Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita mies ostaa siteitä..

Vierailija
11.08.2015 |

Niin saat varmasti väärää. Sanoin että ostat mulle siteitä että annan lapun mukaan. Mutta ei tarvinnut lappua kun tiesi mitä ostaa. Sanoin että jos vääriä tuot niin käytät itse koko paketin alushousuissas. Niinpä ja sieltähän tuli tena lady super siteitä.. Oli kuulemma oikein myyjältä kysynyt mikä olisi oikea side menkkoihin.. Vähän epäilen:D mitähän nyt sitten herran kanssa oikein tekis? Viittiikö sitä rankaista virheestä..

Kommentit (187)

Vierailija
21/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:49"]

Niin saat varmasti väärää. Sanoin että ostat mulle siteitä että annan lapun mukaan. Mutta ei tarvinnut lappua kun tiesi mitä ostaa. Sanoin että jos vääriä tuot niin käytät itse koko paketin alushousuissas. Niinpä ja sieltähän tuli tena lady super siteitä.. Oli kuulemma oikein myyjältä kysynyt mikä olisi oikea side menkkoihin.. Vähän epäilen:D mitähän nyt sitten herran kanssa oikein tekis? Viittiikö sitä rankaista virheestä..

[/quote]

Kuka mielisairas yläpeukuttaa näin vimmalla? Varmaan tuo AP-natsi. Tai perhonen...

Vierailija
22/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]Laita nainen ostamaan autoon ajovalopolttimoita, noinkohan mahtaisi tulle oikeita?
[/quote]

Ei, kun tulee pakoputki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myyjä mies vai nainen?

Vierailija
24/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:51"]

Laita nainen ostamaan autoon ajovalopolttimoita, noinkohan mahtaisi tulle oikeita?

[/quote]

Enpä ole huomannut, että naisilla olisi ongelmia lukea paketin tekstit. Miehet lappaavat mukaansa mitä tahansa, mikä on lähellä potentiaalisesti oikeaa hyllyä.

Vierailija
25/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän pitää tenaa housuissaan. Sen verran tulee miehiltä kommenttia että armoa en anna omalle miehelleni. Oppiipahan ostamaan oikeita!

Vierailija
26/187 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:45"]

Henkilökohtaiset tarvikkeet jokainen ostaa ITSE AINA!

[/quote]

Näinpä. Miehen tehtävä ei ole hoitaa naisen henkilökohtaista hygieniaa.

Tai sitten naisen voi vaihtaa pirun paljon fiksumpaan.

[/quote]

Voisitko kertoa, miksi mies ei voisi tuoda naiselle paketillista tampaxeja? Ostan ne yleensä itse, mutta joskus voi tulla tilanne, joillain ne on loppu ja mies on valmiiksi kaupassa. En tiennyt, että kuukautissuojien ostossa on joku sukupuolirajoite. Ostanhan minäkin välillä kortsuja. T: ilmeisesti se tyhmä nainen

[/quote]

Miten ne kuukautiset pääsevät "yllättämään"?  Et osaa ostaa niitä ennakkoon, kerro toki miksi?

Vierailija
27/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeesti on meillä aina ne tuodut siteet ja tamponit olleet sen verran lähellä että tarkoitukseen ovat toimineet.

Vaikka ei kovin kätevä noissa kauppahommissa muuten ole, viimeksi se soitti säilykehyllyltä kun ei osannut tuoda maustekurkkuja. Niissä kun tällä kertaa luki vain "kurkkuviipaleet". Suolakurkkuja en enää ole pyytänyt tuomaan koska silloinkin tulee luultavasti ei-oota.

Vierailija
28/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:22"]

Siinäpähän pitää tenaa housuissaan. Sen verran tulee miehiltä kommenttia että armoa en anna omalle miehelleni. Oppiipahan ostamaan oikeita!

[/quote]Voisitko pakottaa minuakin pitämään sidettä ja naisten alkkareita?

Vierailija
29/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tollasia siteitä voi edes pitää. Ne on kauheen isoja eikä tunnu mukavalta! Kyllä ne tenat käy menkkoihin myös!
Mies pohjoisista

Vierailija
30/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:22"]

[/quote]

tässä käy niin, että siteet kasvatta miehen "pakettia" niin, että naapurin yh iskee sen...

Vierailija
31/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin, että vitturättimies tulee räyhäämään, ja tuli se :)

Vierailija
32/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Meillä mies on aina tuonut oikeita siteitä ja tamponeja, vaikken ole edes kuvaa näyttänyt. Meillä on myös kaksi teinityttöä, joten olisi ihme jos ei osaisi tuoda oikeita. Harvoin kyllä miehen tarvitsee vaivautua, yleensä mä huolehdin nuo asiat.

Vierailija
33/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:25"]miten tollasia siteitä voi edes pitää. Ne on kauheen isoja eikä tunnu mukavalta! Kyllä ne tenat käy menkkoihin myös!
Mies pohjoisista

[/quote]onko ihan omaa kokemusta tenoista ja siteistä?:)

Vierailija
34/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nainen ostamaan autoon ajovalopolttimoita, noinkohan mahtaisi tulle oikeita?

[/quote]

Tulee oikeat. Ajan auton merkkihuoltoon ja sanon siellä tiskillä ukoille, että tommosessa on valot pimeenä tehkää asialle jotain. Samalla kysyvät, että vaihdetaanko pyyhkijätkin ja lisätäänkö pissapoikaan nestettä ja sanon, että laittakaa vaan.

Keksi parempi.

Vierailija
35/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä narsistista kyykyttämistä.. Pitäs olla ilonen et mies ees yrittää. Hae ite jos on niin vaikeaa. Ja muutenkin vois lopettaa ton tuhlaamisen, kuukuppi/kestositeet on keksitty!!!

Vierailija
36/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rankaisua! Sullapa on iihana mies. Oma mieheni sanois et laita paperia alushousuihin ja hae itse siteesi...

Vierailija
37/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:22"]

[/quote]

tässä käy niin, että siteet kasvatta miehen "pakettia" niin, että naapurin yh iskee sen...
[/quote]on muuten etumus melko iso tällä hetkellä:D 24 kpl siteitä joten se tekee aika monta päivää..

Vierailija
38/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä nainen ainakin pistäis paperille ylös millaiset ajopolttimot, mihin autoon ne tulee ym. Lisäksi uskaltaisin kysyä myyjältä, ei nolottais olla tietämätön.

Joten väittäisin että todennäköisyys saada oikea tuote on suurempi kuin ap:n miehellä :)

Vierailija
39/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAskin kerran, että eräällä isolla tuotemerkillä oli yli 20 erilaista sidemallia. Tämän lisäksi tuli sitten vielä pikkuhousunsuojat ja muut vuotosuojat siihen lisäksi. Ja nämä siis tältä yhdeltä merkiltä. Toisilla on tietenkin omat mallistonsa kymmenin eri variaatioin. Ei pääse autonlamput lähellekään tätä.

Vierailija
40/187 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä suojia tuo, kunhan tuo. Ostakaa itse jos ei kelpaa. Mulle mies on kyllä aina tuonut asialliset suojat, ei oo jääny käyttämättä. On kyllä muutenkin fiksu tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä