Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
3141/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on mennyt ihan pilalle. Eikö täällä osata enää keskustella. Ei huvita enää seurata tätä.

Vierailija
3142/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tajua miks Viktorian Aleksilla on koko ajan farkut jalassa. Maatilalla työskennellään työhousuissa, ei farkuissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorilla aina piukat urheilutrikoot jalassa treffeillä

Vierailija
3144/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi vaikuttaa aika kireältä kaverilta. Hänestä ei välity hyvä tahto tai rentous muita kohtaan, ei ole jotenkaan luonnollinen, joko hän kokoajan kyselee tai sitten katselee niin, että jotain on tekeillä. Victor vaikuttaa siltä, että on helpommin lähestyttävä ja välitön ihminen. Itse naisena ahdistaisi kun Aleksi vastailee kysymyksiin kysymyksillä tai heittää jotain ns. nasevaa vastaan tuijottaen. Molemmat kyllä ulkonäöltään söpöjä.

Vierailija
3145/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on mennyt ihan pilalle. Eikö täällä osata enää keskustella. Ei huvita enää seurata tätä.

Pennut on taas päässeet koulusta ja runosuoni kukkii.

Vierailija
3146/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arho se vaan lompsii kumpparit jalassa treffiseuran eteen! Onko hänellä ollenkaan vapaa-ajan kaupunkikenkiä?

Vierailija
3147/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt sen päällä mekon, ainakin kaikilla yksilötreffeillä.

Vierailija
3148/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tajua miks Viktorian Aleksilla on koko ajan farkut jalassa. Maatilalla työskennellään työhousuissa, ei farkuissa

Alunperin farkut oli työhousut. Senkin sivistymätön plebeiji

Vierailija
3149/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että Maaseudun Tulevaisuus toimi maalisuojana pihatöissäkin. Etevää mainontaa. Viime kaudella raparperitkin käärittiin sanomalehteen ja piirakkaresepti etsittiin Maaseudun Tulevaisuuden nettisivuita.

Ulkohuussissa pyyhintäpaperina näkyi olevan Suomen Sosialidemokraatin sivuja

Vierailija
3150/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt sen päällä mekon, ainakin kaikilla yksilötreffeillä.[/quote]

Arhollako ? Nyt en kyllä usko

Vierailija
3151/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätävää kirjoitti:

Minä olen nähnyt sen päällä mekon, ainakin kaikilla yksilötreffeillä.

Arhollako ? Nyt en kyllä usko

Arho on maskuliininen mies, hän ei mekkoa käytä. Kateus saa koiratkin haukkumaan ja syö kalat vedestä!

Vierailija
3152/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi nyt tämä ihana urho eiku Arho parturiin. Pää on kuin Pakkarisen peruukki.

Vierailija
3153/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on ihana!! Hakeekohan itselleen tosissaan maajussia rinnalle vai tulevaisuutta reality-sarjoissa? Hyvin sopisi moneenkin formaattiin, jos vaan haluaa. Ja ulkonäöstä ei ole esteeksi.

Vierailija
3154/4633 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa, kun A-R innostuu sängyssä ja Kalevi sanoo: "Ei määräänsä enempää!" ja alkaa vetämään housuja jalkaansa.

Tai toisinpäin: Kalevi saanu vasta luumun huulille kun A-R toteaa että ei määräänsä enempää😂

Vierailija
3155/4633 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, kaikki Arho-fanit ja miksei muutkin!

Vierailija
3156/4633 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria on ihana!! Hakeekohan itselleen tosissaan maajussia rinnalle vai tulevaisuutta reality-sarjoissa? Hyvin sopisi moneenkin formaattiin, jos vaan haluaa. Ja ulkonäöstä ei ole esteeksi.

Se victoria ei tunnu ihan luontevalta,joka asiassa teeskentelevää naurua ja puhe ylikorostunutta.

Vierailija
3157/4633 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se victoria ei tunnu ihan luontevalta,joka asiassa teeskentelevää naurua ja puhe ylikorostunutta.

Puheen aksentti johtuu siitä, että suomi ei ole hänen äidinkielensä.

Vierailija
3158/4633 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavara pitää esitellä joka puolelta.

Näin on närvanderit. Ihan hyvähän se on näyttää, mitä on tarjolla.

Vierailija
3159/4633 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orava on haitta-eläin ja syö esim. pikkulinnun poikaset. Kaupunkilaiset ei vaan tajua kun se on niin söpö. 

Ihminen on siitä naurettava ja typerä otus, että se itse saa tappaa poikaset ja aikuiset eläimet, mutta kukaan muu ei sitten saakaan. Jos orava syö linnun munia tai poikasia se on peto, mutta kun ihminen syö kaiken mahdollisen mikä liikkuu (sorsatkin ammutaan jo noin 3kk ikäisinä,  varikset ammutaan sen takia, että se syö sorsanmunia, koska ne sorsat pitää jättää kuoriutumaan, että ne voidaan sitten huvin vuoksi ampua elokuussa) Possuvauvat teurastetaan 1/2v ikäisinä, vaikka ne voisivat elää 20 vuotta. Broileri elää 5-6 viikkoa ja se pääsee hengiltä joko "vesitainnutuksella" jossa eläin altistetaan vedessä sähkövirralle tai hiilidioksiinikaasulla, sitten roikkumaan ja kaula poikki.

Ihminen on pahin peto, moni maalainen ei vain sitä tajua.

Kaikki  luonnon eläimet täytyy hävittää, ettei ne vaan ole samalla apajalla kuin ihminen ja sitten kun kaikkipetoeläimet on hävitetty, ihminen on tyytyväinen, kun saa itse ta--p---paa kaikki "riista"eläinet.

Metsästäjät ja kalastajat pitävät huolen, että lajit säilyy, eikä häviä kokonaan. 

Pahaa tuhoa tekee esim minkit, joita ns "kettutytöt" päästivät luontoon. Nuo minkit syövät lintujen munia enemmän kuin kaikki Suomen metsästäjät ehtii saada saalista. 

Toinen peto valkoposkihanhi yleistyi liikaa, kun Korkeasaari tarhasi sitä ja sitten päästi luontoon luullen, että ne menevät tuonne pohjoiseen, mutta ne jäivätkin tänne etelään tehden ennen näkemätöntä tuhoa. 

Siis nämä ns luonnonsuojelijat tuhoavat luontoa enemmän kuin metsästäjät. 

Vierailija
3160/4633 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, täällä joku juntti ilmoittelee modeille arholle osoitettuja kehuja ja ihastuksen osoituksia. :D

Ketju on lukittu.