Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
941/4633 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään miksi jotkut tällä palstalla eivät siedä Victoriaa? Taitaa olla liian hyvännäköinen ja timmivartaloinen joidenkin makuun?? Minusta todella kaunis ja viehättävä nainen.

Ei kai ole kyse siitä ettei siedä Victoriaa, vaan hieman rajoitetaan tuota yhtä hänen kauneutensa hehkuttajaa. Miehenä mielipiteeni on se että Victoria on hymyilevä ja hauskan tuntuinen, mutta ei minun makuuni.

Vierailija
942/4633 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mon nainen suostuisi siihen että miehellä on ennestään 2 lasta eikä halua enempää?

Aika moni. 😅 Minulla ei ole omia lapsia, mutta miehelläni on kolme ja se piisaa vallan hyvin. Vaikka en halua omia lapsia, rakastan mieheni lapsia ja olen iloinen saadessani olla yksi turvallisista aikuisista heidän elämässään.

Minulla on myös useita tuttavia ja sukulaisia (sekä miehiä että naisia) vapaaehtoisesti lapsettomina suhteessa, jonka toisella osapuolella on lapsi(a).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/4633 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Victoria jää nuolemaan näppejään.

Tuskin jää vaikka ei tästä ohjelmasta löytyisikään. Kyllä noin sirolle nätille naiselle ottajia riittää.

Victoria sai varmasti paljon kirjeitä, ja moni ei halunnut tulla ohjelmaan.

Joten hänellä on, mistä valita myöhemmin. Plus lisäksi ne, jotka ovat ottaneet yhteyttä sosiaalisen median kautta. Vikeltä ei todellakaan puutu ihailijoita, jonoon järjestykää! 😄

En todellakaan usko, että ne miehet, jotka hän olisi ottanut jatkoon, olivat oikeasti sairastuneet tai tuli työesteitä. Tämähän annettiin selitykseksi siihen, miksei Victorialla ei ollut kuin 4 ehdokasta pikatreffeillä.

Vierailija
944/4633 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jää vaikka ei tästä ohjelmasta löytyisikään. Kyllä noin sirolle nätille naiselle ottajia riittää.

Joten hänellä on, mistä valita myöhemmin. Plus lisäksi ne, jotka ovat ottaneet yhteyttä sosiaalisen median kautta. Vikeltä ei todellakaan puutu ihailijoita, jonoon järjestykää! 😄

En todellakaan usko, että ne miehet, jotka hän olisi ottanut jatkoon, olivat oikeasti sairastuneet tai tuli työesteitä. Tämähän annettiin selitykseksi siihen, miksei Victorialla ei ollut kuin 4 ehdokasta pikatreffeillä.

Onko tämä mennyt nyt joksikin leijumiseksi että kenellä on kuinkakin monta ihailijaa ja kuka on tyylii kuumin/kaunein ja ottajat ei lopu?

Kirjoitus tyyli muutenkin vaikuttaa siltä että joko tunnet hänet hyvin tai olen ollut mukana😄.

Vierailija
945/4633 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihailen noita ehdokkaita, jotka uskaltaa pukeutua makkarankuoriin vaikka on ylipainoa. Nuoret on itsevaroma ja viis veisaa ulkopuolisten toiveista. He elää omaa elämää ja on sellaisia kuin itse haluaa. Jo saa muiden miellyttäminen loppua tässä Arkalandiassa. 

Suomalaisista suuri osa on ylipainoisia. Ihan hyvä tottua siihen näkymään jokaisen, ettei kaikki halua eikä edes voi olla fitnes kunnossa. Monella kiinnostaa elämässä ihan muut asiat kuin ruuan säännöstely ja kehon rääkkääminen. Hautausmaalla tavataan joka tapauksessa, laihat ja lihavat. Henkilökohtaisesti ihailen enemmän naisilla jos on muotoja kuin jos on kuivakka ruoto nahkalla peitetty. Tämä on minun mielipide ja kestän että joku on eri mieltä.

Näin on ja jos ylipainoiset ei ole jonkun katsojan makuun, hän voi olla huoleti. Nyt valitaankin morsiota maajussille jota pehmeä vartalo voi miellyttää. Miksi on niin vaikea uskoa että makuja on monia ja kaikki ei tykkää laihuudesta?

Vierailija
946/4633 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mon nainen suostuisi siihen että miehellä on ennestään 2 lasta eikä halua enempää?

Täällä on yksi, koska olen vapaaehtoisesti lapseton. Aviomiehelläni on yksi lapsi, joka oli 14-vuotias, kun aloimme seurustella. Olen myös asunut avoliitoissa miesten kanssa, joilla oli tuolloin 5- ja 6-vuotiaat lapset - en siis kuitenkaan samanaikaisesti :D 

Vierailija
947/4633 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli joskus kirjoittajia,jotka sanoivat lähettäneensä kirjeet maajusseille ja niistä kuvausaikatauluista ei tullut tietoa kovin paljon etukäteen. Ei kaikki voi tosta vaan järjestellä työstä vapaata ja jotkut päivät ei sovi, vaikka tietäisikin ajoissa.

Vierailija
948/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitää aina jauhaa siitä että minkä kokoinen tai näköinen ihminen on? Mitä hiton väliä sillä on onko joku vähän tukevampi vai onko hernekeppi? Eiköhän se ole tärkeämpää mitä siellä pääkopassa on? Jokainen on oma yksilönsä! Ja jos on vähän lihaa luiden ympärillä nii sit kauhistellaan niin paljon! Mut sit ku on joku hernekeppi nii siitä ei mitään. On tää maailma menny sairaaksi ei muuta voi sanoa!! Itse en ikinä ottaisi naista sen perusteella että onko vähän ylimäärästä vai onko hernekeppi! Se on tärkeämpää että mitä siellä päässä on! :)

Vierailija
949/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?

Mutku mun on saatava se jokapäiväinen suklaa ja sipsi ku en mä muuten kestä.

Pari päivää sitten luin netistä, että tutkimuksessa on havaittu ihmisillä kolme erilaista aineenvaihduntatyyppiä. Kaikki erot painossa EIVÄT riipu syömisestä, mikä oli todistettava. On vain niin helppo syyllistää tukevia, ja tuntea itsensä paremmaksi?

99% ihmisten lihavuudesta johtuu huonoista ruokailu- ja elämäntavoista ei mistään muusta. Mielenterveyttä tulee myös hoitaa, joka varmaan isolla osalla ylipainoisia rempallaan.

Tehkää nyt oikeasti oma ketju tuolle lihavuusjankkaukselle. 

Tarviiko siitä lihavuudesta jankata aina?? Mikä ihme ihmisiä riivaa ku aina vaan puhutaan lihavuudesta??? Mitäs jos on anorektikko nii siitä ei puhuta mitään?? Tää on menny niin sairaaks maailmaks hohhoh

Vierailija
950/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iso mahat alapeukuttaa, lopettakaa syöminen ni ette oo pulleita. mikä teidän syy on olla lihavia? mieskö ne ruuat väkisin työntää teidän kurkusta alas?

Mutku mun on saatava se jokapäiväinen suklaa ja sipsi ku en mä muuten kestä.

Pari päivää sitten luin netistä, että tutkimuksessa on havaittu ihmisillä kolme erilaista aineenvaihduntatyyppiä. Kaikki erot painossa EIVÄT riipu syömisestä, mikä oli todistettava. On vain niin helppo syyllistää tukevia, ja tuntea itsensä paremmaksi?

99% ihmisten lihavuudesta johtuu huonoista ruokailu- ja elämäntavoista ei mistään muusta. Mielenterveyttä tulee myös hoitaa, joka varmaan isolla osalla ylipainoisia rempallaan.

Tehkää nyt oikeasti oma ketju tuolle lihavuusjankkaukselle. 

Tarviiko siitä lihavuudesta jankata aina?? Mikä ihme ihmisiä riivaa ku aina vaan puhutaan lihavuudesta??? Mitäs jos on anorektikko nii siitä ei puhuta mitään?? Tää on menny niin sairaaks maailmaks hohhoh

Älä lue näitä kommentteja. Vaikuttaa siltä, että mielenterveytesi on jo järkkynyt.

Vierailija
951/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole siitä, että joku ei siedä Victoriaa.

On vain niin läpinäkyvää, että hän on tullut ohjelmaan hakemaan itselleen näkyvyyttä ja someseuraajia, ei mitään puolisoa. Näin vei paikan joltain joka olisi ollut tosissaan mukana. Eikä maalla asuminen tee kenestäkään maajussia muutenkaan.

Ihan hyvän näköinen hän on, mutta ei nyt ihan hehkutuksen mukaisen kaunottar brittiläisine piirteineen.

Vierailija
952/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Victoria nyt semmoinen, ettei takuulla ole kaikkien makuun. Takapuolikin ihan täysin olematon. Saa olla joidenkin mielestä vaikka kuinka hyvännäköinen, ei ole pois keltään.

Vierailija
953/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole siitä, että joku ei siedä Victoriaa.

On vain niin läpinäkyvää, että hän on tullut ohjelmaan hakemaan itselleen näkyvyyttä ja someseuraajia, ei mitään puolisoa. Näin vei paikan joltain joka olisi ollut tosissaan mukana. Eikä maalla asuminen tee kenestäkään maajussia muutenkaan.

Ihan hyvän näköinen hän on, mutta ei nyt ihan hehkutuksen mukaisen kaunottar brittiläisine piirteineen.

Miten niin? Ei mulle ainakaan ole tullut tuollaista mieleen. Siinä etsii seuraa kuin muutkin osallistujat. 

Vierailija
954/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria haluaa miehen mutta mies ei saisi haluta omaa lasta. Ja tämän ilmoittaa naureskellen. Se juuri tekee Victoriasta ärsyttävän.

Vierailija
955/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette törkeitä. Pelkkää haukkumista tässä ketjussa.

Vierailija
956/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haistahtaa siltä, että kateus saa palsta-mammat taas ilkeilemään. Ottakaapas nyt aikuiset ihmiset itseä niskasta kiinni ja muistakaa ne ala-asteella opetetut käytös-säännöt.

Vierailija
957/4633 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne jotka kutsutaan kartanolle ja sinne asti vaivautuvat, voisivat kaikki osallistua ryhmätreffeille ja siellä sitten jokaisen kanssa kaksinkeskinen jutustelu. Ihan turhaa karsia porukkaa pikatreffien jälkeen, varsinkaan kun ryhmätreffitkään ei näköjään ole liialla budjetilla pilattu.

Vierailija
958/4633 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyseinen maajussi ei saanut kirjeitä laihoiltakaan. Hänen piti valita farmille ne muutamat keneltä sai kirjeet ja niinhän siinä kävi että ilman morsiota jäi. Se että onko pyöreä vai laiha ei kerro ihmisestä mitään, kyllä sillä mitä pään sisällä liikkuu on merkitystä.

Vierailija
959/4633 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noloa ohjelmaa . Katson nyt sattumalta vähän aikaa ruokaa tehdessäni ja pakko sulkea teevee. Todellako ihmiset lähtevät tämmöiseenkin!

Vierailija
960/4633 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noloa ohjelmaa . Katson nyt sattumalta vähän aikaa ruokaa tehdessäni ja pakko sulkea teevee. Todellako ihmiset lähtevät tämmöiseenkin!

Kuitenkin ihan tänne palstalle asti piti tulla kommentoimaan kuinka ei kiinnosta 😄

Ketju on lukittu.