Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko se hetki pian jolloin aamut ovat rauhallisia

Vierailija
12.08.2015 |

Lapset kasvavat ja saa juoda aamukaffeen rauhassa nautiskellen ilman häiriötekijöitä. Ei siinä lapset ovat rakkaita mutta kaipaan rauhallisia hetkiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:26"]No onpa tämä aamukahvin keittäminen ja juominen ollut tänäänkin vähän katkonaista kun teini on jo hypännyt useamman tunnin pukemassa ja valmistautumassa. "Äiti äiti äiti..." voisi luulla että joku taapero on talossa.
[/quote]

Ihanaa että sulla on tuollainen teini!!! Se voisi toisaalta kämppäillä kuin hiirulainen omassa huoneessaan eikä puhu pukahda mitään. Pidä kiinni tuosta suhteesta teiniisi.

Vierailija
2/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehen kanssa heräämme sen verran aikaisin, että ehdimme syödä aamupalan, lukea lehden, käydä suihkussa ja joskus jopa nauttia toisistamme, ennen kuin lapsi herää. Tähän viikkoon asti nautin kuitenkin monta viikkoa myös siitä, että sain lähteä töihin heti, kun olin valmis, nyt pitää taas herätellä ja hoputtaa lasta, ehdotella aamupaloja ja etsiä milloin mitäkin vaatetta, joka pitäisi juuri tänään saada laittaa päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:26"]No onpa tämä aamukahvin keittäminen ja juominen ollut tänäänkin vähän katkonaista kun teini on jo hypännyt useamman tunnin pukemassa ja valmistautumassa. "Äiti äiti äiti..." voisi luulla että joku taapero on talossa. [/quote] Ihanaa että sulla on tuollainen teini!!! Se voisi toisaalta kämppäillä kuin hiirulainen omassa huoneessaan eikä puhu pukahda mitään. Pidä kiinni tuosta suhteesta teiniisi.

[/quote]

Joo onhan niitä vaikeitakin aikoja ollut, mutta ilmeisesti jotain on kunnossa nykyisin. 

Vierailija
4/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset sulla?

Vierailija
5/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset lentäneet pesästä ja puoliso kuollut, rauha maassa.

Vierailija
6/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 07:51"]Minkä ikäiset sulla?
[/quote]

Entä sulla?

Vierailija
7/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt sinappikoneet tekemättä.

Vierailija
8/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap ei uskalla kertoa, kun luulee, että se tunnistetaan... 

Heitän siksi lonkalta, että kyllä, 2 vuoden ja 3 kk kuluttua.

Vierailija
9/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:05"]Ai ap ei uskalla kertoa, kun luulee, että se tunnistetaan... 

Heitän siksi lonkalta, että kyllä, 2 vuoden ja 3 kk kuluttua.

[/quote]

Tunnistetaan? Hahah

Vierailija
10/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.... rauhalliset työaamut loppuu kun pitää taas alkaa hätistellä ipanaa sängystä, aamupalalle, pukemaan, hammaspesulle, ovesta ulos.... Viimiset pari viikkoa on olleet taivas, muu perhe nukkuu kun minä juon aamukahvini ja lähden töihin.

Vierailija
11/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tämä aamukahvin keittäminen ja juominen ollut tänäänkin vähän katkonaista kun teini on jo hypännyt useamman tunnin pukemassa ja valmistautumassa. "Äiti äiti äiti..." voisi luulla että joku taapero on talossa.

Vierailija
12/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon aina aamukahvini tyynesti ja rauhallisesti. Herään aikaisemmin kuin muut kahville ja jos joku sattuu olemaan hereillä niin ensin syötetään ja puetaan pikkulapset ja lähetetään leikkeihin ja isompien häärääminen ei minua hetkauta. Pystyn puhumaan ja lukemaan hesaria ja kahvittelemaan samaan aikaan.

Vierailija
13/13 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin rauhallista. Mies lähti n klo 7 töihin ja poika heräsi jo ennen seitsemään, söi aamupalan ja lähti kouluun. Nyt klo 9-13 ei ole ketään muuta täällä kuin minä joten saa rauhassa juoda kahvia jos haluaa.t.ammattivalittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan