Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita mies ostaa siteitä..

Vierailija
11.08.2015 |

Niin saat varmasti väärää. Sanoin että ostat mulle siteitä että annan lapun mukaan. Mutta ei tarvinnut lappua kun tiesi mitä ostaa. Sanoin että jos vääriä tuot niin käytät itse koko paketin alushousuissas. Niinpä ja sieltähän tuli tena lady super siteitä.. Oli kuulemma oikein myyjältä kysynyt mikä olisi oikea side menkkoihin.. Vähän epäilen:D mitähän nyt sitten herran kanssa oikein tekis? Viittiikö sitä rankaista virheestä..

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitturättimiehellä ei millään voi olla kumppania, joten aika turha häneltä kysellä, mitä kumppani tuo hänelle kaupasta.

Vierailija
62/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:36"]

Niin, kukaan ei vastaa. Miksi ette osta itse omia hygieniatarvikkeitanne?

[/quote]

Päteekö tämä ihan kaikkiin hygieniatarvikkeisiin vai vain kuukautissuojiin? Mun mielestä on ihan normaalia, että se, joka käy kaupassa, tuo kaikki tarvittavat asiat, sekä ruuat että hygieniatuotteet. Itse en käytä kertakäyttöisiä kuukautissuojia, mutta jälkivuodon aikana olen niitä tarvinnut ja mies on niitä tuonut.

VOisitko sinä sen sijaan kertoa, miksi tämä on sinulle jotenkin elämää suurempi asia? Etkö itse pysty pyytämään kumppaniasi tuomaan esim. hammastahnaa?

[/quote]

Pyydätkö paskapaperiakin kaupasta, vasta sitten kun se on loppu?

"Mä en nyt pääse tänään töihin, pitää soittaa Masalle että tuo kakkapaperia kun tulee töistä.

Sano pomolle että mulla on naistenvaivoja, ei se miehenä tajuu. Mä sit jeesaan sua kun sulla ens kerralla vaikka kankkunen. Kiva juttu! Onneksi voin päivystää tässä pöntöllä av-palstalla, että saan pyyhittyä perseeni".

Itse osaan ennakoida. Mikä tämän ymmärtämisessä on vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:45"]

Henkilökohtaiset tarvikkeet jokainen ostaa ITSE AINA!

[/quote]

Näinpä. Miehen tehtävä ei ole hoitaa naisen henkilökohtaista hygieniaa.

Tai sitten naisen voi vaihtaa pirun paljon fiksumpaan.

[/quote]

Voisitko kertoa, miksi mies ei voisi tuoda naiselle paketillista tampaxeja? Ostan ne yleensä itse, mutta joskus voi tulla tilanne, joillain ne on loppu ja mies on valmiiksi kaupassa. En tiennyt, että kuukautissuojien ostossa on joku sukupuolirajoite. Ostanhan minäkin välillä kortsuja. T: ilmeisesti se tyhmä nainen

[/quote]

Miten ne kuukautiset pääsevät "yllättämään"?  Et osaa ostaa niitä ennakkoon, kerro toki miksi?

[/quote]

Joskus kierto voi heittää ja kuukautisten pitäisi alkaa vasta vaikka kahden viikon kuluttua. Vuoto alkaakin syystä tai toisesta yllättäen kesken kierron ja suojat on loppu. Kaikkeen ei voi varautua aina. Samalla tavalla, kun yllättäien voi loppua vaikka maito tai hammastahna. Joskus jotain voi unohtua.

[/quote]

Vaikka kierto heittäisi, onko vaikeaa pitää kokonaista pakettia aina ylimääräisenä varastossa?

Ihan oikeasti? Elämänhallinta taitaa olla hukassa. Av-palstailuun on toki aikaa, oman hygienian hoitamiseen ei ?

[/quote]

Ihan miten vaan. Varastoitko kaikkea ihan vaan varmuuden vuoksi? Jos näin on, niin onnea tästä. Et muuten vieläkään vastannut, miksi sulle on ylitse pääsemätöntä tuoda se paketti sieltä kaupasta? (olettaen, että olet mies) No en enää jaksa jankata, jos vaikka lähtis sinne kauppaan.

[/quote]

Ostapa ylimääräinen paketti siteitä varastoon. Ei  sitten tarvitse ulista palstalla , kun oma henkilökohtainen hygieniasi on kuitenkin kyseessä. Ok?

Ja kyllä, pidän huolen että minulla on aina tietyt perustarpeet varastossa.

Vierailija
64/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]

Laita nainen ostamaan autoon ajovalopolttimoita, noinkohan mahtaisi tulle oikeita?

[/quote]

Tulee oikeat. Ajan auton merkkihuoltoon ja sanon siellä tiskillä ukoille, että tommosessa on valot pimeenä tehkää asialle jotain. Samalla kysyvät, että vaihdetaanko pyyhkijätkin ja lisätäänkö pissapoikaan nestettä ja sanon, että laittakaa vaan.

Keksi parempi.

[/quote]Yhtä hyvin ukkos voi kuskata sut gynelle ja sanoa: "tossa on tommonen, laittakaa sille uus tiiviste."

Vierailija
65/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa olen pyytänyt miestä tuomaan, mutta pari kertaa kuitenkin. Tuo ihan mielellään. En jaksaisikaan katsella miestä, joka tällaisesta avunpyynnöstä kieltäytyisi, kun nolottaisi liikaa.

Vierailija
66/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:41"]

[/quote]

Päteekö tämä ihan kaikkiin hygieniatarvikkeisiin vai vain kuukautissuojiin? Mun mielestä on ihan normaalia, että se, joka käy kaupassa, tuo kaikki tarvittavat asiat, sekä ruuat että hygieniatuotteet. Itse en käytä kertakäyttöisiä kuukautissuojia, mutta jälkivuodon aikana olen niitä tarvinnut ja mies on niitä tuonut.

VOisitko sinä sen sijaan kertoa, miksi tämä on sinulle jotenkin elämää suurempi asia? Etkö itse pysty pyytämään kumppaniasi tuomaan esim. hammastahnaa?

[/quote]

"Mä en nyt pääse tänään töihin, pitää soittaa Masalle että tuo kakkapaperia kun tulee töistä.

Sano pomolle että mulla on naistenvaivoja, ei se miehenä tajuu. Mä sit jeesaan sua kun sulla ens kerralla vaikka kankkunen. Kiva juttu! Onneksi voin päivystää tässä pöntöllä av-palstalla, että saan pyyhittyä perseeni".

[/quote]

Mistä sä nyt oikein puhut? SIis kuvitteletko sä, että niitä kuukautissuojia lähdetään hakemaan vasta silloin kaupasta, kun ne on loppu? Kyllä niitä voi laittaa vaikka seuraavan päivän kauppalappuun.

Mutta etpä vastannut kysymykseen. Osaathan lukea kunnolla? Vastaa niihin nyt. Ne ovat tuossa edellisessä viestissä. Kiitos.

Vierailija
67/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan huolissaan vitturättimiehen mielenterveydestä? Aika kummalliselta tyypiltä vaikuttaa.

Vierailija
68/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]

Laita nainen ostamaan autoon ajovalopolttimoita, noinkohan mahtaisi tulle oikeita?

[/quote]

Tulee oikeat. Ajan auton merkkihuoltoon ja sanon siellä tiskillä ukoille, että tommosessa on valot pimeenä tehkää asialle jotain. Samalla kysyvät, että vaihdetaanko pyyhkijätkin ja lisätäänkö pissapoikaan nestettä ja sanon, että laittakaa vaan.

Keksi parempi.

[/quote]Yhtä hyvin ukkos voi kuskata sut gynelle ja sanoa: "tossa on tommonen, laittakaa sille uus tiiviste."

[/quote]

Ihan paras kommentti pitkäääään aikaan  ; )

Vierailija
69/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiva, että osaat ennakoida. Hienosti tehty. Seuraavaksi voisit näyttää, että voit laskea sataan, sekin olisi hieno saavutus! Harmi vain, että noilla asioilla ei ole yhtään mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa.

Nyt on kyse siitä, kun PUOLISO ostaa kuukautissuojat tai paskapaperit, ei siitä MILLOIN niitä ostetaan.

Vierailija
70/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ekan pyysin miestäni tuomaan siteitä sain viestin jossa hän kyseli, että "missä ne pamppersit täällä on" :D

Vierailija
71/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:02"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"] Pyydätkö paskapaperiakin kaupasta, vasta sitten kun se on loppu? "Mä en nyt pääse tänään töihin, pitää soittaa Masalle että tuo kakkapaperia kun tulee töistä. Sano pomolle että mulla on naistenvaivoja, ei se miehenä tajuu. Mä sit jeesaan sua kun sulla ens kerralla vaikka kankkunen. Kiva juttu! Onneksi voin päivystää tässä pöntöllä av-palstalla, että saan pyyhittyä perseeni". Itse osaan ennakoida. Mikä tämän ymmärtämisessä on vaikeaa? [/quote] Kiva, että osaat ennakoida. Hienosti tehty. Seuraavaksi voisit näyttää, että voit laskea sataan, sekin olisi hieno saavutus! Harmi vain, että noilla asioilla ei ole yhtään mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa. Nyt on kyse siitä, kun PUOLISO ostaa kuukautissuojat tai paskapaperit, ei siitä MILLOIN niitä ostetaan. [/quote]  Siitä sitten vittuillaan miehelle? Enpä haluaisi aloittajan kaltaisen kakaran kanssa seurustella. [/quote] Mistä vittuillaan? Onko keskustelu vittuilua? Etkö itse sanoisi mitään, jos kirjoittaisit kaljapullon ostoslistaan ja puoliso toisi kerta toisensa jälkeen sinulle pillimehun? [/quote]   En juo kaljaa. [/quote] Miten tenaa ja kuukautissidettä voi verrata kaljaan ja pillimehuun...?Hullut...

[/quote]

Miksi ei voisi verrata? Tuote se on siinä kuin kaljakin.

Vierailija
72/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:56"]

[/quote]

Esimerkiksi kaksi hyvää syytä:

Äiti on vauvan kanssa kotona jälkivuodon aikaan, ei viitsisi pelkkien hygieniatarvikkeitten vuoksi lähteä kauppaan. Toinen hyvä syy: kauppaan on monta kymmentä kilometriä, sinne ei ole mitään muuta asiaa ja mies käy muutenkin kaupassa kun käy töissäkin.

Ja miksikö emme pidä niitä "rekkakuormaa" varastossa? Vaikka siksi, että on päässyt joku vuoto yllättämään ja niitä on kulunut enemmän kuin piti.  Näin varsinkin niissä perheissä, joissa on enemmänkin naisväkeä. Tästä tulikin mieleen, että ei äiti aina osaa ostaa oikeita tyttärelleen, tai tytär äidilleen.

Entä miesten parranajovälineet, ostavatko miehet aina ne itse? Partahöylä olisi tähän sopivampi vertaus kuin auton ajovalot. Kyllä tosiaan näin naisenakin ihmettelee, mihin tarvitaan kymmeniä erilaisia samaakin merkkiä. Itselleni on aina riittänyt kolme: se tavallinen, sitten pieni pikkuhousunsuoja ja iso yöside.  

[/quote]

Miehet ostaa itse välineensä. Eikä ne koskaan lopu yllättäen. Niitä osaa idioottikin ostaa koska se on yksi ja sama mitä merkkiä on kunhan saa työn tehtyä.

Kyllä ne naiset saa itse ostaa kuukautissuojansa

Vierailija
73/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:45"]

Henkilökohtaiset tarvikkeet jokainen ostaa ITSE AINA!

[/quote]

Näinpä. Miehen tehtävä ei ole hoitaa naisen henkilökohtaista hygieniaa.

Tai sitten naisen voi vaihtaa pirun paljon fiksumpaan.

[/quote]

Voisitko kertoa, miksi mies ei voisi tuoda naiselle paketillista tampaxeja? Ostan ne yleensä itse, mutta joskus voi tulla tilanne, joillain ne on loppu ja mies on valmiiksi kaupassa. En tiennyt, että kuukautissuojien ostossa on joku sukupuolirajoite. Ostanhan minäkin välillä kortsuja. T: ilmeisesti se tyhmä nainen

[/quote]

Miten ne kuukautiset pääsevät "yllättämään"?  Et osaa ostaa niitä ennakkoon, kerro toki miksi?

[/quote]

Joskus kierto voi heittää ja kuukautisten pitäisi alkaa vasta vaikka kahden viikon kuluttua. Vuoto alkaakin syystä tai toisesta yllättäen kesken kierron ja suojat on loppu. Kaikkeen ei voi varautua aina. Samalla tavalla, kun yllättäien voi loppua vaikka maito tai hammastahna. Joskus jotain voi unohtua.

[/quote]

Vaikka kierto heittäisi, onko vaikeaa pitää kokonaista pakettia aina ylimääräisenä varastossa?

Ihan oikeasti? Elämänhallinta taitaa olla hukassa. Av-palstailuun on toki aikaa, oman hygienian hoitamiseen ei ?

[/quote]

Ihan miten vaan. Varastoitko kaikkea ihan vaan varmuuden vuoksi? Jos näin on, niin onnea tästä. Et muuten vieläkään vastannut, miksi sulle on ylitse pääsemätöntä tuoda se paketti sieltä kaupasta? (olettaen, että olet mies) No en enää jaksa jankata, jos vaikka lähtis sinne kauppaan.

[/quote]

Jos perseessäni olisi vika, että sieltä joskus yllättäen lentää paskaa housuun niin kyllä, pitäisi apuvälineitä valmiina runsaasti.

Vierailija
74/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kaikkia lukea,mutta itse toimin jälkivuodon aikaan niin että annoin vanhan paketin sille käteen ja käskin ottaa samanlaisia. Tuli oikeita vaikka soittikkin kaupasta kun ensin löysi vaan jonkun megapakkauksen. Nykyaikana myös nokkela mies voisi ottaa kaupassa kuvan ja kysyä onko oikeita...

Vierailija
75/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:03"]

En jaksanut kaikkia lukea,mutta itse toimin jälkivuodon aikaan niin että annoin vanhan paketin sille käteen ja käskin ottaa samanlaisia. Tuli oikeita vaikka soittikkin kaupasta kun ensin löysi vaan jonkun megapakkauksen. Nykyaikana myös nokkela mies voisi ottaa kaupassa kuvan ja kysyä onko oikeita...

[/quote]

Vielä nokkelampi nainen hoitaa itse vittunsa tukkimisen.

Vierailija
76/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:03"]

[/quote]

Käskit? Onko miehesi alistuva? Oletko hänen äitinsä vai domina?

Vierailija
77/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet, jotka ette kuukautissuojia osta/halua ostaa ja sanotte, että naiset ne itse hankkikoon. Miksi, ette niitä osta? Ettekö kehtaa vai mikä on syy? Naisethan niitä toki käyttää, mutta kyllä niitä miehille myydään.

Vierailija
78/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:11"]

Te miehet, jotka ette kuukautissuojia osta/halua ostaa ja sanotte, että naiset ne itse hankkikoon. Miksi, ette niitä osta? Ettekö kehtaa vai mikä on syy? Naisethan niitä toki käyttää, mutta kyllä niitä miehille myydään.

[/quote]

Miksi ostaisin ja maksaisin siitä, että sinulla on säännöllinen ja tiedossa oleva tapahtuma, jonka voit itse ennakoida ja ostaa rättejä varastoon?

Onko elämänhallinta vähän sinnepäin muutenkin?

Vierailija
79/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:14"]

[/quote]

Miksi ostaisin ja maksaisin siitä, että sinulla on säännöllinen ja tiedossa oleva tapahtuma, jonka voit itse ennakoida ja ostaa rättejä varastoon?

[/quote]

Tämä. Vitturättiveroalennusta haluavat tai vähintään maksattaa tupponsa miehellään.

Vierailija
80/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:14"]

[/quote]

[/quote]

Elämänhallinnassani ei ole vikaa ja ostan suojani itse. Halusin vain tietää syyn, mutta se olikin rahakysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi