Miksi työnteosta on tehty epäkannattavaa?
Työnantaja leikkasi työtunnit, vaikka oli kokopäiväsopimus 4 tuntiin, kilpailutuksen häviämiseen vedoten.
Saan nyt noin 1100e/kk palkkaa. Huhtikuussa sain kassasta vähän alle 200e ja nyt toukokuussa 0e.
Siis käyn 5 päivänä viikossa töissä ja kukaan meidän rapun 3 työttömästä ei joudu pärjäämään näin vähällä?
nm Whaaaaaaaaatttt
Kommentit (10)
Käyn keikkatyössä 2-3 päivänä viikossa. 2300 kuussa nettotulot.
- työttömän statuksella oleva keikkayökkö
Saan huomattavasti alle tuon työttömänä.En ole oikeutettu toimeentulotukeen koska minulla on säästöjä kissani hoitokuluihin. Hampaat vaatii tarkastuksia.Noin 850 e kuukausi asumistuki+työttömyyspäiväraha raha.
No niin ap, nyt opetellaan suomea.
Kannattamaton, kan - nat - ta - ma - ton.
Vierailija kirjoitti:
1100€/kk palkkaa😂😁😂😂😁😂😁😂😁😂😁😂😁. Kiitos tälläisille lampaille.
Nii tyhmät makaa tuilla ja tyhmät tekee noin pienellä palkalla töitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nussit pilkkua?
etko pillua saa?
Vierailija kirjoitti:
Ku si pää.
Kun työnantajan tulot vähenee koska tulee vähemmän tilauksia niin työntekijän palkkakin vähenee. lopulta työnantajan pitää erottaa työntekijöitä koska ei ole tuloja tarpeeksi. Siinä on yrittäjän arki, eikö kukaan sitä ymmärrä. Olen ollut yrittäjä. Korona kun tuli niin minun firman tilaukset väheni niin paljon että lopetin koko firman ja 8 työntekijää sai potkut. Olisin toki halunnut pitää firman ja työntekijät mutta en halunnut firman voitoilla maksaa palkkaa niin paljon että olisi tullut tappiota lopulta. Järkisyistä ajattelin että lappu luukulle samantien.
SPÄMMI POIS 😡