Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Fakta on että Victoriaa naipasee paremman puutteessa pari kertaa mutta todella tyhmän kuvan antaa itsestään eikä kyllä huvittaisi tutustua enempää
Et se sinäkään mitään fiksua kuvaa itsestäsi anna :D.
Vierailija kirjoitti:
A-R:n Aleksi on huomioonottavainen ja romanttinen, ihan kaliiperia kuin Kalevi "ei läheisyyttä määräänsä enempää tarvi olla" tai Sami. Söpö se kaulakorukin, romanttinen ele. Vilpittömän oloinen, aurinkoinen mies, ei jäyhä eikä sisäänpäinkääntynyt.
Aleksi on myös aika suoraviivainen ja äkkipikainen. Välit poikki kertalaakista kaikkiin sairautta surkutelleisiin ystäviin ja sukulaisiin. Ja miten paljon hänestä olisi jakamaan maatalon arkea ja työtaakkaa. En tosin osaa asettautua tilanteeseen jossa hän oli sairautensa kanssa, mutta yksikin väärä sanat ja ystävyys poikki iäksi on liioittelua. Kovasti erilainen luonne kuin herttaisella Anna-Reetalla, mutta ehkä vastakohdat täydentävät toisiaan.
Naurahdin ääneen Sannin kommentille kun ajoi trantoria: "tää on sitä oikeeta farmilaiffii" tai jotain vastaavaa😂
Itse pidin Kalevin orava-ansaa hauskana kevennyksenä, mallia oli otettu selkeästi pikkumyystä joka pyydystää lintuja jossain muumien jaksossa. 😄
Tuskimpa tuo orava olisi pannulle päätynyt jos olisikin mennyt käpyhoukuttimeen. Orava muuten saa aikaa todella pahaa vahinkoa rakenteissa, eristeissä jne jos sattuu rauhassa päästä mellastamaan..
Kuka on perheenrikkoja? Perheen muuten "rikkoo" se joka suhteesta lähtee. Ei ulkopuolinen uusi kumppani.
Pikkumyykalevi kirjoitti:
Naurahdin ääneen Sannin kommentille kun ajoi trantoria: "tää on sitä oikeeta farmilaiffii" tai jotain vastaavaa😂
Itse pidin Kalevin orava-ansaa hauskana kevennyksenä, mallia oli otettu selkeästi pikkumyystä joka pyydystää lintuja jossain muumien jaksossa. 😄
Tuskimpa tuo orava olisi pannulle päätynyt jos olisikin mennyt käpyhoukuttimeen. Orava muuten saa aikaa todella pahaa vahinkoa rakenteissa, eristeissä jne jos sattuu rauhassa päästä mellastamaan..
Sanni on kyllä tosi söpö. Arholla on hyvä valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko AR hiukset auki ? Menee kyl silmille
--
Jos sellanen "Pieni talo preerialla"- tyylinen unimyssy...söpö.
Taas tullaan tänne huutelemaan ja heitetään ilmoille perheenrikkoja-tyyppisiä vihjauksia, mutta ei sitten kerrota yhtään tarkemmin kuka ja mikä tilanne. Lietsotaan vaan epätietoisuutta. Onko tässä toiminnassa kenellekään mitään järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Taas tullaan tänne huutelemaan ja heitetään ilmoille perheenrikkoja-tyyppisiä vihjauksia, mutta ei sitten kerrota yhtään tarkemmin kuka ja mikä tilanne. Lietsotaan vaan epätietoisuutta. Onko tässä toiminnassa kenellekään mitään järkeä?
Tuo on kaikkein ärsyttävintä keskustelua, vihjaillaan asioita tyyliin: tiedän, mutten kerro teille, ähäkutti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä, kun Kalevi halusi pyydystää oravan, säikytellä sellaista pientä raukkaa. Eipä paljon naurata tuollainen huumori, joka kohdistetaan viattomiin luontokappaleisiin.[/quote
Ihan tottako? Oletpa pikkusen tosikko😂Eläinten kiusaamisessa ei oo mitään hauskaa. Tykkäsin kalevista aikasemmin mutta jos eläimiä kiusaa tahallaan niin voi kyllä päätellä jotain ihmisen tyylistä yleensäkin.
Kiusata??? Ei kai kukaan tosissaan usko, että orava menisi pesuvadin alle syöttinä vanha käpy 😂 huumorilla tehty juttu kameroille😆 juuri Kalevi on noista AR: n ehdokkaista se eläinrakkain
Minä olen se, joka kirjoitti alkujaan tuosta orava-vitsistä enkä ole missään vaiheessa pitänyt Kalevista, karkean oloinen mies. Itse olen eläinrakas, enkä voisi kuvitella eläinrakkaan ihmisen vitsailevan tuolla tavoin, varsinkin kun tiedetään miten kauhukakarat ja aikuisetkin miehet rääkkäävät kissoja ja luonnoneläimiä ihan vain rääkkäämisen ilosta. Jos huumoria pitää jostakin repiä, niin jättäköön eläimet rauhaan ja vääntäisi vitsiä vaikka itsestään, itseironia on huumorin huippulaji.
Totta. Meni Kalevilta viimeisetkin pisteet. Tiesiköhän A-M edes tuota juttua?
Hei haloo, ei tarvii vitsin naurattaa mutta pitää ottaa vitsinä. Mikään orava ei olis sinne saavin alle mennyt puuhailemaan ja Kalevi tiesi sen hyvin. Kai se on eläinrääkkäystä myös heittää uimarengas veteen, ei tiedä jos osuu kala paikalle ja häkeltyy
Eli vaimon hakkaamisestakin voi vitsailla, jos ei toteuta mitään. Heh heh.
Onko pakko haastaa riitaa? Kaikesta saa vitsailla mutta tyylillä on totta kai väliä. Riippuu kehen se iva osuu ja miten. Mut en kyllä menisi heti vertaamaan lepposaa ja vaaratonta orava-ansavitsiä ekana vaimonhakkaukseen
Kyllä on vitsit vähissä, jos pitää virittää eläimelle ansa saadakseen aikaan huumoria.
Olisi hauska nähdä, kun ammattilainen stailaisi nuo kaikki ohjelmaan päätyneet! Luulen, että yllätys olisi suuri meille katsojille, kaikki olisivat upeita kampauksineen, meikkeineen ja merkkivaatteineen. Ja koko ohjelman idea näin romutettu. Hyvä, että ovat juuri kuin ovat, jos ei se olemus riitä toiselle niin sitten ei. Minusta on aivan sama miltä kukin näyttää, sillä ei ole merkitystä ja kaikista heistä saa tekemällä vaikka minkälaisen prinsessan tai prinssin.
Orava on haitta-eläin ja syö esim. pikkulinnun poikaset. Kaupunkilaiset ei vaan tajua kun se on niin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Orava on haitta-eläin ja syö esim. pikkulinnun poikaset. Kaupunkilaiset ei vaan tajua kun se on niin söpö.
Ja kun kotiutuu rakennuksiin niin jo on kirppuja täynnä koko rakennus!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta olen ihan maalainen ja meillä saa oravat käydä lintulaudallakin syömässä. Sulassa sovussa ollaan ja eletään eivätkä ole vahingoittaneet taloa millään tavalla. Lintujen kanssa ovat yhtä aikaa lintulaudalla eikä kumpikaan osapuoli välttele toistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kaikkein ärsyttävintä keskustelua, vihjaillaan asioita tyyliin: tiedän, mutten kerro teille, ähäkutti!
---
Luultavasti eivät tiedä itsekään sen enempää. Tekevät tuota tahallaan. Kiusa se on pienikin kiusa.
Moojussille marsian. Ferkkarit jalkaan, joku mukahauskalla "asennetekstillä" varustettu T-paita, kumisaappaat ja kylille huutamaan että SUOMI FINLAND PEKRELE ELÄMÄ KUOLU, se tosin lukee paidassakin että yksinkertaisuus tulisi varmasti selväksi! Kohta unelmien maajussi rymistelee Fergulla paikalle ja vie maatilalle jossa siat ja lehmät röhkii ja paska haisee. Ihan tosissaan, kuka ihannoi tällaista elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeesti tiedä mitään, kuhan vaan härnäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeesti tiedä mitään, kuhan vaan härnäävät.
Ihan SAMA! Etkö jo tajua! Maatilalla haisee PASKA eikä siinä ole mitään hienoa tai kiinnostavaa. Lisäks mua pelottaa traktorit!!!
Vierailija kirjoitti:
Moojussille marsian. Ferkkarit jalkaan, joku mukahauskalla "asennetekstillä" varustettu T-paita, kumisaappaat ja kylille huutamaan että SUOMI FINLAND PEKRELE ELÄMÄ KUOLU, se tosin lukee paidassakin että yksinkertaisuus tulisi varmasti selväksi! Kohta unelmien maajussi rymistelee Fergulla paikalle ja vie maatilalle jossa siat ja lehmät röhkii ja paska haisee. Ihan tosissaan, kuka ihannoi tällaista elämää?
Jep! Ja aamuherätys on sellanen LÄPS! jaahas noni mees lypsään nuo hevoset nottei tartte turpaha vetää. Mä meen täst ite raktoria käynnistelee. Tee mulle valmiiks voileipä tai muuten...
kyllä feministejä tarvitaan junttimaailmassa.
Mene perunajuntti pois! Miksi kiihotut homofobisista rasistimiehistä joiden ainoa elämä on raktori? Se sun arhos panee enemmän raktoriaan ku sua!
Arhon ihana pe-aamun jäykkyys T:ykkösfani