Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen haluaa naista

Vierailija
27.09.2011 |

Hävettää, huvittaa, nolottaa, haluttaa, panettaa...

Löytyyköhän foorumilta muita, joilla olo esim. uimahallissa on kuin joskus teininä? Tämä tuli taas viime viikolla mieleen, kun kävin uimassa Kuopiossa. Seisoin suihkussa samaan aikaan, kun mua vastapäätä itseään pesevä ja sormuksesta päätellen naimisissa oleva nainen saippuoi itseään samalla, kun katseli mua avoimen arvioivasti. Olen aina pitänyt itseäni heterona (mies ja kaksi lastakin on + ikää 32), mutta jo pidempään olen epäillyt niin itseäni kuin joskus vähän joitakuita muitakin, niin tuttuja kuin tuntemattomiakin.

Olen siis varma, että tuo toinen nainen katseli minua "sillä silmällä" ja hieroi esim. rintojaan tahallisen korostuneesti, enkä voi kiistää etteikö hänen katselunsa olisi vaikuttanut myös minuun. Aloin tahtomattanikin kiihottua ja mun täytyi kääntyä pois, ettei tuo nainen huomaisi punastustani. Ja arvaatte varmaan, että saunaankin kävelin vielä punaisena kuin tomaatti, nisät kivikovina pystyssä ja kosteana vähän muustakin kuin vedestä...

Sama tapahtui myös, kun paras ystäväni hieroi kerran harteitani saunassa kotonamme. Lopulta oli pakko melkein karata suihkuun, tai muuten olisin varmaan alkanu voihkia pian ääneen enemmänkin... Enkä ole yhtään varma, että sen jälkeen suihkussa leijunut eroottinen tunnelma oli pelkästään mun kuvittelua. Mutta tietenkään en voi siitä kaveriltani kysyä, ettei mene koko kaveruus jos olenkin kaikesta huolimatta väärässä.

Tossa siis pari mun omaa kokemusta esimerkiksi. Olis kiva teidän muiden vastaavia kokemuksia. Luulen nimittäin, että meitä "bi-heteroita" on todellisuudessa paljon enemmän kuin yleensä kuvitellaan. Vai onko tää kaikki sittenkin vaan mun päässä? Kaikki ne salavihkaiset vilkaisut tai joskus hyvinkin avoimet katseet ja ilmeet, mitä esim. juuri uimahallissa melkein joka kerta käydessään näkee, jos vaan pitää silmänsä auki.

Erityisesti olis kiva kuulla, jos joku on joskus todella kokenut jotain katseitakin enempää. Itse ainakin haluaisin vielä joskus jotakin kokea, mutta en tiedä miten ikinä sellainen voisi tapahtua. Olen varmaan ihan liian arka, vaikka ajatus olis ihana...

t: Maiju

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä vastata kysymykseesi, en ole huomannut naisten katselevan minua "sillä silmällä", mutta ehkä en vain ole osannut ajatellakaan asiaa... Itse kyllä katselen kauniita naisia, vaikka olen ihan hetero. En "sillä silmällä" vaan ihan vaan katson, että onpa kaunis tms. Ja vaikkapa uimahallissa saatan pidempäänkin katsoa naista, jolla on kaunis kroppa, ajattelematta kuitenkaan, että haluan hänen kanssaan harrastaa seksiä.

Kirjoittamastani huolimatta haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa, ihan vain kerran, ajatus kiihottaa todella paljon! En vaan tiedä miten sellaisen saisin toteutettua (minäkin naimisissa, 32 ja kahden lapsen äiti :)), en ikinä uskaltaisi kellekään suoraan ehdottaa...

Vierailija
2/48 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin tuossa viitisen vuotta sitten, että myös naiset kiinnostavat minua seksuaalisessa mielessä. Näin heistä eroottisia unia, katselin uimahallissa, haaveilin...sittemmin paineet alkoivat kasaantua liian suureksi ja koin, että minun oli saatava tietää tavalla tai toisella, oliko tämä vain kokeilunhalua vai mitä...joten päädyin harrastamaan seksiä baarissa tapaamani naisen kanssa. Se oli hieno kokemus ja vahvisti sen mitä olin epäillytkin: en ole hetero vaan bi. Olen heterosuhteessa eli miehen kanssa ja lapsiakin on. Silti tekee mieli silloin tällöin myös naisen läheisyyttä :p Miehelle olen tullut kaapista jo aikoja sitten, hänen luvallaan olen toteuttanut kaiken. Yhdenillan jutut eivät kuitenkaan ole ihan mua varten, joten nyt kun vain löytyisi jostain vielä mukava samanhenkinen tyttö, jota tavata silloin tällöin harvakseltaan.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuspuoli vain tökkii.

Koska siis miehenihän pitäisi tietenkin olla mukana, reiluuden nimissä. Ja siitä tulee se dilemma, en halua mieheni naivan mitään super hyvän näköistä piukkaa pimua, enkä minä taas halua touhata minkään "suohirviön" kanssa.

Taitaa siis jäädä fantasia tasolle.

Tai sitten pitäisi löytää pari jolloin naiset vois touhailla omiaan ja miehet katsoo ja sen jälkeen miehet olis oman naisensa kanssa. hmm...

Vierailija
4/48 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirmuinen ristiriita, kun mieli tekee käpertyä ihanan naisen syliin... vaan ei voi kun naimisissa ja 2 lasta enkä halua pettää tai erota... mies on hyvä enkä halua rikkoa perhettä.

mutta näen unia naisista ihanista...

34v

Vierailija
5/48 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear aika ajoin,

Itse asun nyt ulkomailla mutta olen muuttamassa takaisin Suomeen. Kiinnostaako sinua jutella?

Vierailija
6/48 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa naimisissa, ikää 30+ ja pari lasta. Mutta ihastunut ja rakastunut naispuoleiseen ystävääni. Vuosikausia pidin sen sisälläni ja kuvittelin, että siihen se jäisikin. Kunnes tämä ihanainen teki rohkeampana aloitteen. Miehen luvalla nyt siis seksi/rakkaussuhteessa naisen kanssa, eikä mulle ole ehkä mitään tämän parempaa elämässäni tapahtunutkaan.

Vierailija
7/48 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55-vuotias nainen ja eronnut muutama vuosi sitten. Tapasin keväällä 33-vuotiaan kolleegan koulutuspäivillä ja menimme sänkyyn ja koin elämäni suurimman tyydytyksen. Sen jälkeen olen ollut hänen kanssaan muutaman kerran ja pari viikkoa sitten "iskin" naisen ravintolasta ja vein luokseni. Ja sain vielä parempaa seksiä.

Vierailija
8/48 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy nousee huulille näitä lukiessa. Itse olen siis naisen kanssa suhteessa, ihan peruslesboksi itseni olen tuntenut jo vuosia eli siis mitään vakavaa ei koskaan ole miesten kanssa ollut. Mutta siskot, olette oikealla tiellä, parempaa seksiä ei nimittäin juuri kuvitella voi, kuin se jumalainen toiminta mitä olen kaikkien naisteni kanssa puuhaillut. :)

Vierailija
9/48 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon ettei kukaan ole 100% heteroseksuaali tai homoseksuaali, vaan kaikki ovat jotain siltä väliltä. Toiset siis homompia, toiset heterompia, toiset noin puolet ja puolet. Seksuaalinen suuntautuminen kuitenkin kehittyy koko elämän ajan, joten on ihan normaalia että mielihalutkin voivat muuttua. Itse olen avoimesti bi ja kokemuksia on molemmista sukupuolista.

Vierailija
10/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus seksistä toisen naisen kanssa. Kiinnostus ei ole kuitenkaan koskaan tosielämässä realisoitunut kehenkään - en siis ole koskaan tuntenut vetoa kehenkään tapaamaani/tuntemaani/tietämääni naiseen. Ajatukseni liittyvät tuntemattomiin ja kasvottomiin naisiin. En myöskään voisi kuvitella rakastuvani emotionaalisesti naiseen. (Tosin eihän sitä koskaan tiedä...) Mutta ihan 100% hetero en siis ilmeisesti ole?

Vierailija
11/48 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Tosi mukavaa lukea teidän ajatuksia asiasta ja kuulla toisten kokemuksista, kun itsellä ei tosiaan niitä kokemuksia ole. Joskus on sekin harmittanu, kun ei edes teini-iässä uskaltanu koskaan mitään. Tiedän kuitenkin, että muutamat silloisista tyttökavereista esim. masturboi joskus yhdessä tms. Jälkeenpäin olen kyllä monesti miettinyt, että miksi ei tullu mitään kokeiltua. Ainakin yhden kaverin kanssa olis luultavasti ollu ihan mahdollistakin...

Vierailija
12/48 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tuohon, mitä joku kirjoitti, että nainen antaa naiselle parhaan nautinnon.

Olen nähnyt öisin unia, joissa hyväilen naisen rintoja. Olisi ihanaa tuntea käsissä naisen pyöreät rinnat, hivellä niitä ja kosketella nännejä imemällä ja sormilla pyörittäen..

Vierailija
13/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa , että löysin tälläisen keskustelun !

Itse haluaisin niin olla naisen kanssa sillätavalla, mutta se toteutus täälläkin vähän mättää. Varsinkin kun olen suhteessa miehen kanssa. Enkä itsekkään pystyisi kai(?) silleen seurustelemaan naisen kanssa, mutta kyllä, ajatus seksistä kiihottaa naisen kanssa.

Vierailija
14/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2011 klo 00:23"]

Hävettää, huvittaa, nolottaa, haluttaa, panettaa...

Löytyyköhän foorumilta muita, joilla olo esim. uimahallissa on kuin joskus teininä? Tämä tuli taas viime viikolla mieleen, kun kävin uimassa Kuopiossa. Seisoin suihkussa samaan aikaan, kun mua vastapäätä itseään pesevä ja sormuksesta päätellen naimisissa oleva nainen saippuoi itseään samalla, kun katseli mua avoimen arvioivasti. Olen aina pitänyt itseäni heterona (mies ja kaksi lastakin on + ikää 32), mutta jo pidempään olen epäillyt niin itseäni kuin joskus vähän joitakuita muitakin, niin tuttuja kuin tuntemattomiakin.

Olen siis varma, että tuo toinen nainen katseli minua "sillä silmällä" ja hieroi esim. rintojaan tahallisen korostuneesti, enkä voi kiistää etteikö hänen katselunsa olisi vaikuttanut myös minuun. Aloin tahtomattanikin kiihottua ja mun täytyi kääntyä pois, ettei tuo nainen huomaisi punastustani. Ja arvaatte varmaan, että saunaankin kävelin vielä punaisena kuin tomaatti, nisät kivikovina pystyssä ja kosteana vähän muustakin kuin vedestä...

Sama tapahtui myös, kun paras ystäväni hieroi kerran harteitani saunassa kotonamme. Lopulta oli pakko melkein karata suihkuun, tai muuten olisin varmaan alkanu voihkia pian ääneen enemmänkin... Enkä ole yhtään varma, että sen jälkeen suihkussa leijunut eroottinen tunnelma oli pelkästään mun kuvittelua. Mutta tietenkään en voi siitä kaveriltani kysyä, ettei mene koko kaveruus jos olenkin kaikesta huolimatta väärässä.

Tossa siis pari mun omaa kokemusta esimerkiksi. Olis kiva teidän muiden vastaavia kokemuksia. Luulen nimittäin, että meitä "bi-heteroita" on todellisuudessa paljon enemmän kuin yleensä kuvitellaan. Vai onko tää kaikki sittenkin vaan mun päässä? Kaikki ne salavihkaiset vilkaisut tai joskus hyvinkin avoimet katseet ja ilmeet, mitä esim. juuri uimahallissa melkein joka kerta käydessään näkee, jos vaan pitää silmänsä auki.

Erityisesti olis kiva kuulla, jos joku on joskus todella kokenut jotain katseitakin enempää. Itse ainakin haluaisin vielä joskus jotakin kokea, mutta en tiedä miten ikinä sellainen voisi tapahtua. Olen varmaan ihan liian arka, vaikka ajatus olis ihana...

[/quote]

Kerran kävi kimppasaunassa niin että nainen alkoi hyväillä mun rintoja. No siitä kyllä edettiin antamaan suuseksiä puolin ja toisin oli aika erikoinen tilanne..minä naimisissa kaksi lasta ja noin 50v.

En tunnista kuitenkaan olevani bi.? siinä sitten kyllä otettiin suihkussakin kontaktia..kivaa oli mutta en ole senjälkeen ollut naisen kanssa. Oli eka kerta.

Vierailija
15/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisollani on lupa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa jos haluaa. Mukaan en vonkaa.

Vierailija
16/48 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2011 klo 13:00"]

Uskon tuohon, mitä joku kirjoitti, että nainen antaa naiselle parhaan nautinnon.
Olen nähnyt öisin unia, joissa hyväilen naisen rintoja. Olisi ihanaa tuntea käsissä naisen pyöreät rinnat, hivellä niitä ja kosketella nännejä imemällä ja sormilla pyörittäen..

[/quote]Olen käynyt salilla ja onnistunut siellä löytämään bi ystävän. Se tahtui pukukopissa, olimme katselleet aikaisemmin salilla toisiamme ja hymyillen punnerreiltu jalkarekissä, joka jälkeen menimme perätysten suihkuun.

Vierailija
17/48 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35 vuotias bi nainen. Ihan naimisissa miehen kanssa ja lapsiakin löytyy. Muutaman kerran ollut naisen kanssa ja tiedän että lisää haluan. Luvan olen saanut mieheltä että saan olla kaksin naisen kanssa jos mies saa katsella. Josko joku tahtoo tutustua niin mieluusti kyllä. Meille sopii siis kuviot että naiset touhuaa kaksin ja sen jälkeen miehet omien naistensa kanssa tai kaikki yhdessä tai minä naisen kanssa ja sitten tyydytän mieheni sen jälkeen. Huikata saa, olen erittäin kiinnostunut ;)

Vierailija
18/48 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35 vuotias bi nainen. Ihan naimisissa miehen kanssa ja lapsiakin löytyy. Muutaman kerran ollut naisen kanssa ja tiedän että lisää haluan. Luvan olen saanut mieheltä että saan olla kaksin naisen kanssa jos mies saa katsella. Josko joku tahtoo tutustua niin mieluusti kyllä. Meille sopii siis kuviot että naiset touhuaa kaksin ja sen jälkeen miehet omien naistensa kanssa tai kaikki yhdessä tai minä naisen kanssa ja sitten tyydytän mieheni sen jälkeen. Huikata saa, olen erittäin kiinnostunut ;)

Vierailija
19/48 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEillähän on kunnon sembalot...tsemppiä niihin huutelee kateelliset   ;)

Herra40+

Vierailija
20/48 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kiinnostunut naisista, mutta minä kyllä haluaisin ihan kunnon suhteen toisen naisen kanssa, en siis pelkkää seksiä.Minusta, jos nainen on kiinnostunut omasta sukupuolestaan(varsinkin jos enemmän kuin miehistä) olisi parempi ryhtyä oman sukupuolensa edustajan kanssa suhteeseen eikä lyödä hynttyitä yhteen miehen kanssa, sillä jossain vaiheessa kuitenkin sitä rupeaa miettimään, että halusisi olla naisen kanssa ja jos avioliittoa on takana jo vuosia ja lapsiakin saatu, niin voi olla vaikemapi lähteä toteuttamaan omia haaveitaan. Minä en ole edes yhteiskunnan pelossa tai joidenkin ihmisten painostuksesta mennyt yhteen miehen kanssa.Jos en saa itselleni naista, niin sitten olen yksin enkä ota väkisin itselleni miestä kanssaeläjäksi.Tosin voihan jotkut mennä yhteen miehen kanssa sen takia, kun biologinen kello tikittää eli haluaa lapsia, mutta siihenkään ei nykyään tarvita miehen konkreettista läsnäoloa. Ymmärrän kyllä, jos oman sukupuolensa edustajan kanssa oleminen pelottaa tai arveluttaa, onhan yhteiskunnassa kaikista parannuksista huolimatta vielä epäluuloa sellaista kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä