Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa nyt että muutkin näyttää kaupan peileissä kamalalta?

Vierailija
12.08.2015 |

Kotona lähtiessä näytän mielestäni vielä ihan ihmiseltä mutta kun pääsen kauppaan niin on yhtäkkiä tullut 10 kiloa painoa, pari leukaa lisää ja jokainen ryppy, juonne, karva, finni, pisama näkyy. :( Olen 22-vuotias ja normaalipainoinen nainen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kauppojen kova, suoraan ylhäältä tuleva loisteputkivalo imartele ketään.

Vierailija
22/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on viime aikoina vaivannut raju atooppinen ihottuma, mikä onneksi on nyt ruokavalioremontilla menossa parempaan suuntaan. Enää iho on lähinnä vain kuiva, mutta hui kauhea kun menen sovituskoppiin, niin koko iho on ihan punainen ja ihottumaläiskiä joka puolella! Rintani ja vatsanikin näyttivät viimeksi olevan täynnä punaisia pisteitä, vaikka muualla niissä ei näkynyt juuri mitään. Menee fiilikset edes ostaa mitään kun näytän joltain palaneelta ravulta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teil naisilla rankkaa...

Vierailija
24/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaupan peilit on ihan syvältä :( Tuskaa on etenkin näin runsasluomisena ihmisenä.

Vierailija
25/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa sitä valaistusta säädellä jostain napeista itse mieleisekseen.

Vierailija
26/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina aivan järkyttävät silmäpussit, silmänaluset näyttää suunnilleen siltä että olen saanut turpaani, ja hiukset on epäsiistin näköiset. Kiva.             

Vierailija
27/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tykkään tilailla vaatteet netistä

Vierailija
28/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani ainoa. Kotona on ihan kivat meikit ja näyttää raikkaalta. Kaupassa kun katsoo, niin näyttää ihan meikittömältä, kalpealta ja kipeältä! Nyt ruskettuneena en näytä enää kalpealta kaupan valossa, mutta en kyllä ruskettuneeltakaan. 

Vierailija
29/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:25"]

Eipä se kauppojen kova, suoraan ylhäältä tuleva loisteputkivalo imartele ketään.

[/quote]

Miksi kaupoissa olisi huono valaistus? Myyntiä vähentämään?

Vierailija
30/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmänsävyinen ylhäältäpäin tuleva neonvalo saa ihon näyttämään vähintäänkin kalmolta ja korostaa joka ikistä muhkuraa ja pahkuraa. Oon monasti ajatellut, että jos sovituskopeissa olis pyssyjä, niin uimapukuaikaan kävis varmaan aikamoinen pauke.

Vierailija
31/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:34"]

[/quote]

[/quote]

Esim helppouden takia? Helpointahan liiketila on valaista laittamalla loisteputkia kattoon. Se ei kuitenkaan ole näytä kauniilta eikä näytä ihmisiä ja tiloja parhaimmillaan. Pahimmillaan loisteputkissa on vielä sekaisin eri värilämpötiloja, kun yksi lamppu palaa ja vaihdetaan toiseen. 

t. valokuvaaja

Vierailija
32/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä valaistuksen tarkoitus on saada ihmiset löytämään itsestään virheitä ja tuhlaamaan rahaa tehdäkseen niille jotain. Tai tuollainen voisi olla ajatus sen takana, minullakin vaikutus on päinvastainen, en halua ostaa mitään. Tuohan muutenkin vääristää vaatteen todellista väriä!

Vierailija
33/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli välillä perseestä olla hotellin respassa harjoittelussa. Respan edessä kaksi hissiä, joissa molemmissa 3 peiliä ja ovi on sellainen kiiltävä, josta heijastuu oma kuva helposti. Mene siinä sitten asiakkaitten kanssa epävarmana kerroksiin lattiaa tuijotellen. Kotona hiukset laitettu, finnejä peitelty yms mutta kun hissiin astut, finnit osuvat silmään, silmäpussit paistaa, letti ihan paskanen maantieharmaa vaikka oikeasti blondi yms :D Sama homma monesti myös parturissa. Onneksi niillä on Aku Ankkoja ja Seiskoja joita voi lukea nii, ettei tarvitse peiliin tuijottaa. m25

Vierailija
34/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:34"]

[/quote]

[/quote]

Heh, eihän ne huonolaatuiset rytkytkään myyntiä vähennä. Kaupat toimii niin kuin halvimmaksi tulee.

Vierailija
35/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset ketjut saavat minut myötähäpeämään koko naiskuntaa. Voi, sanokaa nyt joku, että ENEMMISTÖ naisista ei isommin vilkuile peilejä, saati järkyty näkemästään! Taidan poistua palstalta lopullisesti.

Vierailija
36/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:05"]Kotona lähtiessä näytän mielestäni vielä ihan ihmiseltä mutta kun pääsen kauppaan niin on yhtäkkiä tullut 10 kiloa painoa, pari leukaa lisää ja jokainen ryppy, juonne, karva, finni, pisama näkyy. :( Olen 22-vuotias ja normaalipainoinen nainen.
[/quote]

Kotona on yleensä paljon pehmeämpi, lämpimämpi valaistus kun kaupassa. Kauppojen voimakkaat valkovalolamput paljastavat kaiken mitä kotivalaistus ei. Lisäksi peilit ovat kaupoissa paljon puhtaammat. Eli älä huolehdi- näytät kyllä kaikkialla samalta! Kaupassa vaan se totuus tulee ilmi samanlailla kuin ulkonakin, jossa et vaan näe itseäsi peilistä.

Vierailija
37/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:55"]

Tämmöiset ketjut saavat minut myötähäpeämään koko naiskuntaa. Voi, sanokaa nyt joku, että ENEMMISTÖ naisista ei isommin vilkuile peilejä, saati järkyty näkemästään! Taidan poistua palstalta lopullisesti.

[/quote]

En ymmärrä mitä noloa on siinä että katsoo sovituskopin ja kampaajan peilistä itseään.

Vierailija
38/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:55"]Tämmöiset ketjut saavat minut myötähäpeämään koko naiskuntaa. Voi, sanokaa nyt joku, että ENEMMISTÖ naisista ei isommin vilkuile peilejä, saati järkyty näkemästään! Taidan poistua palstalta lopullisesti.
[/quote]

Tuota. Miksi luulet että peilejä on ylipäätään olemassa...? Oletko koskaan edes ollut naisen kanssa tai asunut kaupungissa? Kuulostat joltain sikaa nussivalta maatilan isännältä, ei millään pahalla ;).

Vierailija
39/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:24"]

Kyllä! Kerran ihan pelästyin kauhean näköistä Hahmoa kumnes tajusin sen olevan peilikuvani :) Noloa.

[/quote]

No älä viitti, mä katsoin kerran että kappas, tuolla naisella joka tulee vastaan on samanlainen takki kuin mulla ja että näyttääpäs tämä rumalta noin tuhdin päällä. En sitten tajunnut, että se oli mun oma peilikuva koska ihan oikeesti mä en voi näyttää niin läskiltä. Prismassa oli hämäävästi peili sillain käytävän päässä, että pitkän matkaa kävelee sitä kohti. Mut joo, kyllä sitä vaan on ihan kamala tankki oikeesti.

Vierailija
40/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupan peilissä näytän ihan sairaan valkoselta verrattuna jos kattoo kotona. Ne valot tekee sen. Niitte kauppojen pitäis suunnitella sellai sovituskoppi mis ihmiset tuntee kauniina ittensä jotta sit ne ostaa ne vaatteet mitä on sovittanut.