Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
3101/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-R:n Aleksi on huomioonottavainen ja romanttinen, ihan kaliiperia kuin Kalevi "ei läheisyyttä määräänsä enempää tarvi olla" tai Sami. Söpö se kaulakorukin, romanttinen ele. Vilpittömän oloinen, aurinkoinen mies, ei jäyhä eikä sisäänpäinkääntynyt.

Vierailija
3102/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenköhän Arho valitsee? Saattaa lopulta viedä esim Joonaksen kuormasta. Toki tuskin hän katsoo moisia pissiksiä kun on kuitenkin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä, kun Kalevi halusi pyydystää oravan, säikytellä sellaista pientä raukkaa. Eipä paljon naurata tuollainen huumori, joka kohdistetaan viattomiin luontokappaleisiin.[/quote

Ihan tottako? Oletpa pikkusen tosikko😂

Eläinten kiusaamisessa ei oo mitään hauskaa. Tykkäsin kalevista aikasemmin mutta jos eläimiä kiusaa tahallaan niin voi kyllä päätellä jotain ihmisen tyylistä yleensäkin.

Kiusata??? Ei kai kukaan tosissaan usko, että orava menisi pesuvadin alle syöttinä vanha käpy 😂 huumorilla tehty juttu kameroille😆 juuri Kalevi on noista AR: n ehdokkaista se eläinrakkain

Minä olen se, joka kirjoitti alkujaan tuosta orava-vitsistä enkä ole missään vaiheessa pitänyt Kalevista, karkean oloinen mies. Itse olen eläinrakas, enkä voisi kuvitella eläinrakkaan ihmisen vitsailevan tuolla tavoin, varsinkin kun tiedetään miten kauhukakarat ja aikuisetkin miehet rääkkäävät kissoja ja luonnoneläimiä ihan vain rääkkäämisen ilosta. Jos huumoria pitää jostakin repiä, niin jättäköön eläimet rauhaan ja vääntäisi vitsiä vaikka itsestään, itseironia on huumorin huippulaji.

Totta. Meni Kalevilta viimeisetkin pisteet. Tiesiköhän A-M edes tuota juttua?

Hei haloo, ei tarvii vitsin naurattaa mutta pitää ottaa vitsinä. Mikään orava ei olis sinne saavin alle mennyt puuhailemaan ja Kalevi tiesi sen hyvin. Kai se on eläinrääkkäystä myös heittää uimarengas veteen, ei tiedä jos osuu kala paikalle ja häkeltyy

Eli vaimon hakkaamisestakin voi vitsailla, jos ei toteuta mitään. Heh heh.

Onko pakko haastaa riitaa? Kaikesta saa vitsailla mutta tyylillä on totta kai väliä. Riippuu kehen se iva osuu ja miten. Mut en kyllä menisi heti vertaamaan lepposaa ja vaaratonta orava-ansavitsiä ekana vaimonhakkaukseen

Vierailija
3104/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhon "taktiikka" sai vissiin enemmän kritiikkiä kuin kannatusta. Naisena kommentoin, että oikeastaan mä näin tuon ihan hyvänä toimintana, että kokeilee miltä tuontasoinen läheisyys tuntuu. Näin tietenkin tuntee, että onko läheisyys luontevaa vai ei, ja lisäksi estetään se, ettei jäädä kaverillisen tuntuiselle tasolle pitemmäksi aikaa.

Vierailija
3105/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muuten ymmärrä, mitä tuo Kalevin ei määräänsä enempää tarvi olla -kommentti teidän mielestä tarkoittaa? Todella hassu vastaus tiedusteltaessa läheisyydestä ja jotenkin vanhaa suomen kieltäkin tuo. :D

Vierailija
3106/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä, kun Kalevi halusi pyydystää oravan, säikytellä sellaista pientä raukkaa. Eipä paljon naurata tuollainen huumori, joka kohdistetaan viattomiin luontokappaleisiin.[/quote

Eläinten kiusaamisessa ei oo mitään hauskaa. Tykkäsin kalevista aikasemmin mutta jos eläimiä kiusaa tahallaan niin voi kyllä päätellä jotain ihmisen tyylistä yleensäkin.

Kiusata??? Ei kai kukaan tosissaan usko, että orava menisi pesuvadin alle syöttinä vanha käpy 😂 huumorilla tehty juttu kameroille😆 juuri Kalevi on noista AR: n ehdokkaista se eläinrakkain

Minä olen se, joka kirjoitti alkujaan tuosta orava-vitsistä enkä ole missään vaiheessa pitänyt Kalevista, karkean oloinen mies. Itse olen eläinrakas, enkä voisi kuvitella eläinrakkaan ihmisen vitsailevan tuolla tavoin, varsinkin kun tiedetään miten kauhukakarat ja aikuisetkin miehet rääkkäävät kissoja ja luonnoneläimiä ihan vain rääkkäämisen ilosta. Jos huumoria pitää jostakin repiä, niin jättäköön eläimet rauhaan ja vääntäisi vitsiä vaikka itsestään, itseironia on huumorin huippulaji.

Totta. Meni Kalevilta viimeisetkin pisteet. Tiesiköhän A-M edes tuota juttua?

Hei haloo, ei tarvii vitsin naurattaa mutta pitää ottaa vitsinä. Mikään orava ei olis sinne saavin alle mennyt puuhailemaan ja Kalevi tiesi sen hyvin. Kai se on eläinrääkkäystä myös heittää uimarengas veteen, ei tiedä jos osuu kala paikalle ja häkeltyy

Eli vaimon hakkaamisestakin voi vitsailla, jos ei toteuta mitään. Heh heh.

Onko pakko haastaa riitaa? Kaikesta saa vitsailla mutta tyylillä on totta kai väliä. Riippuu kehen se iva osuu ja miten. Mut en kyllä menisi heti vertaamaan lepposaa ja vaaratonta orava-ansavitsiä ekana vaimonhakkaukseen

Eläinrääkkäystä se olisi eli väkivaltaa kuten vaimon hakkaaminenkin.

Vierailija
3107/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäsin Kalevista, mutta tuo vitsi oravan pyydystämisestä ei kyllä naurattanut yhtään. Ei taida olla suurikaan eläintenystävä.

Vierailija
3108/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku kilpailijoita? Kertokaa vihjeitä, meneekö hyvin vai huonosti nykyään?

-

Kilpailijoita?

Aa joo, kommentoin toistakin televisiosarjaa aktiivisesti, niin menee jo termit sekaisin.

Vierailija
3109/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nasaalikäkättäjä on kiinnostunut siitä että hänestä ollaan kiinnostuneita.

"Nasaaliläkättäjä". 😅😅😅. Aivan nappiin!

Vierailija
3110/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin helsinkiläisenä katson tätä ohjelmaa vuodesta toiseen kiinnostuneena, kuin vieraisiin kulttuureihin tutustuen. Hauska myös lukea kommentteja täältä palstalta, esim. tuo Arhon hehkutus. Vaikka pidänkin häntä sympaattisena, tuo puhetyyli ja tyyli ylipäänsä on itselleni kaikkea muuta kuin turn on. Kaikella rakkaudella, justiinsa, niin tuota landepaukku. ;)

Myös AR:n tätityyli lierihattuineen ja kukkamekkoineen erottuisi täällä pääkaupungin kaduilla, ei jäisi kenellekään epäselväksi, että maakunnista tullaan. Mutta näin saakin olla! Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista. Ja kuten olemme nähneet, molemmille edellämainituille kyllä löytyy ottajia!

Tää muuten ihan hyvä kommentti mutta kai tiesit että suurinosa "kaupunkilaisista" on maalta tulleita? 

Tottakai tiesin! Omatkin vanhempani ovat maalta kotoisin. Mutta pukeutumisessa on ero jos on vaikkapa Savosta kotoisin ja asunut Helsingissä viimeiset 10 vuotta vs. joku, joka tulee Savosta päivävierailulle Helsinkiin. Jos AR asuisi Helsingissä, hänen hiustyylinsä olisi todennäköisesti myös muodikkaampi, ei ainoastaan vaatetus.

tuskin olisi. AR ei jaksa laittaa hiuksia sen kummemmin

Tuollaista ohutta ylikasvanutta tukkaa näkee Stadissa tosi harvoin.

Ohis

Mitä ihmettä se stadi tähän kuuluu??????? Nyt ollaan maalla ja maalaistalossa.

Vierailija
3111/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on että Victoriaa naipasee paremman puutteessa pari kertaa mutta todella tyhmän kuvan antaa itsestään eikä kyllä huvittaisi tutustua enempää

Vierailija
3112/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noloa että on käynyt helpoimman tutkinnon korkeakoulussa ja silti jaksaa täällä esittää jotain älykköä. Fakta kun on, että kuka tahansa voi leikkiä ja askarrella tiensä kasvatustieteisiin. Arvostusta herättää lääkis, oikis ja hallintotieteet. Aina voi opiskella lisää jos oma valinta kaduttaa.

T. Valitettavasti huonon valinnan myös aikanaan tehnyt

Vierailija
3113/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on että Victoriaa naipasee paremman puutteessa pari kertaa mutta todella tyhmän kuvan antaa itsestään eikä kyllä huvittaisi tutustua enempää

Eipä tuo Aleksi saati Juhokaan miltään älynjättiläiseltä vaikuta, Victorista en tiedä.

Vierailija
3114/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arhon "taktiikka" sai vissiin enemmän kritiikkiä kuin kannatusta. Naisena kommentoin, että oikeastaan mä näin tuon ihan hyvänä toimintana, että kokeilee miltä tuontasoinen läheisyys tuntuu. Näin tietenkin tuntee, että onko läheisyys luontevaa vai ei, ja lisäksi estetään se, ettei jäädä kaverillisen tuntuiselle tasolle pitemmäksi aikaa.

Karoliina jo luuli ettei Arhoa kiinnosta lainkaan, joten kannatti ottaa riski. Itsekin olisi pitänyt älytä toimia ihan samoin tutustumisvaiheessa, koska jäänyt vain kaveritasolle. Vaikka maailma muuttuu, niin naiset edelleen odottavat miehen tekevän aloitteen.

Vierailija
3115/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en muuten ymmärrä, mitä tuo Kalevin ei määräänsä enempää tarvi olla -kommentti teidän mielestä tarkoittaa? Todella hassu vastaus tiedusteltaessa läheisyydestä ja jotenkin vanhaa suomen kieltäkin tuo. :D

Eli jos kovin pitää läheisyydestä ja sitä lähes päivittäin kaipaa, niin ei ole Kalevi sopivin kumppani.

Vierailija
3116/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhosta huokuu testosteroni

Vierailija
3117/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun täällä puolustellaan alkoholistia toisessa lauseessa ja seuraavassa perheenrikkojaa

Vierailija
3118/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska kun täällä puolustellaan alkoholistia toisessa lauseessa ja seuraavassa perheenrikkojaa

Alkoholisteiksi on haukuttu täällä vaikka ketä, mutta kuka on perheenrikkoja?

Vierailija
3119/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisteiksi on haukuttu täällä vaikka ketä, mutta kuka on perheenrikkoja?

Mää oon huomannut saman.Myös vähä kummastelen ettei oo viel tullu julkisuutee kyseisen teot

Vierailija
3120/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko AR hiukset auki ? Menee kyl silmille

Ketju on lukittu.