47v miehenä en ymmärrä miksi en kelpaa 37v naisille.?
Ihan viime aikoina tullut tällainen trendi? 2000-luvun alussa kelpasi ihan heittämällä nuoremmille?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sinulle 57 vuotiaat naiset?
Ei kun ap on ikärasisisti
Mä olen 33 ja 47 ei kuullosta kauhean vanhalta ja jos mies on nuorekas ja hyvän näköinen niin suhdekin olisi mahdollinen.
47v. mies... Parhaat vuodet jo takana, kikkeli ei seiso enää kunnolla jos ollenkaan.
Freud sanoi jo aikoinaan, että ihmisen kaikki toiminta perustuu seksiin.
Putinia kun ajattelee, niin häntä taitaa kiihottaa eniten kuolinluvut Ukrainassa. Niin ukrainalaisten kuin venäläistenkin.
2000-luvkn alussa olit itsekin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 52, hyvin kelpaa mulle 😊
t. N37
Jopa tuli alapeukkua. En ymmärrä miksi.
Siis etkö edes yökylässä pääse käymään? Toinen m47. Kyllä mulle tarjoutuu melko usein siihen mahdollisuus.
Naisena kun etsin pidempää parisuhdetta, on itsestään selvää että kun ajattelee tulevaisuutta en halua olla itse vielä virkeänä jonkun dementoituneen papparaisen hoitajana. Haluan kumppanin jonka kanssa vanhetaan suunnilleen samaa tahtia yhdessä.
Lompakko pitää olla kunnossa, kroppa kunnossa, ulkonäkö kunnossa, tyyli kunnossa. Sitten kelpaat. Mikä sulta puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kelvata 57v naiset? Noillahan on jo ihan omat varhais eläkeläisen juttunsa, eivätkä ne edes ole kiinnostuneita nuoremmista miehistä. Eli muuttamassa palvelutaloon jne...
ap
No niillä on suunnilleen yhtä monta elinvuotta jäljellä kuin sullakin eli palvelukotiaika olisi teillä yhtä lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 33 ja 47 ei kuullosta kauhean vanhalta ja jos mies on nuorekas ja hyvän näköinen niin suhdekin olisi mahdollinen.
Sama. Mutta vaikka laitoin Tinderiin laajan skaalan iän suhteen, huomasin enimmäkseen vetäväni oikealle lähelle oman ikäisiä. Houkuttelevat miehet jotka ovat paljon vanhempia ovat harvinaisuuksia. Ehkei heitä ole paljon sinkkuina tai ehkä parhaat eivät edes hae näin paljon nuorempaa.
En voisi ikinä olla vanhemman miehen kanssa! Omalla kohdalla vanhinkin on ollut 6kk nuorempi kuin minä. Nykyinen puoliso 5v nuorempi
Mitä mä vanhalla ukolla tekisin??
Vierailija kirjoitti:
Minut on arvioitu luotettavasti 38v ikäiseksi.
ap
Ei kovin luotettava arvio, koska sä olet 47. Kannattaa tarkistaa ikä esim passista, jos et muuten pysy enää laskuissa mukana.
Seksiongelmat lähinnä itselläni himmentää mielenkiintoa vanhempia miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mutta vaikka laitoin Tinderiin laajan skaalan iän suhteen, huomasin enimmäkseen vetäväni oikealle lähelle oman ikäisiä. Houkuttelevat miehet jotka ovat paljon vanhempia ovat harvinaisuuksia. Ehkei heitä ole paljon sinkkuina tai ehkä parhaat eivät edes hae näin paljon nuorempaa.
Ja sitten siinä on tosiaan se että vaikka naama olisi säilynyt, niin sängyssä mennään enää puolikovalla. Se on vaan niin ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kelvata 57v naiset? Noillahan on jo ihan omat varhais eläkeläisen juttunsa, eivätkä ne edes ole kiinnostuneita nuoremmista miehistä. Eli muuttamassa palvelutaloon jne...
ap
Miksi ajattelet että sinua kymmenen vuotta nuoremmat naiset ajattelisivat sinusta jotenkin muuten kuin noin?
Se on vain yksi ihminen. Siirry seuraavaan. Ehkä ikä on vain perusteltu syy, että muutoin ei kiinnosta.
Kelpaako sinulle 57-vuotias nainen?
Mua ei itseäni haittaisi 10 vuoden ikäero (olen 36), mutta jos miehelle nuorempi nainen olisi joku kriteeri niin ei kyllä kiinnostaisi alkaa miksikään "trophy wifeksi".
Sä et kelpaa naisille. Let that sink in.
Kelpaako sinulle 57 vuotiaat naiset?