Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa yhdellä ehdolla

Vierailija
12.08.2015 |

Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa seuraavilla ehdoilla. Miehillä ja naisille on omat ehtonsa:

Miehille: saat rahat sillä ehdolla, että peniksesi tulee olemaan 3-senttinen (erektiossa) mikropenis

Naisille: saat rahat sillä ehdolla, että et kykenisi enää koskaan saamaan orgasmia millään keinolla

Ottaisitko rahat? Itse luultavasti en. 5 miljoonaa euroa takaisi kyllä muilla osa-alueilla onnea, mutta näin miehenä uskoisin päätyväni ennen pitkää itsemurhaan, jos joutuisin tikkaamaan 3-senttisellä pilkkitoukalla loppuelämäni.

Toivoisin asiallista keskustelua sekä vastauksia naisilta ja miehiltä.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta voisi leikata peniksen pois, jos viisi miljoonaa olisi tarjolla. En tarvitsisi edes sitä kolmesenttistä. En ole käyttänyt penistäni kuin virtsaamiseen, ja sen homman voi hoitaa ilmankin.

Vierailija
62/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:25"]

En ikinä! Raha ei tee onnelliseksi.

-N34

[/quote]

No ei tee orgasmikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tänne ja heti! En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä, enkä jaksa runkatakaan kuin ehkä kerran kuussa. Orgasmit ovat aika triviaali juttu elämässäni, siis.

Vierailija
64/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ottaisi!!!

Vierailija
65/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä ottaisin. Rahoilla saan tehtyä vaikka mitä hauskaa ja hyvää, joista on iloa vaikka kuinka kauan. Kykenisin auttamaan muitakin rahoilla. Verrattuna orgasmi, josta on iloa vain minulle ja korkeintaan sen pari minuuttia.

t. nainen

Vierailija
66/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"] Sama kuin monilla muilla naisilla, yhdyntä on ihanaa vaikka en ikinä sen aikana orgasmia saakaan. Ei ole niin tärkeä. Paljon pahempi olisi tuo miesten ehto. [/quote] Etkö koskaan saa masturboidessa orgasmia? itse saan noin 15 orgasmia viikossa enkä todellakaan luopuisi siitä ilosta millään hinnalla! Eihän elämässä ole mitään muuta yhtä ihanaa?? Raha on vain rahaa. Olen järkyttynyt etenkin naisten vastauksista. N25 [/quote] Sama. Kun vsihdevuodet lähestyy kovaa vauhtia olen ottanut tavoitteeksi orgasmi päivässä siinä pelossa että menkkojen loppuminen tappaa kiinnostuksen seksiin. Toisaalta tuli mieleen että mulla ei ole hormonaalista ehkäisyä, onko teillä jotka olette valmiit luopumaan orkuista loppuiäksenne?

[/quote]

No mä oon syönyt kymmenen vuotta e-pillereitä, eivät oo vähentäneet mun tarpeita yhtään. Ehkä olen poikkeus kun ajattelen muutenkin jatkuvasti seksiä, ja saan unissakin hurjia orgasmeja. Hmmm ehkä nää naiset jotka ei ajattele jatkuvasti seksiä tai sitä milloin pääsee töistä kotiin saamaan orgasmeja, on niitä joiden miehet valittaa puutteesta?

N25

Vierailija
67/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rahat, naiset on kuitenkin enemmän rahan perään niin saanti olisi taattua iästä ja koosta riippumatta.

m38

Vierailija
68/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, vaikka rakastan seksiä ja saan monta kertaa. Mutta seksi on kivaa, vaikka ei saisikaan.

Vierailija
69/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, tuolla saisi lapsille loistavan tulevaisuuden.

Nainen

Vierailija
70/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rahat tänne.

-nainen-

Vierailija
71/114 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"]

Sama kuin monilla muilla naisilla, yhdyntä on ihanaa vaikka en ikinä sen aikana orgasmia saakaan. Ei ole niin tärkeä. Paljon pahempi olisi tuo miesten ehto.

[/quote]

Etkö koskaan saa masturboidessa orgasmia?

itse saan noin 15 orgasmia viikossa enkä todellakaan luopuisi siitä ilosta millään hinnalla! Eihän elämässä ole mitään muuta yhtä ihanaa?? Raha on vain rahaa. Olen järkyttynyt etenkin naisten vastauksista.

N25

[/quote]

Onko sinulla lapsia? Oletko elättänyt itsesi lisäksi lapsia pienellä palkalla vuodesta toiseen? Joudutko miettimään jokaisella kauppareissulla, mitä voi ostaa ja mitä ei tai jääkö matkustelu pelkäksi haaveeksi?

Orgasmit on ihania mutta ne kestää vain hetken. 5 miljoonalla sen sijaan voi helpottaa elämää, matkustella ja elää turvallista ja huolettomampaa elämää. Raha on tietenkin vain rahaa mutta samalla tavalla orgasmitkin on vain orgasmeja ja ilman niitäkin voi elää todella hyvää elämää (kuten varmasti moni nainen tekeekin). Itse siis ottaisin rahat enkä miettisi kyllä yhtään. 

Vierailija
72/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä,kumpi on tärkeämpää,taloudellinen turva vai hetken hekuma/kalun koko?!

Vierailija
73/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi viittä miljoonaa, vaikka ei olisi mitään ehtoja. Liian paljon rahaa, tietää ongelmia.

Vierailija
74/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Orgasmi on jotain sellaista mistä en halua luopua koskaan.

Vierailija
75/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ottaisin. Lapsia on jo riittävästi ja seksiä on tullut harrastettua ehkä hieman liikaakin jo.

Sen sijaan rahalla saisin toteutettua maailmaan muutaman asian joita olen suunnitellut pitkään, ja joista olisi ehkä kanssaihmisillekin iloa. Minun kyrpähän on vain omissa housuissani, sillä ei yhtä useampaa voi tehdä iloiseksi, tekemättä sitten edellistä jälleen surulliseksi. Niinhän se tässä maailmassa toimii.

-M3x

Vierailija
76/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ja penikset ovat yliarvostettuja. Rahat tottakai ottaisin.

Vierailija
77/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"] Sama kuin monilla muilla naisilla, yhdyntä on ihanaa vaikka en ikinä sen aikana orgasmia saakaan. Ei ole niin tärkeä. Paljon pahempi olisi tuo miesten ehto. [/quote] Etkö koskaan saa masturboidessa orgasmia? itse saan noin 15 orgasmia viikossa enkä todellakaan luopuisi siitä ilosta millään hinnalla! Eihän elämässä ole mitään muuta yhtä ihanaa?? Raha on vain rahaa. Olen järkyttynyt etenkin naisten vastauksista. N25 [/quote] Onko sinulla lapsia? Oletko elättänyt itsesi lisäksi lapsia pienellä palkalla vuodesta toiseen? Joudutko miettimään jokaisella kauppareissulla, mitä voi ostaa ja mitä ei tai jääkö matkustelu pelkäksi haaveeksi? Orgasmit on ihania mutta ne kestää vain hetken. 5 miljoonalla sen sijaan voi helpottaa elämää, matkustella ja elää turvallista ja huolettomampaa elämää. Raha on tietenkin vain rahaa mutta samalla tavalla orgasmitkin on vain orgasmeja ja ilman niitäkin voi elää todella hyvää elämää (kuten varmasti moni nainen tekeekin). Itse siis ottaisin rahat enkä miettisi kyllä yhtään.  [/quote] Mä ainakin joudun miettimään joka kauppareissulla mitä ostan eikä ulkomaanmatkoja 15 vuoteen, en vaihtaisi orkkuja rahaan silti.

[/quote]

Ei ole lapsia. Suurin pelko onkin menisikö jotain vialle vartalossani ja seksi ei olisi enää yhtä hyvää... Siksi en ole vielä uskaltanut jättää ehkäisyä pois. Naimisissa ollaan ja rahaa on kyllä ihan riittävästi vaikka useamman lapsen elättämiseen. Talot ynnä muut on maksettu. On vaan helpompi matkustella ja harrastaa sitä seksiäkin ilman niitä lapsia. Mutta joskus vielä muuttuu tää elämä, haluan kuitenkin lisääntyä. Pitää nyt vaan nauttia täysillä. Ehkä otan sitten sektion niin ei tarvii pelätä alapään muuttumista...

en ihan ymmärrä ihmisiä jotka hankkivat lapsia jos rahasta on pulaa.

[/quote]

Mä taas en ymmärrä naisia, jotka pistävät oman vartalonsa lapsen edelle, jos lapsia haluavat. Ei se ikuisesti muutenkaan samanlaisena pysy. Lapsettomuus on hyvä valinta, jos ekana miettii pimpsan kireyttä ja vartalon muutoksia. 

Vierailija
78/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin rahat ehdottomasti m30

Vierailija
79/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ottaisi koska perhe pärjää taloudellisesti ihan ok, mutta tietysti jos talo palaisi tms niin asia olisi ihan eri. Orgasmiseksi on kivaa, mutta ei tärkeää varsinaisesti. Mikropeniskysymystä en tajua; tokihan silläkin saa asian hoidettua, ja kookkaampia systeemejähän saa ostaa kaupasta. Tiedän kyllä että miehille koko on jotenkin iso (hm) asia, en vain tajua miksi, tärkeintähän on että molemmat nauttivat.

Vierailija
80/114 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"] Sama kuin monilla muilla naisilla, yhdyntä on ihanaa vaikka en ikinä sen aikana orgasmia saakaan. Ei ole niin tärkeä. Paljon pahempi olisi tuo miesten ehto. [/quote] Etkö koskaan saa masturboidessa orgasmia? itse saan noin 15 orgasmia viikossa enkä todellakaan luopuisi siitä ilosta millään hinnalla! Eihän elämässä ole mitään muuta yhtä ihanaa?? Raha on vain rahaa. Olen järkyttynyt etenkin naisten vastauksista. N25 [/quote] Onko sinulla lapsia? Oletko elättänyt itsesi lisäksi lapsia pienellä palkalla vuodesta toiseen? Joudutko miettimään jokaisella kauppareissulla, mitä voi ostaa ja mitä ei tai jääkö matkustelu pelkäksi haaveeksi? Orgasmit on ihania mutta ne kestää vain hetken. 5 miljoonalla sen sijaan voi helpottaa elämää, matkustella ja elää turvallista ja huolettomampaa elämää. Raha on tietenkin vain rahaa mutta samalla tavalla orgasmitkin on vain orgasmeja ja ilman niitäkin voi elää todella hyvää elämää (kuten varmasti moni nainen tekeekin). Itse siis ottaisin rahat enkä miettisi kyllä yhtään.  [/quote] Mä ainakin joudun miettimään joka kauppareissulla mitä ostan eikä ulkomaanmatkoja 15 vuoteen, en vaihtaisi orkkuja rahaan silti.

[/quote]

Ei ole lapsia. Suurin pelko onkin menisikö jotain vialle vartalossani ja seksi ei olisi enää yhtä hyvää... Siksi en ole vielä uskaltanut jättää ehkäisyä pois. Naimisissa ollaan ja rahaa on kyllä ihan riittävästi vaikka useamman lapsen elättämiseen. Talot ynnä muut on maksettu. On vaan helpompi matkustella ja harrastaa sitä seksiäkin ilman niitä lapsia. Mutta joskus vielä muuttuu tää elämä, haluan kuitenkin lisääntyä. Pitää nyt vaan nauttia täysillä. Ehkä otan sitten sektion niin ei tarvii pelätä alapään muuttumista...

en ihan ymmärrä ihmisiä jotka hankkivat lapsia jos rahasta on pulaa.

[/quote]

Mä taas en ymmärrä naisia, jotka pistävät oman vartalonsa lapsen edelle, jos lapsia haluavat. Ei se ikuisesti muutenkaan samanlaisena pysy. Lapsettomuus on hyvä valinta, jos ekana miettii pimpsan kireyttä ja vartalon muutoksia. 

[/quote]

Tai sitten voi odotella sinne 30 ikävuoden tietämille, ja nauttia nuoruudesta ja hyvästä vartalosta ennen sitä :) Kyllä se varmaan muutenkin niihin aikoihin rupeaa vanhenemaan.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä