Mies lopettaa 9kk kestäneen tapailun ilmoittamatta?
Olen "tapaillut" (käytännössä joka päivä oltu yhdessä) miestä nyt 9kk ajan. Viime viikonlopun olin vanhempieni luona, ja kun palasin miehestä ei ole enää kuulunut mitään. Kysyin sitten, jos tätä ei kiinnosta tavata enää vai mistä moinen hiljaisuus, ja mies vastasi vain: "kiire" ilman kummempia selityksiä. On kuitenkin jatkuvasti fabossa ja wappissa paikalla, mutta mulle ei mitään viestittele. Yleensä siis paljon jutellaan päivän aikana. Enkä kyllä tiedä, mikä tollanen kiire vois nyt yhtäkkiä olla.. autonsakin on vaan pihassa ollut :D työmatka kulkee siis miehen pihan ohi, stalkkailemaan en oo vielä ryhtynyt ;)
Kysymys kuuluu siis, että mitä seuraavaksi. Annanko vain olla vai kyselenkö vielä perään? Inhottava olo.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:39"]
Mieleeni tuli myös että jotain on sattunut. Pari päivää tekstaamatta tekisi itselle aika vaikeaa, kun iltaisin ennen nukkumaanmenoa rupee ajattelee liikaa ja haluaisi vaan saada selville että mitä tapahtui :D Itse siis kysyisin että onko jotain sattunut, kun ei ole ollut normaalia yhteydenpitoa. Kysyisin siinä samassa että oliko suhde tässä.
[/quote]
Tottakai kannattaa kysyä, mikä vikana tai onko suhde tässä. Ei toinen osapuoli voi yksin päättää mitään suhdetta, joka vaikuttaa molempien osapuolten elämään. Uskomatonta, pelkurimaista käytöstä, josta todellakin pitää laittaa selkä seinää vasten ja saada toinen ymmärtämään että niin ei vaan voi toimia.
Jos ihminen on niin huonokäytöksinen, ettei voi suhdetta lopettaa asiallisesti, anna olla.
Toisaalta ymmärrän kyllä, että mieltäsi jää vaivaamaan ja olisi kiva tietää miksi. Mies ei ikävä kyllä tainnut olla tunteittesi arvoinen. Tsemppiä sinulle hankalaan tilanteeseen.
Hmm, toki poikkeuksellista että nyt noin suuri muutos kun aiemmin oltu paljon yhteydessä, mutta haloo - nyt on mennyt muutama päivä. Ihan kuin ei ihmiselle voisi tulla jotain erityistä tilannetta, joka tuon aiheuttaa.
-
Laittaisin ysin kuvaaman kaltaista viestiä (joka on tosi hyvä), mutta VASTA ensi viikolla, jolloin oikeasti joku selitys tai yhteydenotto olisi pitänyt tulla jos on tullakseen. Muuten tuo vaikuttaa vähän friikiltä panikoimiselta vastapuolelle. Tiedän, on hitsin hankalaa odotella, mutta kannattaa.
Jos tämäkin mies meni oluelle ja joi niin paljon että sen puhelin sammui.
Leikkii salaperäistä että vaivautuisit? No melko lyhyt aika.
Odota ainakin muutama päivä ihan uhallasikin, tuohon saattaa olla joku syy, ja jos juttunne jatkuisikin niin panikoimalla annat itsestäsi aika ripustautuvan kuvan. Ehdit taputella homman loppuun muutamaa päivää myöhemminkin, jos niikseen tulee.
Sille paljastui että olet yleinen polkupyörä.
Ja taas kerran vika on muka ap:ssa, vaikka miehen käytöshän se tässä on moukkamaista! Oli suhteen laatu mikä hyvänsä, sen lopettaminen tuolla tavalla 9kk:n tiiviin yhdessäolon jälkeen ei vaan ole ok. Ja se että mies löysi "paremman"...niin varmaan. Ap vaikuttaa kivalta naiselta ja pikemminkin epäilen, että mies löysi jonkun tasoisensa eli ei todellakaan ketään ap:ta parempaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:32"]No ei nyt tietenkään ihan joka päivä, jos jompi kumpi on ollut jossain muualla esim. toisella paikkakunnalla. Suurin osa viikosta kuitenkin yhessä vietetty.
AP
[/quote]
Itse sanoit aloitusviestissä että käytännössä joka päivä yhdessä. Älä käytä sanoja joiden merkitystä et tiedä :D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:32"]No ei nyt tietenkään ihan joka päivä, jos jompi kumpi on ollut jossain muualla esim. toisella paikkakunnalla. Suurin osa viikosta kuitenkin yhessä vietetty. AP [/quote] Itse sanoit aloitusviestissä että käytännössä joka päivä yhdessä. Älä käytä sanoja joiden merkitystä et tiedä :D
[/quote]
Voi elämä, kylläpä nyt pitää yrittää päteä.
Olette olleet joka päivä yhdessä ja kun tulee päivän tauko 9 kk aikana niin voi kenties luulla, että sinulla oli joku muu (outoa toki) tai olettiko, että pyydät mukaan vanhempiesi luo. Kysy mieheltä onko jotain vialla olette kuitenkin olleet niin kauna jo yhdessä.
Ihan nyt vaan soitat ja kysyt siltä. Saattaa olla esim loukkaantunut jos vaan oot jkadonnut vknlopuksi johonkin.
Olettamalla ei tule selvää mistään ja parempihan ser on saada tietää jatkaako eteenpäin vai onko kyseessä väärinkäsitys.
Suuttui, kun jätit hänet viikonlopuksi? Tai olisi halunnut lähteä vanhempiasi tapaamaan?
Oliko teillä mitään puhetta matkastasi? Ehdottiko, että voisi tulla mukaasi?
Tää kuulostaa klassiselta väärinymmärrykseltä puolin ja toisin.
Ollaan siis muutama päivä kuukaudessa erossa useinkin, jos käyn kotiseudulla, eli en usko että kyseessä olisi väärinymmärrys. Tietää siis että käyn siellä suunnilleen joka toinen viikonloppu :) Ja vielä lauantaina on ihan normaalisti viestitellyt hänen kanssaan.
Tuntuu jotenkin tosi vaikeelta antaa vaan olla! Kyl mä tähän jonkun selvyyden haluisin, vaik vaikuttaisinki takertujalta :D Yritän nyt kovasti odotella pari päivää ja sitten kysästä uudestaan, onko jotain sattunut vai mistä oikein kyse. Vaikka siis on kulunut vasta vähän aikaan, niin on tosi outoa, kun yleensä viestitään pisin päivää ennen kuin illalla nähdään. Ja noi kiireet vaikuttaa niin hämärältä, kun aikaa kuitenkin on roikkua esim fabossa... Nyt kun kirjotan tätä, tulee kyllä sellanen olo, että aika selvä pelihän tää taitaa olla :D
Ja silti niin vaikea vaan antaa olla! Nytkin kauhea jännitys päällä ja sydän vaan hakkaa.
Kiitos tosi paljon kaikille ohjeista ja mielipiteistä!
Ja kiitos 30 ystävällisistä sanoista, tuli hyvä mieli :)
AP
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:06"]Ollaan siis muutama päivä kuukaudessa erossa useinkin, jos käyn kotiseudulla, eli en usko että kyseessä olisi väärinymmärrys. Tietää siis että käyn siellä suunnilleen joka toinen viikonloppu :) Ja vielä lauantaina on ihan normaalisti viestitellyt hänen kanssaan.
Tuntuu jotenkin tosi vaikeelta antaa vaan olla! Kyl mä tähän jonkun selvyyden haluisin, vaik vaikuttaisinki takertujalta :D Yritän nyt kovasti odotella pari päivää ja sitten kysästä uudestaan, onko jotain sattunut vai mistä oikein kyse. Vaikka siis on kulunut vasta vähän aikaan, niin on tosi outoa, kun yleensä viestitään pisin päivää ennen kuin illalla nähdään. Ja noi kiireet vaikuttaa niin hämärältä, kun aikaa kuitenkin on roikkua esim fabossa... Nyt kun kirjotan tätä, tulee kyllä sellanen olo, että aika selvä pelihän tää taitaa olla :D
Ja silti niin vaikea vaan antaa olla! Nytkin kauhea jännitys päällä ja sydän vaan hakkaa.
Kiitos tosi paljon kaikille ohjeista ja mielipiteistä!
Ja kiitos 30 ystävällisistä sanoista, tuli hyvä mieli :)
AP
[/quote]
Tulipas kirjoitusvirheitä! Mutta toivottavasti pointti välittyy!
Monet näyttävät olevan sitä mieltä että pitäisi vaan antaa olla ja unohtaa.
Muutamien mielestä voisi soittaa ja kysyä.
Minä itse tekisin niin että menisin ja soittaisin ovikelloa. Asia saattaisi ratketa jo siinä.
Ellei avaisi ovea, yrittäisin soittaa.
Ellei vastaa, laittaisin viestin ja kysyisin, mitä kuuluu ja onko jokin huonosti, kun ei vastaa.
Odottaisin pari päivää ja ellei mitään olisi kuulunut, laittaisin viestin, jossa lopettaisin tapailun tai seurustelun, mitä ikinä se olikin.
Enkä todellakaan ottaisi takaisin vaikka mies ottaisi vielä yhteyttä.
Peliriippuvaisuus / muu riippuvaisuus?
Esim. nettipeliriippuvainen voi hyvin olla paikalla netissä, mutta ei viestittele pelin ulkopuolisia juttuja. Samoin auto pysyisi kotipihassa. Ei huomaa ajan kulumista ja lykkää velvollisuuksia tuonnemmaksi. Siinä jää tyttöystävä toiseksi. Jos on vaikka sen viikonlopun pelannut ja sitten on jäänyt peliputki päälle.
Ei todennäköisin selitys, mutta yksi mahdollisuus.
Mieleeni tuli myös että jotain on sattunut. Pari päivää tekstaamatta tekisi itselle aika vaikeaa, kun iltaisin ennen nukkumaanmenoa rupee ajattelee liikaa ja haluaisi vaan saada selville että mitä tapahtui :D Itse siis kysyisin että onko jotain sattunut, kun ei ole ollut normaalia yhteydenpitoa. Kysyisin siinä samassa että oliko suhde tässä.