Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille sisäänlaukeamisesta

Vierailija
10.08.2015 |

Voiko paneminen tuntua koskaan niin hyvältä, että äly yksinkertaisesti sumenee niin pahasti, että ei voi vetää ulos ennen laukeamista? olen muutamia kertoja harrastanut seksiä siten, että olen pyytänyt miestä varotoimenpiteenä vetämään ulos ennen laukeamista ja laukeamaan vaikka vatsan päälle (raskaaksi tulo ollut epätodennäköistä mutta silti halunnut pelata vähän varmemman päälle) ja miehet ovat siihen suostuneet ennen seksiä. kuitenkin kun h-hetki on ollut aivan selvästi käsillä, niin ovat vain jatkaneet aivan tiloissa ja työntäneet spermansa oikein supersyvälle. ja ovat siis olleet sellaisia laukeamisia, että minäkin olen huomannut, että miehestä on alkanut tuntua liian hyvältä, eikä mitään pikaisia vahinkolaukeamisia. ja aivan ovat olleet vastuuntuntoisia miehiä. eli voiko naisen sisälle laukeaminen vain tuntua niin hyvältä, että järki sumenee ja sisälletulon nautinnollisuus käy vastustamattomaksi?? olen kyllä kuullut monilta, että mulla on erittäin tiukka ja nautinnollinen pillu, mutta silti... 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toosi harvoin on ilman mitään syytä iskenyt jopa kesken esileikin sellainen kiima päälle että esim. vaimon vielä hellästi kalua hivellessä/runkatessa on silmissä suunnilleen sumentunut kun tämä on alkanut tuntua aivan käsittämättömän hyvältä ja sitten on vain lauennut lantiolla käteen työnnellen pitkin vatsaa ja lakanoita kun vaimo on tajunnut että "ohhoh" ja ottanut tukevamman otteen esinahan päältä.

Tuollainen tilanne jos osuisi päälle keskeytettyä yhdyntää käytettässä niin itsehillintää saisi venyttää katkeamispisteeseen ettei laukea sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän