Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille sisäänlaukeamisesta

Vierailija
10.08.2015 |

Voiko paneminen tuntua koskaan niin hyvältä, että äly yksinkertaisesti sumenee niin pahasti, että ei voi vetää ulos ennen laukeamista? olen muutamia kertoja harrastanut seksiä siten, että olen pyytänyt miestä varotoimenpiteenä vetämään ulos ennen laukeamista ja laukeamaan vaikka vatsan päälle (raskaaksi tulo ollut epätodennäköistä mutta silti halunnut pelata vähän varmemman päälle) ja miehet ovat siihen suostuneet ennen seksiä. kuitenkin kun h-hetki on ollut aivan selvästi käsillä, niin ovat vain jatkaneet aivan tiloissa ja työntäneet spermansa oikein supersyvälle. ja ovat siis olleet sellaisia laukeamisia, että minäkin olen huomannut, että miehestä on alkanut tuntua liian hyvältä, eikä mitään pikaisia vahinkolaukeamisia. ja aivan ovat olleet vastuuntuntoisia miehiä. eli voiko naisen sisälle laukeaminen vain tuntua niin hyvältä, että järki sumenee ja sisälletulon nautinnollisuus käy vastustamattomaksi?? olen kyllä kuullut monilta, että mulla on erittäin tiukka ja nautinnollinen pillu, mutta silti... 

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä järki jää toiseksi, kun rupeaa olemaan loppusuoralla ja tuo lopussa pohjaan työntyminen tuo viimeisen lisän nautintoon. Itse panen kumilla niin saa huoletta paukuttaa loppuun asti ja kesken sisältä tuleminen olisi kyllä pirun ankeaa.

Vierailija
2/61 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pillusta tai sen koosta ole kiinni. Se on kirjoitettu geeneihin. Uros levittää siementään. Ja kyllähän se mukavalta tuntuu kun saa pumpata siemenet pillun uumeniin. Mutta ihan yhtä mukavalta tuntuu naisen suuhun tuleminen. Miksei mahallekin mut sit kyllä pitää naisen runkata munaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi. Kyllä se on sun työnnettävä kaveri päältä pois jos haluat siemenet johonkin muualle

Vierailija
4/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olenkin tästä pyynnöstä luopunut kun olen huomannut, että ihan sama, miten luotettava tyyppi, niin tässä asiassa lupaus ei pidä. toki itselläkin joskus arvostelukyky pettää kiiman takia, mutta tuo on aina mietityttänyt että onko se lupauksen pettäminen ikäänkuin tahatonta siinä vaiheessa kun ollaan tositoimissa. ilmeisesti vähän sen suuntainen juttu. ja voisin kyllä mielelläni ottaa vaikka suuhun. poiskaan on vaikea saada miestä työnnettyä vaikka lähetyssaarnaajasta, sillä olen itse pienikokoinen enkä kovin vahva ja miehet ovat olleet huomattavasti itseäni isompikokoisia ja vahvempia. kait se on opittava pitämään kortsuja mukana vaikkei uskoisikaan että hommat menee panemiseen.

-ap

Vierailija
5/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan liian hyvältä. Sama kuin lupaa ettei laukeaa suuhun, mutta sitten tulee vaan se aaaahhhh. Joskus myös nainen on ratsastajat, ja olen sanonut, etten pysty pidättämään enää, mutta nainen vain jatkaa... kyllähän sitä silloin purkautuu, ja paineella.

Vierailija
6/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa asennoissa, kuten takaapäin pannessa, ei pysty pidättämään yhtään.

Vierailija
7/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä lupauksia. .. En lukea sisään, en suuhun, en paina pohjaan... Tosi asiassa kullissa tuntuu vaan niin hyvältä, ja jos naiselta tulee, niin tulee multakin. Ei voi mitään.

Vierailija
8/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kuulla, ettei voi pidättää... mieluummin niin kuin että tyypit olisivatkin mulkvisteja jotka lupailevat tahallaan tyhjiä ;)

-ap

Vierailija
9/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis etkö muulla tavalla ehkäise?!

Vierailija
10/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadeviitta ja kondomit pidetään aina mukana, on paljon parempi että niitä on vaikkei tarvitse kuin ettei niitä ole silloin kun tarvitsisi :)

Vierailija
11/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen kyllä kuullut monilta, että mulla on erittäin tiukka ja nautinnollinen pillu" ja "kait se on opittava pitämään kortsuja mukana"...

Siis sulla on ilmeisesti lukuisia (ainakin "monia") kumppaneita, etkä käytä heidän kanssaan mitään kondomia?! Oletko kuullut sukupuolitaudeista?! Kyllä, kait on TOSIAANKIN opittava pitämään kortsuja mukana, ja KÄYTTÄMÄÄN niitä! Ja käy siellä kondomikaupassa vaikka sukupuolitautiklinikan kautta.

Voi oksetus mikä nainen (en viittaa lukuisien kumppaniesi määrään, vaan kumin puutteeseen).

Vierailija
12/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee täysin nautinto jos pitää kyrpä vetää ulos just parhaimmalla hetkellä.

Vierailija
13/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on sanomattakin selvää, että keskeytetty yhdyntä vie ison osan miehen nautinnosta. Jos itse olisin mies niin varmaan jättäisin tuollaisen pyynnön jälkeen koko touhut väliin. Kumit on sitä varten ja niitä pidetään mukana.

Vierailija
14/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä lauennut naisen sisään jos hän on sen erikseen kieltänyt... Ja tarkennuksena se että ko. tilanteet on aina olleet parisuhteessa olleita juttuja... Sisään laukeaminen tuntuu aina hyvältä mutta on se ihan hauskaa ampua tisseille tai perseen päällekin... Aikamoista kunnioituksen puutetta tuollaisen pyynnön huomiotta jättäminen...

Vierailija
15/61 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:07"]

"olen kyllä kuullut monilta, että mulla on erittäin tiukka ja nautinnollinen pillu" ja "kait se on opittava pitämään kortsuja mukana"...

Siis sulla on ilmeisesti lukuisia (ainakin "monia") kumppaneita, etkä käytä heidän kanssaan mitään kondomia?! Oletko kuullut sukupuolitaudeista?! Kyllä, kait on TOSIAANKIN opittava pitämään kortsuja mukana, ja KÄYTTÄMÄÄN niitä! Ja käy siellä kondomikaupassa vaikka sukupuolitautiklinikan kautta.

Voi oksetus mikä nainen (en viittaa lukuisien kumppaniesi määrään, vaan kumin puutteeseen).

[/quote]

ei sillä, että kokisin tarvetta selittää itseäni palstalaisille, mutta ihan yleishuomautuksena: menen sänkyyn vain sellaisten henkilöiden kanssa, joihin luotan niin paljon, että kun he sanovat, että tauteja ei ole, niin voin siihen luottaa (ja kauhistelijoille: käyn kyllä testeissä ennen uusia vakikumppaneita eikä ole koskaan mitään ollut, joten olen onneksi valinnut luottamuksen arvoiset kumppanit). :) onpa joskus käynyt niinkin, että ovat kortsut päässeet loppumaan eikä uusia ole päässyt hakemaan, jolloin tämä on ollut sitten vaihtoehtona. 

Vierailija
16/61 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:08"]

....e nyt on sanomattakin selvää, että keskeytetty yhdyntä vie ison osan miehen nautinnosta...

[/quote]

Kaikkein pahin olo jää miehelle siitä kun ns. "jää kuti piippuun" eli jos yhdyntä keskeytyy hieman ennen laukeamista. Se jää ikäänkuin tykyttämään nivusiin tosi ilkeästi. Itselleni se saattaa aiheuttaa jopa lievää särkyä. Näin on muutamia kertoja (valitettavasti) käynyt joten tiedän mistä puhun. 

Eli mielummin sitten vaikka ne kumit kuin jättää kesken. Yhden yön jutuissahan kumit on "must juttu"

Vierailija
17/61 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:08"]

....e nyt on sanomattakin selvää, että keskeytetty yhdyntä vie ison osan miehen nautinnosta...

[/quote]

Kaikkein pahin olo jää miehelle siitä kun ns. "jää kuti piippuun" eli jos yhdyntä keskeytyy hieman ennen laukeamista. Se jää ikäänkuin tykyttämään nivusiin tosi ilkeästi. Itselleni se saattaa aiheuttaa jopa lievää särkyä. Näin on muutamia kertoja (valitettavasti) käynyt joten tiedän mistä puhun. 

Eli mielummin sitten vaikka ne kumit kuin jättää kesken. Yhden yön jutuissahan kumit on "must juttu"
[/quote]

Niin, tuo blue balls on ihan yleisesti tunnettu ilmiö. Myös naisella voi laukeamaton kauan kestänyt kiihotus aiheuttaa alavatsakipuja, vaikkei siitä niin puhutakaan. Mies vaan on marttyyri, kun nainen on hänestä cocktease tai ns seisottaa eikä ymmärrä antaa. Sullakin on pojuseni terveet kädet, joilla ampua se kuti piipusta. Jopas helpottaa.

Vierailija
18/61 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole pyytänyt keskeyttämään, koska tiedän, että se on vähän perseestä miehelle. Ja on se kyllä perseestä minullekin, tykkään sperman lämmöstä. Tosin lyhyissä suhteissa siitä en ole päässyt nauttimaan, koska se vastuullinen seksi ja silleen... Aviomies välillä ampuu perseelle, mutta omasta tahdostaan.

N32v

Vierailija
19/61 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:25"]

joo olenkin tästä pyynnöstä luopunut kun olen huomannut, että ihan sama, miten luotettava tyyppi, niin tässä asiassa lupaus ei pidä. toki itselläkin joskus arvostelukyky pettää kiiman takia, mutta tuo on aina mietityttänyt että onko se lupauksen pettäminen ikäänkuin tahatonta siinä vaiheessa kun ollaan tositoimissa. ilmeisesti vähän sen suuntainen juttu. ja voisin kyllä mielelläni ottaa vaikka suuhun. poiskaan on vaikea saada miestä työnnettyä vaikka lähetyssaarnaajasta, sillä olen itse pienikokoinen enkä kovin vahva ja miehet ovat olleet huomattavasti itseäni isompikokoisia ja vahvempia. kait se on opittava pitämään kortsuja mukana vaikkei uskoisikaan että hommat menee panemiseen.

-ap

[/quote]

No mitenkäs teilä naiset? Onnistuisiko vaihtaa asentoa juuri kun olette tulossa, jos mies sellaista pyytäisi?

Vierailija
20/61 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:25"]

-ap

[/quote]

No mitenkäs teilä naiset? Onnistuisiko vaihtaa asentoa juuri kun olette tulossa, jos mies sellaista pyytäisi?
[/quote]

Jos oltais etukäteen sovittu, niin todennäköisesti kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi