Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa yhdellä ehdolla
Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa seuraavilla ehdoilla. Miehillä ja naisille on omat ehtonsa:
Miehille: saat rahat sillä ehdolla, että peniksesi tulee olemaan 3-senttinen (erektiossa) mikropenis
Naisille: saat rahat sillä ehdolla, että et kykenisi enää koskaan saamaan orgasmia millään keinolla
Ottaisitko rahat? Itse luultavasti en. 5 miljoonaa euroa takaisi kyllä muilla osa-alueilla onnea, mutta näin miehenä uskoisin päätyväni ennen pitkää itsemurhaan, jos joutuisin tikkaamaan 3-senttisellä pilkkitoukalla loppuelämäni.
Toivoisin asiallista keskustelua sekä vastauksia naisilta ja miehiltä.
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"]
En ottaisi. Ei olisi mitään iloa harrastaa seksiä ollenkaan, jos ei saisi orgasmia joka kerta. Siinä sitten parisuhdekin kuolisi.
[/quote]
Vähän OT,mutta aika heikoissa kantimissa on parisuhde,jos se kuolee siihen että nainen ei saa joka kerta nussiessa orgasmia o.O
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:44"]
Eihän nuo ole samalla viivalla ollenkaan. Naiselle pysyvä fyysinen vaurio, miehelle vain itsetunto-ongelma.
[/quote]
Millä lailla tuo muka on vaurio? Mä en oo lauennut ikinä enkä koe olevani mitenkään fyysisesti viallinen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:52"]
Uskomattoman moni luopuisi orgasmista, minä en mistään rahasta. N45
[/quote]
Orgasmeilla ei voi maksaa ruokaostoksia tai laskuja.Ehkä jos olisin valmiiksi miljonääri,kieltäytyisin tuosta haltijan tarjouksesta,niin kauan kuin kituutan Aku Ankan tasoisella palkalla aivan varmasti ottaisin mieluummin rahaa kuin hetken hekuman silloin tällöin :D
Kysyin mieheltäni ja hän pitäisi munansa eikä ottaisi mikropeniksen kaupanpäällisenä 5 milj.€!
Olin ihan järkyttynyt: voishan sen mikromunan päälle laittaa jonkun silikoniproteesin kun menee miesten saunaan tai muuhun paikkaan, missä muna näkyy. Ja kyllä kai se mikropenis tuntee sen saman minkä isompikin, eihän nautinto kasva lineaarisesti koon kanssa! Vai?
Saatiin pieni kina aikaan...
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:25"]
Kysyin mieheltäni ja hän pitäisi munansa eikä ottaisi mikropeniksen kaupanpäällisenä 5 milj.€!
Olin ihan järkyttynyt: voishan sen mikromunan päälle laittaa jonkun silikoniproteesin kun menee miesten saunaan tai muuhun paikkaan, missä muna näkyy. Ja kyllä kai se mikropenis tuntee sen saman minkä isompikin, eihän nautinto kasva lineaarisesti koon kanssa! Vai?
Saatiin pieni kina aikaan...
[/quote]
Miehille koolla on väliä :D
rahat, en ole koskaan muutenkaan saanut orgasmia.
En edes muista koska olen viimeksi saanut orgasmin,eikä se haittaa.Rahapula sen sijaan on ikuinen huolenaihe. Ottaisin hyvän haltian 5 miljoonaa mielelläni :)
Ottaisin rahat. Käyttäisin osan niistä peniksensuurennusleikkaukseen. Win-Win.
Rahat, ei tarvitse edes miettiä.
113 aikuista ihmistä tälläkin palstalla jotka uskovat hyviin haltioihin. Aika pelottavaa.
Ottaisin rahat. Seksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja orgasmia en saa muutenkaan. Tai no, sen takia seksi ei varmaan kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:10"]
Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa seuraavilla ehdoilla. Miehillä ja naisille on omat ehtonsa:
Miehille: saat rahat sillä ehdolla, että peniksesi tulee olemaan 3-senttinen (erektiossa) mikropenis
Naisille: saat rahat sillä ehdolla, että et kykenisi enää koskaan saamaan orgasmia millään keinolla
Ottaisitko rahat? Itse luultavasti en. 5 miljoonaa euroa takaisi kyllä muilla osa-alueilla onnea, mutta näin miehenä uskoisin päätyväni ennen pitkää itsemurhaan, jos joutuisin tikkaamaan 3-senttisellä pilkkitoukalla loppuelämäni.
Toivoisin asiallista keskustelua sekä vastauksia naisilta ja miehiltä.
[/quote]
Olen nainen,ja ottaisin rahat,saan muutenkin orgasmin hyvin harvoin,enkä pidä sitä erityisen tärkeänä.Sen sijaan rahahuolet mietityttää joka päivä :D