköinen kroppa olen176 pitkä ja 68 kiloa , mutta kaupassa vaatteita kokeilin peilissä näin kamalan näkoisen kroppan, olin todella ihmeissäni miten kamalan näköinen olen, ihan kun olisin 10 kiloa lihonnut ja sellu läskit löllötti joka paikassa! miski vaatekauppojen peilit rumentaa!!