Laita mies ostaa siteitä..
Niin saat varmasti väärää. Sanoin että ostat mulle siteitä että annan lapun mukaan. Mutta ei tarvinnut lappua kun tiesi mitä ostaa. Sanoin että jos vääriä tuot niin käytät itse koko paketin alushousuissas. Niinpä ja sieltähän tuli tena lady super siteitä.. Oli kuulemma oikein myyjältä kysynyt mikä olisi oikea side menkkoihin.. Vähän epäilen:D mitähän nyt sitten herran kanssa oikein tekis? Viittiikö sitä rankaista virheestä..
Kommentit (187)
Jeesuskin nousee haudasta kun näitä lukee.
Mulla on menkat onneksi tosi harvoin, kiitos kapselin. On ollut miltei aina kapseli, joten edelleen hävettää itseäkin ostaa siteitä. En ole koskaan laittanut miestä ostamaan niitä, kun aina on kaapissa tai jossain laukussa yks tai kaks varalta, että jos alkaa, niin voi itse mennä sitten kauppaan.
En tiedä miksi nolottaa... ikää kohta 30v...
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 20:37"]
Mä en kyllä todellakaan kehtaisi käyttää parisuhteessa mitään terveyssiteitä, jotka sitten tuntuu kun peppua kokeilee. Ja eihän niiden kanssa sovi edes mitkään alushousut! Tamponeja on mies tuonut kyllä, ihan tarpeeksi oikeita. Ei ole tarvinnut valittaa. Ja olen 30.
[/quote]
No mutta eihän herrasmies naisen peppua kouri silloin kun tällä on kuukautiset.
Minkälaisia juntteja keräilet ympärillesi?
Jaa. Siis naisen aviomies, poikaystävä, kumppani ei saa ostaa naiselle siteitä tai tamponeja. Vaikka heillä olisi yhteiset rahat ja yhteinen tili ja yhdessä maksetaan kaikesta.
Kuka sitten saisi?
Saako naisen veli, isä, setä, miespuolinen kaveri ostaa niitä?
Saako naisen äiti, sisko, kaveri ostaa niitä?
Miksi toisen puolesta saa ostaa hammastahnaa, kondomeita ja peräruiskuja, mutta ei siteitä?
Saako puoliso ostaa tamponeja, jos hän käyttää niitä välillä nenäverenvuotoonsa?
Toivoisin, että vitturättimies vastaisi näihin, mutta tuskin saa suustaan mitään järkevää ulos, kun vittujarättijarahajalusmutjalompakollaloisivatvittuvittuvulvasitäjatätä
Mua hävettää itseänikin ostaa tamponeja. En ikinä kehtaisi pyytää jotakuta toista ostamaan niitä mulle. Ne on mun henkkoht asia. En halua, että muut tietää mun merkkiä ja mitä laatua käytän.
Ja kyllä niitä voi mennä välillä yllättävä määrä. Mulla ainakin kuluu vaihtelevasti. En osaa vielä hyvin laittaa niitä sisälle, joten voi kulua puolikin tusinaa kerralla, vaikka käyttäisi asettimella olevia.
Mä olen ostanut monesti. Niin exälle kun nykyisellekin. Ei tuo mua heilatua mihinkään. Tuskin se kassatyttö kuvittelee että ne mulle tulee.. Kun vielä olen saanut tarkat ohjeen millaisia pitää ostaa niin pikkujuttuhan tuo... Enemmän ne kassatytöt punastelee kortsuja ja liukuvoiteita ostaessa...
M46...
Vähän OT. Mä olen käyttänyt kuukautissuojana viimeiset 20 vuotta vessapaperia ja se riittää mulle, vaikka vuodan normaalimäärän. Juu ja ymmärrän, että jotkut vuotavat enemmän. Kätevää, kun paperit voi aina vetää pöntöstä alas.