Paljonko teillä kertyi raskauskiloja?
Mikä oli lähtöpaino? Ja karisiko raskauskilot hetimmiten vai oletteko joutuneet rehkimään sen eteen?
Kommentit (53)
69kg lähtäpaino, 24kg tais tulla lisää ja 8 jäljellä, vauva kohta 5kk. Hätäsektio jarrutti liikkumista ensimmmäiset 3,5kk ja epäonnistunut imetys varmaan osansa jätti vielä.
15kg tuli, lähtöpaino 57kg. Vauva 6kk ja paino 52kg. 10kg lähti ekan 2 vkon aikana ja loput korkojen kera tasaiseen tahtiin imettäessä. En ole laihduttanut.
Lähtöpaino 60kg. Synnärille menin 77 kiloisena. (Olin kyllä ihan turvoksissa.) Viikon päästä lähdin sairaalasta 61.5 kiloisena.
Lähtöpaino oli 47kg, kiloja tuli 11, joista melkein kaikki jäi synnärille ja lähtöpainossa olin parin viikon päästä synnytyksestä.
Lähtöpaino 50kg, päivää ennen synnytystä 79kg. Kilot (valitettavasti) lähti muutamassa kuukaudessa.
Lähtöpaino 64kg, synnärille lähtiessä rv 42 painoin 71kg ja jälkitarkastuksessa 61kg. 8kk synnytyksestä 54kg. En ole ikinä ennen herkutellut näin paljon.
Lähtöpaino 58, nyt 70, rv 28 nyt eli +12kg tähän mennessä :/
Lähtöpaino 60 kg, tuli 18 kg. Kuukausi synnytyksestä, ja vaaka näyttää 64
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:45"]Lähtöpaino 58, nyt 70, rv 28 nyt eli +12kg tähän mennessä :/
[/quote]
Älä oo :/ Kyllä ne lähtee!
Kolmella ekalla kerralla 8-10kg, lähtöpaino 52 ja laitokselta kotiin 55kg.
4. kerralla lähtöpaino 62, synnytykseen mennessä 65,5 ja laitokselta lähtiessä 60. Laihduin raskausaikana
lähtöpainoa ihan liikaa raskausviikko 29 kohta menossa olen jo laihtunut ainakin 10 kiloa ellen enemmänkin... tavoite on raskausviikkon 40 mennessä toiset 8-10 kiloa ja laitokselle jätän vielä sen n.6 kg =) ja siitäkin on vielä laihdutettavaa.. ens kesänä on kahdet häät tulossa.. ja uskalsin tilata jo mekot niihin =) et olis pakkokin laihtua..
Kaksi elää raskautta: 6kg ja toisessa 900g lähtöpainosta joka oli molemmissa 54kg. Kolmanessa raskaudessa tuli 2,5kg, lähtöpaino muistaakseni 57kg
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:47"]Lähtöpaino 60 kg, tuli 18 kg. Kuukausi synnytyksestä, ja vaaka näyttää 64
[/quote]
ja miksiköhän tähänkin on laitettu alapeukku :D väärät lukemat?!?!????
Lähtöpaino 65kg, synnyttämään 78kg, nestekertymää kropassa pelkästään 4kg. Synnäriltä lähdin 67kg painoisena. Työelämään palattuani sain lähes kaikki kilot takaisin. Painoin 75kg ja grammaakaan ei ole lähtenyt kaikesta yrittämisestä huolimatta. Lääkäri käski vaihtaa stressivapaampaan työhön niin alkaa paino tippumaan. Näin teen kunhan toisen mukulan saan pyöräytettyä maailmaan. :)
Lähtöpaino 51kg ja 12 kg kertyi. Synnärille jäi vaan 4 kg mut kolmessa viikossa lähti loput. Täysimetin ja laihduin vielä lisääkin.
Lähtöpaino 57, kiloja tuli 6 kappaletta. Raskaus oli äärihelppo, olin fyysisessä työssä metässä, mua ällötti koko ajan rasva ja sokeri ja himoitsin vaan kaikkea raikasta ja tuoretta.
Lähtöpaino 57, kiloja on nyt puolivälissä tullut 6 kappaletta. Raskaus on ollut yhtä helvettiä, kun pääsin siitä alkukuukausien pahoinvoinnista eroon niin muutuin ihan raihnaiseksi, parin kilsan kävelystä särkee noin joka paikkaa ja haluan syödä kaiken mielellään uppopaistettuna ja vahvasti suolattuna ja/tai sokeroituna. Liikunta koostuu...mikä liikunta? Mulla on mielialanvaihtelua ja tympii ja väsyttää ja mä en tosiaankaan ymmärrä miksi en vaan vois maata tässä ja syödä kellon ympäri, sillä se on se mitä mä tosissani haluan tehdä. :D Mä en ole koskaan ennen elämässäni kokenut tällaista tarvetta syödä. Tuntuu kuin multa koko kylläisyyden tunne ois hävinnyt. Jos mun tekee mieli pullaa ja vedän pellillisen niin oon ähkyssä, mutta haluan edelleenkin pullaa ihan yhtä paljon, vaikka siis fyysisesti sattuu. Mulle on nyt todella kirkkaasti valjennut miksi ihmiset lihovat.
56 lähtöpaino, 22 kg tuli. Nyt synnytyksestä on 7 viikkoa ja painan 61. Katson vähän mitä syön (olen jättänyt herkut pois) mutta syön kunnon perusruokaa ja paljon hedelmiä ja vihanneksia. En missään nimessä halua riskeerata imetystä.Käyn silloin tällöin pitkillä vaunulenkeillä ja teen välillä esim. punnerruksia,mutta mitään rankempaa en uskalla tehdä ennen jälkitarkastusta.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:48"]
Kaksi elää raskautta: 6kg ja toisessa 900g lähtöpainosta joka oli molemmissa 54kg. Kolmanessa raskaudessa tuli 2,5kg, lähtöpaino muistaakseni 57kg
[/quote]
syömishäiriö?
Yksi monikkoraskaus. Lähtöpaino 68kg. Painoa tuli yli 20! Jälkitarkastuksessa oli paino alle lähtötilanteen. Vuosi vauvojen syntymästä olinkin sitten mystisesti (heh. Heh.) lihonut aikatavalla. Harmittaa ihan pikkuisen. Nyt näistä kiloista tuntuu olevan todella hankala päästä eroon.:(
Lähtöpaino 88, laitokselle mennessä 90. Nyt painan 76, ja aion laihduttaa vielä 10 kiloa. En joudu rehkimään, syön 1000 kcal päivässä.