Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aamupahoinvointi (en ole raskaana)
12.08.2015 |
Kärsin aina kausittain hirveästä aamupahoinvoinnista. Nyt ei vaivaa ole ollut kuukauteen, eilen ka tänään taas herätessäni minua oksettaa, etoo ja tuntuu pala kurkussa. Monta kertaa olen joutunut myös oksentamaan. Inhottavaa!! Muita samasta kärsiviä ja apukeinoja miten tän saa veks? :(
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla IBS käyttäytyy noin. Toki on muitakin oireita, ripulia, ilmavaivoja jne....
Tuo IBS voisi olla syynä tai joku lievempi versio ongelmasta ruoansulatuselimistön alueelta. Toinen mahdollinen on verensokerin heilahtelut. Kausittaisuus viittaa enemmän suolisto-oireisiin kuin neurologiseen ongelmaan. Lääkäriin tutkimuksiin, siellä selviää.
Alue: Aihe vapaa
Vähän on vatsa sekasin ollu nyt kyllä, mut ei läheskään aina oireiden aikana. Pitääpi käydä lääkärissä :)