Mies lopettaa 9kk kestäneen tapailun ilmoittamatta?
Olen "tapaillut" (käytännössä joka päivä oltu yhdessä) miestä nyt 9kk ajan. Viime viikonlopun olin vanhempieni luona, ja kun palasin miehestä ei ole enää kuulunut mitään. Kysyin sitten, jos tätä ei kiinnosta tavata enää vai mistä moinen hiljaisuus, ja mies vastasi vain: "kiire" ilman kummempia selityksiä. On kuitenkin jatkuvasti fabossa ja wappissa paikalla, mutta mulle ei mitään viestittele. Yleensä siis paljon jutellaan päivän aikana. Enkä kyllä tiedä, mikä tollanen kiire vois nyt yhtäkkiä olla.. autonsakin on vaan pihassa ollut :D työmatka kulkee siis miehen pihan ohi, stalkkailemaan en oo vielä ryhtynyt ;)
Kysymys kuuluu siis, että mitä seuraavaksi. Annanko vain olla vai kyselenkö vielä perään? Inhottava olo.
Kommentit (108)
Siis miehet osaa olla sitten ihmeellisiä otuksia.mullaki oli oikeen rakastunu suhde puolin ja toisin.yks kaks jäpä ei tuu niin kuin sovittiin ja siinä oottelin ja kuuntelin pari päivää että kuuluukohan siitä sitten enää koskaan.no tekstiviesti tuli mitä ihmeellisin mitä en vielä tänäkään päivänä ymmärrä enkä oikeastaan välitäkkään ymmärtää.no se meni jotenki näin.kieli ja sormet turrana.ei voi auttaa jos ei voi ymmärtää.no eipä enää tavattu.en ruikuta jätkien perään.jos ne jättää niin sou vot.ota uus tilalle mitä noita murehtimaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:32"]
Miehinen tapa tuntuu olevan tämä yhteydenpidon lopettaminen. Kun ei virallisesti seurustella, niin miehet kuvittelevat etteivät ole tilivelvollisia. Olen pahoillani ap, tuo on yksi hirveimmistä asioista, mitä toiselle voi tehdä. Ettei ole edes lopetusviestin arvoinen.
[/quote]
Ei ne kuvittele vaikka virallisesti seurustelisit 3v
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:01"]
Odota ainakin muutama päivä ihan uhallasikin, tuohon saattaa olla joku syy, ja jos juttunne jatkuisikin niin panikoimalla annat itsestäsi aika ripustautuvan kuvan. Ehdit taputella homman loppuun muutamaa päivää myöhemminkin, jos niikseen tulee.
[/quote]
No mutta, voi hellan lettas joku ripustautuvalta vaikuttaminen jos mies vaan yhtäkkiä lopettaa suhteen eikä kerro siitä naiselle! Kyllä sitä saa ihmetellä ja kysyä. Jos se on ripustautuvaa miehen mielestä niin parempi erota.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:29"]
38 jatkaa vielä, että anteeksi epäselvähkö ja samoja sanoja toistava teksti. Olis pitäny oikolukea! Mutta niin, kenelläkään ei ole niin kiire, ettei ehtisi lähettää yhtä viestiä ja selittää, jos jotain on tapahtunut. Se mies ei vaan halua.
[/quote]
Näin se on. Mullakin kokemusta. Se tosiaan tietää sun numeron, osoitteen, kaiken. Tee ap nyt ihan suoraan vaan niin että numero deleteen! Uskon että tuntuu sinusta käsittämättömältä tehdä noin yhtäkkiä mutta kaikki merkit on ihan selvät. Ja JOS se joskus ottaa yhteyttä numeron poiston jälkeen niin mieti.. kannattaako sun enää vastata ollenkaan.
Sä kadut jos et toimi noin :( Se hyvä selitys, sitä ei ole!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:42"]
Odottele nyt rauhassa pari päivää, koska kaikissa suhteissa tulee ylä- ja alamäkiä. Kysy vaikkapa normaaliin tapaan huomenna, että jos tapaisitte taas la tai su. Jos hänelle ei käy, tai ei vastaa, niin voit vedellä johtopäätöksiä... Ole normaalisti ja katsele. Itsellänikin on joskus kiireitä töissä ja siten yht.pito saattaa jäädä päiväksi tai jopa pariksi.
[/quote]
Ei näin, ei!! AP kysyi jo, ja mies tietää kyllä että hänen vastausta odotellaan. Ja häntä. Tuollaiset katoamistemput hivelee heidän itsetuntoa kun tietävät että nainen kaipaa mutta hän ei liikauta eväänsäkään. Ei tälle oikeasti ole hyvää selitystä. Jos mies olis vaikka sairaalassa tai saanut kuulla et isänsä kuollu tai mitä vaan järkyttävää niin rakastava mies laittaisi edes lyhyen selittävän tekstarin. Oikeasti, ap:n on paras nyt unohtaa koko mies. Muuten käy niinkun mulle: mies katoilee ihan samalla tavalla, hädin tuskin vastaa, yleensä ei, no sitten nähdään joskus ja kaikki onkin ok, mutta ootappas vaan niin sama tapahtuu uudestaan, ja uudestaan, ja uuudestaaan! <- ap opetti miehelle että häntä saa odotuttaa, ja unohtaa, ja feidata. EI.
Kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja nyt pukkaa jotain vaihetta, jolloin ei halua olla läheiseensä yhteydessä? Joko masennuskausi alkamassa tai sitten "unohtamassa" sua maniavaiheen alussa (mutta innokkaasti saattaa viesteillä kyllä kaikille muille ym.) Voi olla kaukaa haettua, mutta seurustelin itse joskus tyypin kanssa, joka monen kuukauden jälkeen alko käyttäytyä yllättäen samoin. Sitten vasta selvisi toi sairaus.
Hei taidatte olla oikeassa te, joitten mielestä pitäisi antaa olla! Erityisesti 38:n ja 47:n kommentit avasivat silmiä. Sitä vaan haluaisi tuudittautua siihen, että löytyy joku vaikka kaukaakin haettu selitys, eikä myöntää itselleen että selvin selitys luultavimmin on totta. Miehellähän on kaikki keinot ottaa muhun yhteyttä ja myös tieto siitä, että mä haluan nähdä. Joku pieni selittävä viesti ei paljoa veisi vaivaa, jos jotain oiskin sattunut. Toi käytös ei vaan ole ok. Kiitos tosi paljon kommentoijille, kun puhuitte järkeä ja annoitte mulle voimaa nähdä tän tilanteen! Enpä ois uskonut saavani av:lta näin hyvää apua :)
On myös ollut tosi helpottavaa kuulla, että muilla on samankaltaisia kokemuksia. Inhottaa, että tän miehen kaltaisia raukkamaisia tyyppejä on olemassa.
AP
Voi olla että on tavannut jonkun toisen, mutta pitää sinua vielä "varalla" jos ei uudesta onnesta tulekaan mitään, siksi ei ole ilmoittanut mitään.
Eli anna olla, älä laita viestiä vaan unohda koko tyyppi.
Tsemppiä, ap. Vaikutat tosi symppikseltä. Löydät paremman. Mulla aikanaan käynyt vähän samanlainen juttu, tympeetä mutta yli pääsee.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:32"]No ei nyt tietenkään ihan joka päivä, jos jompi kumpi on ollut jossain muualla esim. toisella paikkakunnalla. Suurin osa viikosta kuitenkin yhessä vietetty. AP [/quote] Itse sanoit aloitusviestissä että käytännössä joka päivä yhdessä. Älä käytä sanoja joiden merkitystä et tiedä :D
[/quote]
Voi elämä, kylläpä nyt pitää yrittää päteä.
[/quote]
Ei tarvitse yrittää. Voi elämä.
Ap, soita sille ja kysy suoraan mikä on homman nimi? Paljon helpompaa jatkaa eteenpäin kun asia viedään finaaliin kerralla. Pakota se vastaus ulos siitä pelkurista!! Muuten sä odotat miehen yhteydenottoa salaa vielä joulunakin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:46"]Tsemppiä, ap. Vaikutat tosi symppikseltä. Löydät paremman. Mulla aikanaan käynyt vähän samanlainen juttu, tympeetä mutta yli pääsee.
[/quote]
Oi kiitos :) Tympeetä nimenomaan, mutta kyllä aika sitten varmasti auttaa!
AP
Itse menisin oven taakse koputtamaan ja kysymään suoraan naamatusten miten asiat on. Livenä ei ole niin helppo sivuuttaa toista ja ehkä mies sit oppii ettei noin saa tehä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:12"]
Itse menisin oven taakse koputtamaan ja kysymään suoraan naamatusten miten asiat on. Livenä ei ole niin helppo sivuuttaa toista ja ehkä mies sit oppii ettei noin saa tehä.
[/quote]
Niin menisin minäkin. Jo nyt.
Ap, et ole ainoa jolle käynyt noin. Vaikka tuskinpa sinänsä helpottaa kuulla :) Oli silloin kova paikka, mutta vuosi tästä eteenpäin ja olen vahvempi tästä kokemuksesta, koska opin oman arvoni ja olen tutustunut moneen, oikeasti pitämisen arvoiseen mieheen. Kyllä se kertoo aikuisen ihmisen emotionaalisesta kypsyydestä, että osaa asiallisesti lopettaa suhteen. Tuo tapa kertoo aina enemmän siitä, joka sen tekee kuin kohteesta. Itse olen aina osannut lopettaa jutut fiksusti ja suoraan, vaikka kohde olisi vaihtunut. Ei se ihmisarvoinen kohtelu ole kuin omasta pääkopasta kiinni.
Mun mielestä tässä on muutamakin vaihtoehto:a)Toinen nainen b) On sattunut jotain, eikä mies ole valmis puhumaan siitä. c) Joku väärinkäsitys, mies on suuttunut/mustasukkainen, syyn ei tarvitse olla todellinen. d) Joku sairaus, joka oirehtii näin. e) Vieras, jota mies häpeää tai ei halua kertoa sinulle(Toinen nainen, lapsi tms.). f) muut ongelmat, rahahuolia tms. Esimerkiksi mun mies reagoi kaikissa vaikeissa tilanteissa vetäytymällä ja puhumattomuudella. Joskus syy on ollut suuttuminen minulle, joskus isoäidin kuolema, toinen nainenkin on ollut jne. Merkillepantavaa on, että oli vika minussa tai hänessä, käytös on ollut samaa ja keskusteluyhteyden on saanut vain pakottamalla. Musta ois nyt tärkeintä tietää, että kuinka paljon sä haluat jatkaa tapailua tämän miehen kanssa. Jos olet tosissasi, voisit hyvin olla vielä yhteydessä, mitä menetettävää sinulla on? Joka tapauksessa mä yrittäisin ratkaista homman jotenki selkeästi. Mieluiten kasvotusten.
Periaatteessa voisit kysyä että oliks tää nyt tässä? Voit joko kysyä, odottaa pari päivää ja sitten antaa olla. Tuu kertoob toki jos mies ottaakin yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:06"]Olen "tapaillut" (käytännössä joka päivä oltu yhdessä) miestä nyt 9kk ajan. Viime viikonlopun olin vanhempieni luona, ja kun palasin miehestä ei ole enää kuulunut mitään. Kysyin sitten, jos tätä ei kiinnosta tavata enää vai mistä moinen hiljaisuus, ja mies vastasi vain: "kiire" ilman kummempia selityksiä. On kuitenkin jatkuvasti fabossa ja wappissa paikalla, mutta mulle ei mitään viestittele. Yleensä siis paljon jutellaan päivän aikana. Enkä kyllä tiedä, mikä tollanen kiire vois nyt yhtäkkiä olla.. autonsakin on vaan pihassa ollut :D työmatka kulkee siis miehen pihan ohi, stalkkailemaan en oo vielä ryhtynyt ;)
Kysymys kuuluu siis, että mitä seuraavaksi. Annanko vain olla vai kyselenkö vielä perään? Inhottava olo.
[/quote]
Miehen mielipide; sitä ei kiinnosta enää. Jotenkin uskon että törmännyt johonkin naiseen joka kiinnostaa.. Kiire on pelkkä tyly tekosyy jos kerta on usein paikalla fb ja wap.
Miehet ovat aika selkärangattomia :) Tai mikä lienee motiivi tällaisessa käyttäytymisessä. Kai tästä tutkimuksiakin on tehty. Tietyllä tavalla naisellehan voi olla helpompikin jättää taakseen suhde, jonka mies "lopettaa" noin epäkypsällä tavalla. Mieheen on helppo heijastaa negatiivisia tunteita ja jossain vaiheessa myöntää, että oli helpottavaa päästä tuollaisesta miehestä eroon. Kokeeko mies satuttavansa naista, jos sanoo suoraan. Se on naissukupuolen väheksymistä. Todellisuudessa lopettaminen päättämällä yhteydenpito satuttaa varmasti ainakin alkuun enemmän.
Ap:n suhteesta oli, se tapailu/seurustelusuhde, jäin miettimään joitain suhteen puolia. Ap kertoi, että viettivät paljon aikaa yhdessä. Viettivätkö myös aikaa yhdessä muiden ihmisten kanssa, oliko kumppania esitelty omille kavereille tai sukulaisille. Tapailusuhde kuulostaa vähän siltä, että sitä ei virallisesti olekaan. Vähän kuin roikuttaisiin löysässä hirressä.
Odottele nyt rauhassa pari päivää, koska kaikissa suhteissa tulee ylä- ja alamäkiä. Kysy vaikkapa normaaliin tapaan huomenna, että jos tapaisitte taas la tai su. Jos hänelle ei käy, tai ei vastaa, niin voit vedellä johtopäätöksiä... Ole normaalisti ja katsele. Itsellänikin on joskus kiireitä töissä ja siten yht.pito saattaa jäädä päiväksi tai jopa pariksi.