Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa tarkoittaa "tapailu"?

Vierailija
12.08.2015 |

Siis onko se seurustelua ja sitoutumista vai lähinnä nätti nimitys vakipanolle?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi testata tiukka vai löysä ilman jurputusta.

Vierailija
62/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailen tällä hetkellä yhtä miestä ja tapailu on mielestäni nimenomaan sitä, ettei toiselle tarvitse ilmoittaa menoistaan, voi katsella muita ja vaikka harrastaa seksiä muiden kanssa jos siltä tuntuu.

n25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:37"]

Minkä ikäisiä nämä tapailua ihmettelevät ovat? Olen 22-vuotias ja tapailu on ihan tuttu juttu. Paneskelua, treffailua ym., mutta ei olla pariskunta. Ja saa tapailla muitakin.

[/quote]

No te parikymppiset nyt olettekin aika paljon kuutamolla.

[/quote]

Minustakin paneskelu on vain paneskelua, ja elokuvissa ja kahvilla käynti kaveruutta. Pidän kai liikaa yksityisyydestäni etten julista ympäriinsä kenen ja kuinka monen kanssa kerralla paneskelen.

Nykyinen mieheni tiesi heti tavattuamme, ettei halua tavata enää muita. Minä tiesin ihan saman kahden tunnin tuntemisen jälkeen. Miksi "tapailla" kaiken maailman heppuja, jos on löytänyt sen kenet haluaa? Ei se tarkoita että olisimme naimisiin juosseet, tai edes yhdessä asumaan, tai että olisimme luvanneet mitään sellaista. Mutta totesimme kyllä saman tien ihan ääneen, että kumpikaan ei aio "tapailla" enää muita.

Ennen sellaista tapailijaa sanottiin hoidoksi, tai rakastajaksi, tai vain vakipanoksi. Jos kerran kumpikin tietää että ei olla sitouduttu, eikä luvattu mitään.

Vierailija
64/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:11"]

Tapailu on nimenomaan tapailua. Tutustumista toiseen ja viettämistä aikaa toisen kanssa ilman sitoumuksia. Tapailu voi loppua, tapailu voi muuttua seurustelusuhteeksi tai tapailu voi jatkua tapailuna vaikka läpi koko elämän. On paljon ihmisiä, joilla ei ole edes tarvetta sitoutua. Joko ei nyt, ei lähivuosina tai ei koskaan. Kuitenkin on mukavaa viettää aikaansa toisen ihmisen kanssa. Matkustella, käydä ravintoloissa, elokuvissa jne. Seksikin voi kuulua tapailuun, mutta ei välttämättä. Minä olen eronnut, hyvin toimeentuleva, asuntolainani maksanut ja lapseni jo aikuisiksi saanut eikä mulla ole mitään tarvetta ryhtyä enää seurustelusuhteeseen parisuhteesta puhumattakaan. Sen vuoksi tapailenkin miestä, jolla on sama elämäntilanne. Teen asioita myös ystävieni kanssa, mutta suurimmalla osalla heistä on perheet ja puolisot eikä heitä saa kovin helposti lähtemään vaikkapa viikonloppureissulle Berliiniin. Tapailemani mies sen sijaan lähtee hyvinkin mielellään, jos vaan hänellä ei satu olemaan jotain muuta menoa kyseiselle viikonlopulle. 

[/quote]Minä suoraan sanottuna unelmoin tällaisesta tilanteesta, vaikka (ja koska) olen naimisissa.

[/quote]

Minä kun luulin että tuollainen on ystävä? Kyllä minullakin noita on vaikka olen naimisissa. Voin käydä miespuolisen ystävän kanssa konsertissa, ja toisen kanssa festareilla, jos omaa miestä ei genre kiinnosta.

Vierailija
65/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ihmisiä tapaillaan joihin ei rakastuta tai olla ikinä tosissaan, samalla voi odotella sitä oikeaa. 

Vierailija
66/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:39"]

Minkä ikäisiä nämä tapailua ihmettelevät ovat? Olen 22-vuotias ja tapailu on ihan tuttu juttu. Paneskelua, treffailua ym., mutta ei olla pariskunta. Ja saa tapailla muitakin.

[/quote]

[/quote]

Minustakin paneskelu on vain paneskelua, ja elokuvissa ja kahvilla käynti kaveruutta. Pidän kai liikaa yksityisyydestäni etten julista ympäriinsä kenen ja kuinka monen kanssa kerralla paneskelen.

Nykyinen mieheni tiesi heti tavattuamme, ettei halua tavata enää muita. Minä tiesin ihan saman kahden tunnin tuntemisen jälkeen. Miksi "tapailla" kaiken maailman heppuja, jos on löytänyt sen kenet haluaa? Ei se tarkoita että olisimme naimisiin juosseet, tai edes yhdessä asumaan, tai että olisimme luvanneet mitään sellaista. Mutta totesimme kyllä saman tien ihan ääneen, että kumpikaan ei aio "tapailla" enää muita.

Ennen sellaista tapailijaa sanottiin hoidoksi, tai rakastajaksi, tai vain vakipanoksi. Jos kerran kumpikin tietää että ei olla sitouduttu, eikä luvattu mitään.
[/quote]

Vakipano se on. Tapailu on kaunisteltu ilmaus.

Vierailija
67/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:11"]

Tapailu on nimenomaan tapailua. Tutustumista toiseen ja viettämistä aikaa toisen kanssa ilman sitoumuksia. Tapailu voi loppua, tapailu voi muuttua seurustelusuhteeksi tai tapailu voi jatkua tapailuna vaikka läpi koko elämän. On paljon ihmisiä, joilla ei ole edes tarvetta sitoutua. Joko ei nyt, ei lähivuosina tai ei koskaan. Kuitenkin on mukavaa viettää aikaansa toisen ihmisen kanssa. Matkustella, käydä ravintoloissa, elokuvissa jne. Seksikin voi kuulua tapailuun, mutta ei välttämättä. Minä olen eronnut, hyvin toimeentuleva, asuntolainani maksanut ja lapseni jo aikuisiksi saanut eikä mulla ole mitään tarvetta ryhtyä enää seurustelusuhteeseen parisuhteesta puhumattakaan. Sen vuoksi tapailenkin miestä, jolla on sama elämäntilanne. Teen asioita myös ystävieni kanssa, mutta suurimmalla osalla heistä on perheet ja puolisot eikä heitä saa kovin helposti lähtemään vaikkapa viikonloppureissulle Berliiniin. Tapailemani mies sen sijaan lähtee hyvinkin mielellään, jos vaan hänellä ei satu olemaan jotain muuta menoa kyseiselle viikonlopulle. 

[/quote]Minä suoraan sanottuna unelmoin tällaisesta tilanteesta, vaikka (ja koska) olen naimisissa.

[/quote]

Minä kun luulin että tuollainen on ystävä? Kyllä minullakin noita on vaikka olen naimisissa. Voin käydä miespuolisen ystävän kanssa konsertissa, ja toisen kanssa festareilla, jos omaa miestä ei genre kiinnosta.

[/quote]

Minä en pane ystävieni kanssa, varsinkaan nyt kun olen parisuhteessa. Mutta sinkkupäivinä kyllä tapailin miehiä ja tapailin niitä nimenomaan sillä ajatuksella, että selviää onko niistä suhteeseen vai ei. Tapaillessa voi harrastaa seksiä.

Luojan kiitos, kaikkien ei tarvitse tehdä samalla kaavalla. Olisi mennyt muutama hieno ystävyyskin sivu suun, jos ekalla treffillä olisi pitänyt päättää "jatkoon vai ei".

13

Vierailija
68/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:10"]

Sellaisia ihmisiä tapaillaan joihin ei rakastuta tai olla ikinä tosissaan, samalla voi odotella sitä oikeaa. 

[/quote]

Tällä rikkoo itsensä, kai te sen ymmärrätte? Helposti kuitenkin toisella on tunteet pelissä, ja toivoo että olisi se oikea. Toinen vain paneskelee, ei ole tosissaan ja odottaa sitä oikeaa. Sydänsuruja luvassa.

Vierailija
69/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:10"]

[/quote]

Tällä rikkoo itsensä, kai te sen ymmärrätte? Helposti kuitenkin toisella on tunteet pelissä, ja toivoo että olisi se oikea. Toinen vain paneskelee, ei ole tosissaan ja odottaa sitä oikeaa. Sydänsuruja luvassa.
[/quote]
Tämä on ikävä kyllä totta. Koin tämän itsekin ja kyllä meni aikansa kun sai koottua itsensä ja itsetunnonrippeet kasaan.

Vierailija
70/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:10"]

[/quote]

[/quote]
Tämä on ikävä kyllä totta. Koin tämän itsekin ja kyllä meni aikansa kun sai koottua itsensä ja itsetunnonrippeet kasaan.
[/quote]

Samoin on täällä käynyt. Silti en vastusta tapailua itsessään, minusta "seurustelu" on sitä että esitellään kumppani kavereille ja perheelle ym, ja muutenkin ollaan tosissaan siinä suhteessa - en minä ainakaan ekojen tai edes toisien treffien jälkeen osaa sanoa haluanko ryhtyä mihinkään vakavaan, eihän siinä vaiheessa tunne toista juuri lainkaan vielä!

Tosiaan yhden tyypin kanssa minun piti lopulta muutamien kuukausien jälkeen vain lopettaa koko juttu, koska totesin että hän ei siitä tapailuasteelta halua siirtyä mihinkään vakavaan. Sitten taas kun tapasin "sen oikean", ei siinä kovin kauaa mennyt kun vietimme kaiken vapaa-ajan yhdessä ja keskustelimme suhteestamme, päätimme esitellä lähipiirille jne.

Eikä se tapailu tarkoita että muita pitäisi paneskella samaan aikaan, me ainakin olimme vain toistemme kanssa, vaikka vasta "tapailimmekin".

Vierailija
71/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:24"]

Ennen Suomessa oli niin, että ekoilla treffeillä selvisi aletaanko seurustella vai ei.

[/quote]

Vähän yleistäen ja kärjistäen: Vain hyvännäköiset ihmiset voivat heti ekoilla treffeillä tuntea sen verran paljon ihastusta ja vetoa toisiinsa, että voidaan heti tietää, halutaanko yrittää seurustelua. Me rumat ihmiset tarvitsemme enemmän aikaa toisiimme tutustumiseen. Siihen tarvitaan tapailuvaihetta. Jos käy hyvin, kiintymys toista kohtaan alkaa vähitellen kasvaa ja suhde vähitellen syventyä, jolloin tapailu muuttuu luontevasti seurusteluksi. On epäolennaista, missä se raja sitten menee ja tarvitaanko siihen varsinainen keskustelu vai ei.

Tiivistetysti: Tapailu on erittäin tärkeä ilmiö ihmisille, joihin kukaan ei ihastu tulisesti.

[/quote]

Omituinen kärjistys,kaikki hyvännäköiset ihmiset tapailevat vain keskenään ja ihastuvat pelkkään pintaan,kun taas tavikset ovat syvällisiä ja tutustuvat ja ihastuvat tapailemalla? Eiköhän ihan kaikkien kannata ensin tutustua eikä päättää alkaa parisuhteeseen ekojen treffien jälkeen,koska treffikumppani on hyvännäköinen.Tosirakkautta ensisilmäyksellä tapahtuu vain Disney-leffoissa.

[/quote]

Siksi onkin aika outoa, että tuo yksi kirjoittaja haikaili sellaisten aikojen ja tapojen perään, että "ekoilla treffeillä selvisi aletaanko seurustella vai ei". Täällä on esitetty mielipiteitä, että "mitä järkeä on tapailla, jos ei heti kolahda". Halusin kertoa, että kyllä tapailu on järkevää ja kärjistyksen kautta, että se on myös todella hyödyllistä ja joskus jopa välttämätöntä, jos haluaa parisuhteen. Koko keskustelu lähti siitä, että AP ei ymmärtänyt tapailua. Jotkut pitivät sitä lähinnä teinien juttuna.

Sitäkään moni ei ymmärtänyt, miksi jotkut saattavat tapailla useaa henkilöä samaan aikaan. Ajatelkaa kumppanin etsimistä nettitreffipalstoilta. Jos vastaan tulee esim. kolme kiinnostavaa ehdokasta, on järkevää tavata kaikki kolme eikä arpoa vain yhtä. Parin-kolmen tai viimeistään muutamien tapaamisten jälkeen tilanne muuttuu - jos suhde alkaa syventyä jonkun kanssa, muut jäävät pois (ellei sitten kavereina jatketa, mikä lienee kuitenkin harvinaisempaa näissä tilanteissa).

Vierailija
72/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:03"]

Tapailu on siis avoin suhde. Tämä selvä.

[/quote]

Tavallaan, muttei kuitenkaan, koska ei ole mitään sopimusta... Toisen osapuolen suhtautumista esim. seksiin jonkun muun kanssa ei voi tietää. Tapailu ei ole sopimussuhde.

[/quote]

Tämä minua vaivaa. Kun ennen se oli normi, ettei nähdä muita. Eikä sitä tarvinnut ääneen sanoa. Kuten ei myöskään tarvinnut ääneen sanoa, että aletaan seurustella. Ainoastaan jotkut yläasteikäiset kysyivät toisiltaan "Alaksä olee mun kaa?". Aikuisten kohdalla oli ihan selvä, että seurustellaan ja että ihan alusta asti siinä ei ole mitään ulkopuolisia mukana, sanomattakin selvä.

Niin miten pirussa nykyisin on oletusarvo, että kaikki nussivat pitkin ja poikin ja kukaan ihminen ei ole merkityksellinen, vaan meneillään on vähän niin kuin työnhaun ensimmäinen vaihe, jossa kaikki on kutsuttu haastatteluun (nussittavaksi).

Siis tämä koko systeemi on niin fucked up etten pysty ymmärtämään!

Vierailija
73/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:12"]

Mutta ketä kiinnostaa nähdäkään miestä, joka harkitsee myös muita? Hyi, ei kiinnostais mua pätkääkään. Selvää tulevaa pettäjäainesta. Koska valikoi: entten tentten... En haluais todellakaan miettiä, että nyt se tekee jotain joidenkin muiden kanssa, kuin minun. 

En ole koskaan tapaillut, vaan tutustunut ja seurustellut. Ja tutustumisvaiheessa nimenomaan katson, onko sillä muita. Jos on, niin en edes kiinnostu. Hyvän miehen löysin.

[/quote]

Juuri tämä! Jos mies on tavannut minut ja harkitsee vielä muita, niin ei jatkoon. Ei minulla ole sellaiselle miehelle käyttöä. Ei edes se, että on potentiaalinen petturi, vaan se, ettei ole riittävän kiinnostunut minusta.

Miten te tapailijat ostatte vaatteita? Jos teillä on farkut etsinnässä ja ekasta kaupasta löytyy farkut, jotka istuvat kuin unelma, niin käyttekö te silti vielä kymmenessä muussa kaupassa tarkistamassa, ettei siellä vaan olisi vielä jotain parempaa?

Erityisesti minua kiinnostaisi tietää, onko yksikään tapailija päässyt naimisiin asti. Minulle seurustelun idea on selvittää, onko seurustelukumppanista aviopuolisoksi. Jos tulen jossain vaiheessa siihen tulokseen, etten halua tämän ihmisen kanssa naimisiin, niin seurustelu päättyy siihen. Miten tämä kuvio menee teillä tapailijoilla? Siis jos ylipäätään pääsette koskaan seurusteluvaiheeseen. 

Vierailija
74/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:23"]

Mutta ketä kiinnostaa nähdäkään miestä, joka harkitsee myös muita? Hyi, ei kiinnostais mua pätkääkään. Selvää tulevaa pettäjäainesta. Koska valikoi: entten tentten... En haluais todellakaan miettiä, että nyt se tekee jotain joidenkin muiden kanssa, kuin minun. 

En ole koskaan tapaillut, vaan tutustunut ja seurustellut. Ja tutustumisvaiheessa nimenomaan katson, onko sillä muita. Jos on, niin en edes kiinnostu. Hyvän miehen löysin.

[/quote]

Juuri tämä! Jos mies on tavannut minut ja harkitsee vielä muita, niin ei jatkoon. Ei minulla ole sellaiselle miehelle käyttöä. Ei edes se, että on potentiaalinen petturi, vaan se, ettei ole riittävän kiinnostunut minusta.

Miten te tapailijat ostatte vaatteita? Jos teillä on farkut etsinnässä ja ekasta kaupasta löytyy farkut, jotka istuvat kuin unelma, niin käyttekö te silti vielä kymmenessä muussa kaupassa tarkistamassa, ettei siellä vaan olisi vielä jotain parempaa?

Erityisesti minua kiinnostaisi tietää, onko yksikään tapailija päässyt naimisiin asti. Minulle seurustelun idea on selvittää, onko seurustelukumppanista aviopuolisoksi. Jos tulen jossain vaiheessa siihen tulokseen, etten halua tämän ihmisen kanssa naimisiin, niin seurustelu päättyy siihen. Miten tämä kuvio menee teillä tapailijoilla? Siis jos ylipäätään pääsette koskaan seurusteluvaiheeseen. 

[/quote]

13 on päätynyt pitkään (nyt 15v) yksiavioiseen suhteeseen, yhteinen lapsi ja asuntolaina. Aviossa ei olla... en ole keksinyt sille mitään tarvetta.

Yhdestä pitkään tapailemastani miehestä on tullut elinikäinen ystävä, bestis. Hänen kanssaan ei ollut seurustelua, koska tapasimme elämäntilanteessa jossa kumpikin halusi olla villi ja vapaa, mutta seksi oli kivaa.

jos tarvin uudet farkut, haen prismasta lee cooperin 07, hyväksi havaitut vuosien varrella ja istuu mun perseelle. Olen nuorempana tapaillut myös muita farkkuja, enää ei ole tarvetta katsella niitäkään sillä silmällä.

Paria muuta tapailtua miestä tervehdin jos vastaan kävellään...eipä niihin juurikaan törmää.

Vierailija
75/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:23"]

[/quote]

[/quote]

No itseasiassa minulle elämän tavoite ei ole "päästä" naimisiin ja hankkia liutaa lapsia. Tietenkin ihan mahtava, jos joskus löytyy tyyppi keneen haluan sitoa itseni loppuelämäksi, mutta vielä sellaista ei ole tullut vastaan eikä minulle ole maailmanloppu, jos ei tulekaan. Seurusteluvaiheeseen olen päässyt elämässäni tähän mennessä tasan kerran, mutta tämän yhden kerran lisäksi minulla on jopa puolen vuoden mittainen tapailusuhde takana. Tuo ainoa vakavampi eli seurusteluksi päätynyt suhteeni kesti pari vuotta ja siinäkin homma alkoi ensin usemman kuukauden tapailuvaiheella.

N27

Vierailija
76/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:51"]

Olen TÄYSIN samaa mieltä, itse olen tammikuusta lähtien tapaillut miestä ja nähdään kun nähdään. Eikä niissä ole sitä että heti sänkyyn vaan yhdessä vietetään aikaa.. Ja se passaa mulle hyvin! En Voisi sietää iholla roikkumista tai pelisääntöjä tiukaksi, muita emme tapaile ja jos se tästä syventyy vakavaksi niin se olisi siunaus, sillä se mies on niin spessua mitä ikinä olen tavannut. Mihin kiire tässä maailmassa muka on? Kun puhutaan parisuhteesta tai tapailuata, miksi pilata se heti alkuun kiirehtimällä? :)

[/quote]

Haaskaat aikaasi aivan turhaan. Kyllä se olisi jo muuttunut kuukausia sitten vakavammaksi, jos mies olisi kiinnostunut. Turhaan toivot ja odotat, ei tule tapahtumaan.

[/quote]

haluatko perustella kirjoitustasi paremmin miksi muka MINÄ haaskaan aikaani? :) Itse lähentelen jo 40ikää ja mies jo sen yli, molemmilla takana pitkä ja vaikea suhde erosta puhumattakaan.. Meillä EI ole kiire minnekään. 

[/quote]

Jos et koskaan halua suhteen etenevän niin ei kai siinä sitten mitään. Jos taas luulet, että tuosta kehkeytyy vakava suhde niin petät itseäsi ja tulet pettymään.

Vierailija
77/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:09"]

Mun mielestä ennen seurustelua tapaillaan. Tapailu muuttuu seurusteluksi siinä vaiheessa kun suhteeseen vakiinnutaan, eikä ole enää muita.

[/quote]

Vierailija
78/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:09"]

Mun mielestä ennen seurustelua tapaillaan. Tapailu muuttuu seurusteluksi siinä vaiheessa kun suhteeseen vakiinnutaan, eikä ole enää muita.

[/quote]

Tää on näitä nykyajan kotkotuksia, Jenkeistä on otettu mallia. Ennen Suomessa oli niin, että ekoilla treffeillä selvisi aletaanko seurustella vai ei. Nykyisin ihmiset on jotain omituisia jahkailijoita ja deittailee useampia ihmisiä samaan aikaan. Tätä kai kutsutaan tapailuksi. Ja erikseen pitää sitten sopia, että aletaan seurustella eikä enää tavata muita. WTF siis oikeesti? Ennen oli itsestäänselvää, että alusta asti siinä kuvioissa ei ole ketään muita mukana, vaan ne kaksi ihmistä jotka treffeillä miettii, alkaako seurustella vai ei.

En pysty mitenkään käsittämään miten tämä nykyaikainen sekamelska olisi parempi kuin se vanhanaikainen ja suoraviivainen systeemi. Ihmiset nussii pitkin ja poikin eikä seksi ole enää kahden ihmisen välinen intiimi juttu, jolla on erityinen merkitys kahden ihmisen välisessä suhteessa. Ihmiset tuntuvat olevan ihan tuuliajolla näiden kuvioidensa kanssa, ei osata mennä naimisiin ja pysyä naimisissa. Lopulta päätyvät katkeriksi sinkuiksi, tai johonkin hirveään uusperhekuvioon.

[/quote]

Niin, mä teen juuri näin. Mulle kelpaa vain mies, joka tuntee näin, eli aikoessaan tavata mua EI TAPAILE KETÄÄN MUITA, ja samoin itse teen selväksi, jos olen kiinnostunut jostakusta, että kukaan muu ei tule nyt kysymykseenkään. En pelkää, että mua huijataan helppoon seksiin, koska en annakaan helposti ja koska siis katson, ettei mieskään ole kiinnostunut muista. 

Ai mistä sen sitten voi tietää? No ehkä siitä, ettei monikaan älyä edes salailla tätä "tapailen muitakin" -kuviotaan, kun luulee niin, että se on okei. Se on silloin heippa...

Vierailija
79/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sitä tapailua harrastamalla voi löytää sen yhden joka kolahtaa,ei kai Se Oikea ketään tule kotoa hakemaan.Joskus pitää suudella - tai ainakin treffailla -  sammakoita löytääkseen prinssin.

Siis nyt tarkoitan sellaista tutustumistapailua,jos on vuosiakausia epämääräinen suhde voi kyse olla sitoutumiskammosta.

Vierailija
80/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:32"]

Tapailu on sitä, että ei seurustella vakavissaan, mutta nähdään kuitenkin säännöllisesti ja voidaan tietty seksiäkin harrastaa.

[/quote]

Ja kukahan haluais tällälailla toimivan ihmisen siitä välistä itselleen vakavissaan? Joka koko ajan nussii muitakin, eikä ole oikeasti sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi