Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt että muutkin näyttää kaupan peileissä kamalalta?

Vierailija
12.08.2015 |

Kotona lähtiessä näytän mielestäni vielä ihan ihmiseltä mutta kun pääsen kauppaan niin on yhtäkkiä tullut 10 kiloa painoa, pari leukaa lisää ja jokainen ryppy, juonne, karva, finni, pisama näkyy. :( Olen 22-vuotias ja normaalipainoinen nainen.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Et oo ainoo

Vierailija
2/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä näytän kaikissa peileissä kamalalta, mutta etenkin kauppojen peileissä. :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm... Mitä sitten?

Vierailija
4/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,ja hissit on kans toinen paikka.Hui.Hyvä ku itsensä tunnistaa.

Vierailija
5/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin vessassa aina pahin näky... Kotona vielä kaikki niin hyvin...

Vierailija
6/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Näytän niin järkyttävältä, että jos olen vaikka sovittamassa jotain vaatetta, tulee niin kova masennus, ettei enää kiinnosta ostaa mitään. Kaikki näyttää päällä niin rumalta, ja etenkin naamani ja hiukseni ovat rumat. Vartalokin näyttää läskimmältä.

Miksi siellä pitää olla sellainen valaistus ja peilit! Vai onko ne kaikista totuudenmukaisimmat :/

Vierailija
7/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas sovituskoppien peilit näyttävät laihempaa kuvaa kuin oikeasti olen. Olen hoikka mutta sovituskopissa sellainen vielä hoikempi, joka haluaisin olla. On tullut eräskin vaate ostettua, kun niiin hyvältä näyttää sovituskopissa. Kotona totuus onkin jo toinen.
Hissien peilit sen sijaan leventävät minuakin.

Vierailija
8/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja se vasta masentaa, kun vaikka olisi miten meikannut shoppailureissulle, naama näyttää silti ihan joltain hirviöltä. 

Vierailija
9/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että kotona on rento ja vapautunut mieli, mikä näkyy kasvoissa hehkuna. Kun sitä lähtee kaupungille ja pyörii jossain täpötäydessä vaateliikkeessä tai joku meteli häiritsee kadulla, niin ainakin itse kuin huomaamattani hieman kiristyn, ja jos silloin katson peiliin vaikka sitten siellä kaupan pukukopissa, en tosiaankaan näytä yhtä viehättävältä kuin toisenlaisessa mielentilassa. Joskus sitten kun on ihan rento olo siellä kaupassakin, niin sen eron huomaan ainakin itse.

Vierailija
10/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näytän aivan kamalalta. Luulen että osa teistäkin näyttäisi vähintään perusnätiltä niissä peileissä, mutta minä näytän KAMALALTA. 

Vierailija
11/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Se valaistus on karmaiseva, ei ihmekään, että kosmetiikkaosaston myyjillä on välillä niin paljon pakkelia. En minäkään sietäisi katsella itseäni joka päivä muuten sellaisissa oloissa. Varsinkin iho näyttää ohuessa meikissä kuin ei olisi meikkiä ollenkaan, vaikka luonnonvalossa on ok.

Vaateostoksilla minua häiritsevät hoikentavat peilit - kun olen muutenkin hoikka.

Vierailija
12/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:06"]

Sama täällä! Et oo ainoo

[/quote]

Joo. Naisessa ei oo koskaan vikaa, aina jossain muualla. Kai noi peilit on miesten suunnittelemia eli miehissä vika!!!1

Vierailija
13/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kamalin näky tulee vastaan kampaajan peilistä.

Vierailija
14/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ihan sama missä se peili on, niin läskiltä lylleröltä näytän. Paitsi siis siinä kotipeilissä. Kai se oikeasti on vaan hyväksyttävä että se yksi peili on väärässä ja ne kaikki muut oikeassa. Aaaargh!

160/76

Vierailija
15/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla etenkin takamus näyttää kamalalta, jos pikkareissa peilikuvaa vilkaisen. Kaikki selluliitit oikein hehkuu sieltä ja muutenkin näyttää tavallista löysemmältä. Hyi ällötys!

Vierailija
16/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:06"]

Sama täällä! Et oo ainoo

[/quote]

Joo. Naisessa ei oo koskaan vikaa, aina jossain muualla. Kai noi peilit on miesten suunnittelemia eli miehissä vika!!!1

[/quote]

13. viesti ja sukupuolikiistan viritttely alkaa.

Vierailija
17/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän rumalta varmaan kaikissa peileissä paitsi kotipeilissä en ihan niin pahalta. Baarissakin kun katson peiliin, näytän aivan räjähtäneeltä, vaikka muut vieressä ovat oikein kauniita. Tuntuu että vain minä olen se rumilus, muut olisivat jopa ''räjähtäneinä'' nättejä. 

Vierailija
18/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kerran ihan pelästyin kauhean näköistä
Hahmoa kumnes tajusin sen olevan peilikuvani :) Noloa.

Vierailija
19/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kirpaisee

Vierailija
20/49 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä ainakin näytän 50-v alkoholistilta kaupan peileissä, vaikka olen reilu kolmikymppinen ihan ok-näköinen ja hoikka. En tiedä, onko tarkoituksena saada asiakkaat ostamaan koko kosmetiikkaosasto tyhjäksi hädissään, mutta itselläni reaktio on ainakin päinvastainen: välttelen kauppoja ja pelkään mennä kosmetiikkaosastolle.