Laita mies ostaa siteitä..
Niin saat varmasti väärää. Sanoin että ostat mulle siteitä että annan lapun mukaan. Mutta ei tarvinnut lappua kun tiesi mitä ostaa. Sanoin että jos vääriä tuot niin käytät itse koko paketin alushousuissas. Niinpä ja sieltähän tuli tena lady super siteitä.. Oli kuulemma oikein myyjältä kysynyt mikä olisi oikea side menkkoihin.. Vähän epäilen:D mitähän nyt sitten herran kanssa oikein tekis? Viittiikö sitä rankaista virheestä..
Kommentit (187)
Eipähän tuu miehelläs jälkitippa alkkareihin kun on tenat alla.:D
Kai se mies on ihan innoissaan mukana tässä leikissä? Muuten tämä on erittäin väkivaltaista käytöstä.
Niin, kukaan ei vastaa. Miksi ette osta itse omia hygieniatarvikkeitanne?
Voitte vain kuvitella:) jostain syystä ei juttu luista tällä hetkellä kun kysyin että tarvitseeko vaihtaa side jo nyt:D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]
Laita nainen ostamaan autoon ajovalopolttimoita, noinkohan mahtaisi tulle oikeita?
[/quote]
Tulee oikeat. Ajan auton merkkihuoltoon ja sanon siellä tiskillä ukoille, että tommosessa on valot pimeenä tehkää asialle jotain. Samalla kysyvät, että vaihdetaanko pyyhkijätkin ja lisätäänkö pissapoikaan nestettä ja sanon, että laittakaa vaan.
Keksi parempi.
[/quote]Et siis itse osaa, vaan delegoit asian muille - aivan niin kuin ap sideasiansa =)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:45"]
Henkilökohtaiset tarvikkeet jokainen ostaa ITSE AINA!
[/quote]
Näinpä. Miehen tehtävä ei ole hoitaa naisen henkilökohtaista hygieniaa.
Tai sitten naisen voi vaihtaa pirun paljon fiksumpaan.
[/quote]
Voisitko kertoa, miksi mies ei voisi tuoda naiselle paketillista tampaxeja? Ostan ne yleensä itse, mutta joskus voi tulla tilanne, joillain ne on loppu ja mies on valmiiksi kaupassa. En tiennyt, että kuukautissuojien ostossa on joku sukupuolirajoite. Ostanhan minäkin välillä kortsuja. T: ilmeisesti se tyhmä nainen
[/quote]
Miten ne kuukautiset pääsevät "yllättämään"? Et osaa ostaa niitä ennakkoon, kerro toki miksi?
[/quote]
Joskus kierto voi heittää ja kuukautisten pitäisi alkaa vasta vaikka kahden viikon kuluttua. Vuoto alkaakin syystä tai toisesta yllättäen kesken kierron ja suojat on loppu. Kaikkeen ei voi varautua aina. Samalla tavalla, kun yllättäien voi loppua vaikka maito tai hammastahna. Joskus jotain voi unohtua.
[/quote]
Vaikka kierto heittäisi, onko vaikeaa pitää kokonaista pakettia aina ylimääräisenä varastossa?
Ihan oikeasti? Elämänhallinta taitaa olla hukassa. Av-palstailuun on toki aikaa, oman hygienian hoitamiseen ei ?
Mä saan aina oikeita, koska laitan kuvan whatsappiin miehelle joka kerta
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:36"]
Niin, kukaan ei vastaa. Miksi ette osta itse omia hygieniatarvikkeitanne?
[/quote]
Päteekö tämä ihan kaikkiin hygieniatarvikkeisiin vai vain kuukautissuojiin? Mun mielestä on ihan normaalia, että se, joka käy kaupassa, tuo kaikki tarvittavat asiat, sekä ruuat että hygieniatuotteet. Itse en käytä kertakäyttöisiä kuukautissuojia, mutta jälkivuodon aikana olen niitä tarvinnut ja mies on niitä tuonut.
VOisitko sinä sen sijaan kertoa, miksi tämä on sinulle jotenkin elämää suurempi asia? Etkö itse pysty pyytämään kumppaniasi tuomaan esim. hammastahnaa?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:39"]
[/quote]Ettekö te siis koskaan itse osta tai huolehdi, että niitä on sen verran että ei tarvitse muita lähettää ostamaan omia tarpeita kaupasta? Kuinka laiskoja te oikein olette?
Ostakaa itse siteenne ja älkää valittako. Niin minäkin teen. Älytöntä räyhää tämmösestä.
Läheltäsi saat varmaan kerättyä heinää ulkoa, joita kuivattelet yön uunissa. Niistä sitten aamulla virkkaat mieleisesi kokoiset laput vittusi tukkeeksi. Yön voit nukkua jätesäkin päällä.
Miten et osaa varastoida niitä rättejäsi? Heinä olisi muuten ekologisempaakin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:39"]
[/quote]Ettekö te siis koskaan itse osta tai huolehdi, että niitä on sen verran että ei tarvitse muita lähettää ostamaan omia tarpeita kaupasta? Kuinka laiskoja te oikein olette?
[/quote]
Mikä tämä laiskuusjuttu nyt oikein on? Kerro lisää tästä, kun olet sitä niin monessa viestissä hokenut.
Mulla ei oo vuosiin ollut kovinkaan monia menkkoja, oon aina ollut raskaana tai menkat ei oo tullut koska imetän pitkään. Ja silloin harvoin kun ne on ollut, käytän tamponeja. Viimeisimmän lapsen syntymän jälkeen tarvitsin kuitenkin siteitä jälkivuotoon, oli unohtunut ostaa. Mies kävi kaupassa koska minä hoidin vastasyntynyttä. Siteitä en ollut käyttänyt useinkaan, en nyt vuosiin, joten EN siis todellakaan osannut kertoa miehelle mitään tarkkaa merkkiä tai näyttää kuvaa tai antaa entistä pakkausta kun ei ollut. Veikkailin että always, libresse oli merkkejä ainakin joskus, että kai sieltä hyllystä löytyy jotain siteitä. Pyysin katsomaan että olisi pitkiä ja/tai monta tippaa merkkinä imusta. Ekalla yrityksellä sain pikkuhousunsuojia. Toisella kertaa tenoja. En ymmärrä miten ei voi vaikka hyllyn reunasta lukea että mitä ne on. Mutta tenalla pärjäilin kunnes pääsin itse kauppaan. Olivat itseasiassa mukavan pehmeitä, aika hyviä jälkivuotoon.
Ja osaan ostaa autoon polttimot. Katson minkä merkkinen auto on, vuosimallinkin varmistan rek.otteesta, sitten pyydän tiskillä polttimot siihen.
Osaan ostaa myös mm. Tulostimen mustekasetin, pusseja pölynimuriin jne. Lukutaito on aika ihmeellinen apu! ;)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:42"]
Läheltäsi saat varmaan kerättyä heinää ulkoa, joita kuivattelet yön uunissa. Niistä sitten aamulla virkkaat mieleisesi kokoiset laput vittusi tukkeeksi. Yön voit nukkua jätesäkin päällä.
Miten et osaa varastoida niitä rättejäsi? Heinä olisi muuten ekologisempaakin.
[/quote]
Mitäpä jos vitturättimies menee nyt ulos, työntää hieman sitä heinää suuhunsa ja menee sitten nukkumaan, tai keksii jotain muuta ajateltavaa kuin kuukautissuojat. Onko sulla muita pakkomielteitä kuin tämä, ja päivystätkö aina AV:lla kuukautissuojakeskusteluja odotellen?
Kun olin naimisissa, mies osasi ostaa mm. oikeita tamponeja mukisematta. Koska en ole käyttänyt siteitä juurikaan yläasteen alun jälkeen, en luultavasti osaisi ostaa oikeita siteitä, jos vaikka joku ystävä pyytäisi. Ei taida olla samat tuotteet hyllyssä kuin vuonna 1996.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:26"]
Mähän sanoin, että vitturättimies tulee räyhäämään, ja tuli se :)
[/quote]
Ostatko itse vittutupposi? Vai onko hauskempaa maksattaa ne miehellä ?
Minä kirjoitan miehelle viestin että Always ultra normal plus ja lisään kuvan kyseisestä paketista. Ei ole koskaan mennyt väärin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:55"]
[/quote]
[/quote]
Voisitko kertoa, miksi mies ei voisi tuoda naiselle paketillista tampaxeja? Ostan ne yleensä itse, mutta joskus voi tulla tilanne, joillain ne on loppu ja mies on valmiiksi kaupassa. En tiennyt, että kuukautissuojien ostossa on joku sukupuolirajoite. Ostanhan minäkin välillä kortsuja. T: ilmeisesti se tyhmä nainen
[/quote]
Miten ne kuukautiset pääsevät "yllättämään"? Et osaa ostaa niitä ennakkoon, kerro toki miksi?
[/quote]
Joskus kierto voi heittää ja kuukautisten pitäisi alkaa vasta vaikka kahden viikon kuluttua. Vuoto alkaakin syystä tai toisesta yllättäen kesken kierron ja suojat on loppu. Kaikkeen ei voi varautua aina. Samalla tavalla, kun yllättäien voi loppua vaikka maito tai hammastahna. Joskus jotain voi unohtua.
[/quote]
Vaikka kierto heittäisi, onko vaikeaa pitää kokonaista pakettia aina ylimääräisenä varastossa?
Ihan oikeasti? Elämänhallinta taitaa olla hukassa. Av-palstailuun on toki aikaa, oman hygienian hoitamiseen ei ?
[/quote]
Ihan miten vaan. Varastoitko kaikkea ihan vaan varmuuden vuoksi? Jos näin on, niin onnea tästä. Et muuten vieläkään vastannut, miksi sulle on ylitse pääsemätöntä tuoda se paketti sieltä kaupasta? (olettaen, että olet mies) No en enää jaksa jankata, jos vaikka lähtis sinne kauppaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:26"]
Mähän sanoin, että vitturättimies tulee räyhäämään, ja tuli se :)
[/quote]
Ostatko itse vittutupposi? Vai onko hauskempaa maksattaa ne miehellä ?
[/quote]
Oo, osui ja upposi ;) Onko sulla muuta elämää kuin tämä kuukautissuojista marmattaminen? (En käytä kertakäyttöisiä kuukautissuojia.)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]