Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa yhdellä ehdolla

Vierailija
12.08.2015 |

Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa seuraavilla ehdoilla. Miehillä ja naisille on omat ehtonsa:

Miehille: saat rahat sillä ehdolla, että peniksesi tulee olemaan 3-senttinen (erektiossa) mikropenis

Naisille: saat rahat sillä ehdolla, että et kykenisi enää koskaan saamaan orgasmia millään keinolla

Ottaisitko rahat? Itse luultavasti en. 5 miljoonaa euroa takaisi kyllä muilla osa-alueilla onnea, mutta näin miehenä uskoisin päätyväni ennen pitkää itsemurhaan, jos joutuisin tikkaamaan 3-senttisellä pilkkitoukalla loppuelämäni.

Toivoisin asiallista keskustelua sekä vastauksia naisilta ja miehiltä.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kiitos kyllä! Nautin seksistä tosi paljon myös ilman orgasmia, joten ihan jees tarjous. Minulle "se juttu" ei ole pelkästään iso o.

Vierailija
42/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilu skenaario, miehet voisi jatkaa nauttimista joko omakätisesti tai muuten. Varmaan jos joku ei muutenkaan saa, voisi ottaa rahat. Mutta mä en ehkä ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämän pitäisi olla pikemminkin niin, että naiset eivät voisi tuntea seksuaalista nautintoa _ollenkaan_, eikä vain luopua orgasmista? Orgasmi on kuitenkin siitä fyysisestäkin nautinnosta pieni osa, jota ilman muutenkin mennään valtaosa yhdynnöistä. Mahtavalta tuntuu ilmankin, orgasmi sitten omissa leikeissä. Mutta en 5 miljoonasta luopuisi koko fyysisestä nautinnosta.

Vierailija
44/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, en ottaisi rahoja. Minulle muutenkin raha ja tavara eivät ole niin tärkeitä, hyvä elämä on. Laimentaisi varmasti seksielämää, jos en saisi orgasmeja.

Vierailija
45/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat, tähän käteen kiitos!

Orkkuja en ole ikinä saanut mieheni kanssa ja omaa hauskaa olen harrastanut jo tarpeeksi.

N38

Vierailija
46/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saa miehen kanssa orgasmia, mutta kyllä itsekseni sen tarvitsen vähintään muutaman kerran viikossa. Eli en ottaisi rahoja, en mitään summaa.

Vierailija
47/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä paha, mutta ottaisin rahat. Varmasti turhauttaisi, mutta nyt turhauttaa sen verran matalapalkkaisissa töissä uupuneena, että tuo raha mahdollistaisi hyvällä sijoittamisella oikein mukavan loppuelämän, että olisi sen arvoista. Materiaaliselta puolelta tietenkin, mutta siinä puolessa myös henkiseltä ja fyysiseltä, että pääsisi kauheasta stressistä ja huolesta, sais tehtyä asioita, mistä nauttii ja mahdollistaisi hyvän vanhuuden vanhemmilleni.

Vierailija
48/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin.

N24

Vierailija
49/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"]

Sama kuin monilla muilla naisilla, yhdyntä on ihanaa vaikka en ikinä sen aikana orgasmia saakaan. Ei ole niin tärkeä. Paljon pahempi olisi tuo miesten ehto.

[/quote]

Etkö koskaan saa masturboidessa orgasmia?

itse saan noin 15 orgasmia viikossa enkä todellakaan luopuisi siitä ilosta millään hinnalla! Eihän elämässä ole mitään muuta yhtä ihanaa?? Raha on vain rahaa. Olen järkyttynyt etenkin naisten vastauksista.

N25

Vierailija
50/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä! Raha ei tee onnelliseksi.

-N34

Vierailija
51/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa muutenkaan orgasmia juuri koskaan, joten en jäisi paljosta paitsi. Seksi tuntuu hyvältä muutenkin. Nainen olen.

Vierailija
52/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys ei ole tasa-arvoinen. Miehelle jää silti mahdollisuus orgasmiin. Miksi mieheltä ei vaihtoehdoissasi evätä orgasmia. Onko naiselle orgasmi vähemmän tärkeä?

En ottaisi. Orgasmi on taivas ja ihme. 

Vierailija
53/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin. Pitäisi vaan keksiä uusi nukahtamistapa, en nimittäin saa iltaisin unta ennen kuin olen saanut orgasmin :D

Vierailija
54/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rahat

N45

Vierailija
55/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"]

Sama kuin monilla muilla naisilla, yhdyntä on ihanaa vaikka en ikinä sen aikana orgasmia saakaan. Ei ole niin tärkeä. Paljon pahempi olisi tuo miesten ehto.

[/quote]

itse saan noin 15 orgasmia viikossa enkä todellakaan luopuisi siitä ilosta millään hinnalla! Eihän elämässä ole mitään muuta yhtä ihanaa?? Raha on vain rahaa. Olen järkyttynyt etenkin naisten vastauksista.

N25
[/quote]
Sama. Kun vsihdevuodet lähestyy kovaa vauhtia olen ottanut tavoitteeksi orgasmi päivässä siinä pelossa että menkkojen loppuminen tappaa kiinnostuksen seksiin. Toisaalta tuli mieleen että mulla ei ole hormonaalista ehkäisyä, onko teillä jotka olette valmiit luopumaan orkuista loppuiäksenne?

Vierailija
56/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeäkään miettimättä, rahat.

nainen 

Vierailija
57/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat, kiitos.

T. aseksuaali

Vierailija
58/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"]

[/quote]

N25
[/quote]
Sama. Kun vsihdevuodet lähestyy kovaa vauhtia olen ottanut tavoitteeksi orgasmi päivässä siinä pelossa että menkkojen loppuminen tappaa kiinnostuksen seksiin. Toisaalta tuli mieleen että mulla ei ole hormonaalista ehkäisyä, onko teillä jotka olette valmiit luopumaan orkuista loppuiäksenne?
[/quote]

Ei ole hormonaalista ollut koskaan, kuparikierukka. Onhan se orgasmi (vaikka vain itsetyydytyksessä) ihana asia, ja kirpaisisi varmasti vähän siitä luopua. Ihmiset kuitenkin maailman sivu pystyneet elämään myös täydessä selibaatissa, ei se niin suuri juttu ole jos ei kuitenkaan se kaikki muu nautinto katoa. 5 miljoonalla sen sijaan pärjäisi koko elämän jos ei pröystäilemään ala, mahdollisuuksia hienoihin kokemuksiin ihan miettimättä suuremmin kuluja.

Vierailija
59/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuksen kanihäkki, mikään raha ei minulle korvaisi orgasmejani. Asiaan vaikuttaa tietysti, että en juuri nyt tarvitse mitään, mitä en saisi omilla rahoillani hankittua.

n57

Vierailija
60/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkään en ihan ymmärrä naisia, joille yksi fysiologinen reaktio on noin hirveän tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme