Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopettaa 9kk kestäneen tapailun ilmoittamatta?

Vierailija
12.08.2015 |

Olen "tapaillut" (käytännössä joka päivä oltu yhdessä) miestä nyt 9kk ajan. Viime viikonlopun olin vanhempieni luona, ja kun palasin miehestä ei ole enää kuulunut mitään. Kysyin sitten, jos tätä ei kiinnosta tavata enää vai mistä moinen hiljaisuus, ja mies vastasi vain: "kiire" ilman kummempia selityksiä. On kuitenkin jatkuvasti fabossa ja wappissa paikalla, mutta mulle ei mitään viestittele. Yleensä siis paljon jutellaan päivän aikana. Enkä kyllä tiedä, mikä tollanen kiire vois nyt yhtäkkiä olla.. autonsakin on vaan pihassa ollut :D työmatka kulkee siis miehen pihan ohi, stalkkailemaan en oo vielä ryhtynyt ;)

Kysymys kuuluu siis, että mitä seuraavaksi. Annanko vain olla vai kyselenkö vielä perään? Inhottava olo.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:54"]

Hei ap, hankala tietenkin sanoa, mikä miehelle on tullut. Epälisin, että olisikohan mies ollut jossain baarissa viikonloppuna ja tavannut jonkun toisen naisen? Jotenkin "oudolta" kuulostaa, että olette 9kk jo kuitenkin tapailleet ja "ette ole sopineet seurustelusta". Jos näin on ollut, etn usko, että tuosta suhteesta tuon kummempaa olisi tullutkaan. 

Vaikka vaikealta tuntuukin, älä kysele mieheltä miksi hänestä ei enää kuulu mitään. Miehillä on yleensä vain tapana ärsyyntyä tuollaisista uteluista. Et valitettavasti tosiaan ole ainut, kenelle on käynyt samalla tavalla. Itse seurustelin 6v miehen kanssa, joka jätti minut, kun nousin junaan! Hänellä ei ollut "munaa" kertoa asiasta minulle, kun vietimme yhteistä viikonloppua eikä hän kertonut syytä asialle. Hän harrasti joskus juuri tuollaista, ettei hän vastannut viesteihin tms. 

[/quote]

Eikös se nyt ole ihan sama, mistä tuollainen vätys ärsyyntyy? Eiköhän ap:lla ole aika paljon pahemmat fiilikset tuon äijän takia, miksi hänen pitäisi miettiä tippaakaan mistä tuollainen ääliö ärsyyntyy??

Vierailija
102/108 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap ansaitsee selityksen, eli rohkeasti vaan käymään miehen luona ja vaatimaan sitä tai puhelin käteen ja soittoa kunnes mies vastaa. 

Vaikka olisitte vain kevyesti tapailleet ja mies sen takia kokee, ettei ole velvollinen selittämään mitään, niin olisihan se nyt kuitenkin kohteliasta, korrektia ja hyvien käytöstapojen mukaista ilmoittaa jotain! Jos kerran lauantaina kaikki on ollut vielä hyvin niin onhan tuo ihan outoa ja kyllä miehen pitäisi pystyä edes sanomaan, että "sori, oli kivaa, mutta ei kiinnosta enää tapailla". 

En siis jättäisi tilannetta tähän, ihan jo solidaarisuudesta muita naisia kohtaan! :) Vaikka ap:ta kohdeltiin nyt tökerösti, niin jos se edes vähän toisi tilannetajua ja muiden ihmisten kunnioittamista miehelle, että jatkossa osaisi toimia toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap:ta kohdeltiin nyt tökerösti, niin jos se edes vähän toisi tilannetajua ja muiden ihmisten kunnioittamista miehelle, että jatkossa osaisi toimia toisin.

se = selityksen ja käytöstapojen vaatiminen siis.

69

Vierailija
104/108 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on parempi vain katkaista kaikki yhteys. Mulla oli vähän vastaava tapaus ja selvisi, että se tapaili toista naista samaan aikaan ja piti minua varalla, jos tämä ei lämpenisikään. Annoin sille mahdollisuuden selittää ja ei siitä ollut minulle mitään hyötyä. Se sai omasta mielestään puhuttua asiat selväksi ja kevennettyä omaatuntoaan. Minun oloani ei helpottanut yhtään. Parempi olisi, kun olisin kylmästi katkaissut välit, jättänyt ottamatta yhteyttä ja kyselemättä mitään. Mitä sen äijän selityksillä lopulta tekee? Ei mitään. Minulle jäi paha fiilis ja se sai synninpäästön. Vieläkin kiukuttaa, kun tulee mieleen. :(

Vierailija
105/108 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on.on päättänyt sut jättää.älä tee mitään,joutuu sen sulle kertomaan.On tutkittu että miehet tekisi mitä vaan kun ei vaan tarttisi kertoa naamakkain.varaudu.harmi.voimia.

Vierailija
106/108 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pysynyt päätöksessäni olla ottamatta tuohon enää yhteyttä. Eipä siitäkään mitään ole kuulunut. Jatkuvasti tekis mieli kysellä selityksen perään, mutta tähän mennessä oon pystynyt vastustamaan. Koko ajan tä juttu pyörii päässä, ja heti kun puhelimeen tulee viesti, toivon että ois siltä. Painin jatkuvasti yhteyden ottamisen ja ottamatta jättämisen kanssa. En haluaisi nöyryyttää itseäni, mutten myöskään "päästää pälkähästä" miestä. Ja kun oikeasti mun mielestä ei tällaista juttua vaan ole ok päättää noin!

Oon myös miettinyt tunteitani miestä kohtaan. Mua harmittaa ja vituttaa, mutta lähinnä toisen käytöksen vuoksi eikä niinkään siksi, että tä ois ohi. Ja normaalisti siis oon ihan ylitunteikas ja pienistä asioista ihan hajalla :D joko en oo kunnolla vielä tajunnut tilannetta, tai sitten ei mulla loppujen lopuksi ollu niin kovin syviä tunteita häntä kohtaan.

Mulla on sen luona vain jotain päivittäisiä ei-arvokkaita hygieniatarvikkeita ja suihkukamppeet, jotain halpoja koruja ja pinnejä yms. Emmä aio niitten perään kysellä :D Onneksi rahtasin just ennen viikonloppua vaatteet sieltä pesuun. Ehkä pari toppia on voinut jäädä.

AP

Vierailija
107/108 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi soittaa ja kysyä missä mennään? Miksi kärvistellä ja arpoa yksin, kun asian voi ratkaista yhdellä puhelinsoitolla? En mä ymmärrä.

Vierailija
108/108 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et mitenkään nöyryytä itseäsi, jos kysyt mitä mies oikein tekee ja pyydät tavaroitasi, olkoonkin sitten kuinka vähäpätöisiä, takaisin. Mies tässä on se nolo osapuoli! Se on ihan normaalia, että jos on jonkinlainen suhde toiseen ihmiseen (vaikkakin "vain" tapailua) ja suhde muuttuu, niin kyllä siihen pitäisi joku selitys löytyä. Sen kysyminen ei ole noloa, häpeällistä tai nöyryyttävää, osoittaa vaan että olet fiksu, normaalisti tunteva ihminen ja haluat jatkaa elämääsi puhtaalta pöydältä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä