Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa yhdellä ehdolla
Hyvä haltija antaa sinulle 5 miljoonaa euroa seuraavilla ehdoilla. Miehillä ja naisille on omat ehtonsa:
Miehille: saat rahat sillä ehdolla, että peniksesi tulee olemaan 3-senttinen (erektiossa) mikropenis
Naisille: saat rahat sillä ehdolla, että et kykenisi enää koskaan saamaan orgasmia millään keinolla
Ottaisitko rahat? Itse luultavasti en. 5 miljoonaa euroa takaisi kyllä muilla osa-alueilla onnea, mutta näin miehenä uskoisin päätyväni ennen pitkää itsemurhaan, jos joutuisin tikkaamaan 3-senttisellä pilkkitoukalla loppuelämäni.
Toivoisin asiallista keskustelua sekä vastauksia naisilta ja miehiltä.
Kommentit (114)
Naisten ehdot ovat paljon yksinkertaisempia, sillä nais-orgasmihan on muutenkin vain myytti,urbaania legendaa.
Naisena ottaisin sen viisi miljoonaa tyytyväisenä vastaan. Mukava elämä on paljon muutakin kuin orkkuja.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"]
Sama kuin monilla muilla naisilla, yhdyntä on ihanaa vaikka en ikinä sen aikana orgasmia saakaan. Ei ole niin tärkeä. Paljon pahempi olisi tuo miesten ehto.
[/quote]
Etkö koskaan saa masturboidessa orgasmia?
itse saan noin 15 orgasmia viikossa enkä todellakaan luopuisi siitä ilosta millään hinnalla! Eihän elämässä ole mitään muuta yhtä ihanaa?? Raha on vain rahaa. Olen järkyttynyt etenkin naisten vastauksista.
N25
[/quote]
Onko sinulla lapsia? Oletko elättänyt itsesi lisäksi lapsia pienellä palkalla vuodesta toiseen? Joudutko miettimään jokaisella kauppareissulla, mitä voi ostaa ja mitä ei tai jääkö matkustelu pelkäksi haaveeksi?
Orgasmit on ihania mutta ne kestää vain hetken. 5 miljoonalla sen sijaan voi helpottaa elämää, matkustella ja elää turvallista ja huolettomampaa elämää. Raha on tietenkin vain rahaa mutta samalla tavalla orgasmitkin on vain orgasmeja ja ilman niitäkin voi elää todella hyvää elämää (kuten varmasti moni nainen tekeekin). Itse siis ottaisin rahat enkä miettisi kyllä yhtään.
[/quote]
Mä ainakin joudun miettimään joka kauppareissulla mitä ostan eikä ulkomaanmatkoja 15 vuoteen, en vaihtaisi orkkuja rahaan silti.
No ottaisin rahat, voisin samalla rahalla jopa omalle miehelle ottaa sen 3 senttisen oman ehtoni lisäksi jos tarve vaatisi.
Seksi on kivaa ilman orgasmiakin ja kyllä sillä pienelläkin peniksellä jotain tekisi.
Ottaisin tietysti :D en häviä mitään sillä en nytkään kykene orgasmiin...
Ehdottomasti ottaisin rahat. En muutenkaan saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, ainoastaan yksin. Silloinkin ovat säälittäviä viritelmiä ja hirveän hinkkauksen takana. Ja joo, olen koittanut vaikka mitä.
Nainen vastaa:
En ikimaailmassa ottais rahoja! Tämä oli helppo, ei tarvinut alkaa miettimään. :D
Ottaisin rahat. Saan orgasmin muutenkin niin harvoin, että hittoako sillä tekee.
Enken ottaisi. Aloin saada orgasmeja 10-vuotiaana ja jäin koukkuun. Toisaalta massitkin niin vähissä. Vaikeeta.
N22
Todellakin ottaisin rahat.
nainen
Jos olisi 5 miljardia, niin sitten.
Ottaisin rahat. Orgasmi on kiva juttu mutta ei niin tärkeä. Viidellä miljoonalla saisi aika monta muutakin nautintoa tuottavaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:27"] Sama kuin monilla muilla naisilla, yhdyntä on ihanaa vaikka en ikinä sen aikana orgasmia saakaan. Ei ole niin tärkeä. Paljon pahempi olisi tuo miesten ehto. [/quote] Etkö koskaan saa masturboidessa orgasmia? itse saan noin 15 orgasmia viikossa enkä todellakaan luopuisi siitä ilosta millään hinnalla! Eihän elämässä ole mitään muuta yhtä ihanaa?? Raha on vain rahaa. Olen järkyttynyt etenkin naisten vastauksista. N25 [/quote] Onko sinulla lapsia? Oletko elättänyt itsesi lisäksi lapsia pienellä palkalla vuodesta toiseen? Joudutko miettimään jokaisella kauppareissulla, mitä voi ostaa ja mitä ei tai jääkö matkustelu pelkäksi haaveeksi? Orgasmit on ihania mutta ne kestää vain hetken. 5 miljoonalla sen sijaan voi helpottaa elämää, matkustella ja elää turvallista ja huolettomampaa elämää. Raha on tietenkin vain rahaa mutta samalla tavalla orgasmitkin on vain orgasmeja ja ilman niitäkin voi elää todella hyvää elämää (kuten varmasti moni nainen tekeekin). Itse siis ottaisin rahat enkä miettisi kyllä yhtään. [/quote] Mä ainakin joudun miettimään joka kauppareissulla mitä ostan eikä ulkomaanmatkoja 15 vuoteen, en vaihtaisi orkkuja rahaan silti.
[/quote]
Ei ole lapsia. Suurin pelko onkin menisikö jotain vialle vartalossani ja seksi ei olisi enää yhtä hyvää... Siksi en ole vielä uskaltanut jättää ehkäisyä pois. Naimisissa ollaan ja rahaa on kyllä ihan riittävästi vaikka useamman lapsen elättämiseen. Talot ynnä muut on maksettu. On vaan helpompi matkustella ja harrastaa sitä seksiäkin ilman niitä lapsia. Mutta joskus vielä muuttuu tää elämä, haluan kuitenkin lisääntyä. Pitää nyt vaan nauttia täysillä. Ehkä otan sitten sektion niin ei tarvii pelätä alapään muuttumista...
en ihan ymmärrä ihmisiä jotka hankkivat lapsia jos rahasta on pulaa.
Saan joka kerta yhdynnässä orgasmin. Jos en saisi enää koskaan, niin aika tylsää ja turhaa seksistä tulisi. Parisuhde romuttuisi varmaan ja perhe rikkoutuisi. Ei ole 5 miljoonaa sen arvoista.
Rahat. Laukean muutenkin niin harvoin ettei olisi kummoinen menetys.
T:Nainen
Eihän nuo ole samalla viivalla ollenkaan. Naiselle pysyvä fyysinen vaurio, miehelle vain itsetunto-ongelma.
En todellakaan. Olen onnellinen ja saan nyt loistavia orgasmeja.
No mulla on kolmen sentin kyrpä joka ei edes seiso jotta rahat tänne kiitos.
Ottasin rahat, en saa orkkua muutenkaan kuin käsisuihkulla. (Onneksi en ole näköjään ainut nainen, täällä on monta tämmöistä vastausta)