kysymys miehille sisäänlaukeamisesta
Voiko paneminen tuntua koskaan niin hyvältä, että äly yksinkertaisesti sumenee niin pahasti, että ei voi vetää ulos ennen laukeamista? olen muutamia kertoja harrastanut seksiä siten, että olen pyytänyt miestä varotoimenpiteenä vetämään ulos ennen laukeamista ja laukeamaan vaikka vatsan päälle (raskaaksi tulo ollut epätodennäköistä mutta silti halunnut pelata vähän varmemman päälle) ja miehet ovat siihen suostuneet ennen seksiä. kuitenkin kun h-hetki on ollut aivan selvästi käsillä, niin ovat vain jatkaneet aivan tiloissa ja työntäneet spermansa oikein supersyvälle. ja ovat siis olleet sellaisia laukeamisia, että minäkin olen huomannut, että miehestä on alkanut tuntua liian hyvältä, eikä mitään pikaisia vahinkolaukeamisia. ja aivan ovat olleet vastuuntuntoisia miehiä. eli voiko naisen sisälle laukeaminen vain tuntua niin hyvältä, että järki sumenee ja sisälletulon nautinnollisuus käy vastustamattomaksi?? olen kyllä kuullut monilta, että mulla on erittäin tiukka ja nautinnollinen pillu, mutta silti...
Kommentit (61)
Minulle taas on olennaista, että näen siemensyöksyni ja sen määrän. Kiihottaa ja voimistaa orgasmia kun samalla näkee sen ns. konkreettisesti. Joskus tietysti olisi hyvä jäädä sisälle, mutta ulos vetäminen ei ole huono juttu.
Itsellä ainakin ollut aina pakottava tarve saada laueta syvälle sisälle pilluun. Liskoaivot ottaa vallan juuri ennen orgasmia ja tulee aivan pakottava tarve saa kullin tyveen kunnon painetta. Sitten kun mälli lähtee tuntuu, että aivot heittää voltteja ja suusta kuuluu vain murinaa tai urinaa. Olen sen verran sentään huomannut, että vaimoni on aina rakastanut tuota hetkeä ja monesti oli vielä edellytys, että hän itse sai orgaminsa ylipäätään. Joskus jopa näyttelin tulevani, jos vaimo ei mennannut tulla ja itsellä näytti kestävän. Yleensä laukesin itsekin pillun lypsämiseen orgasmissa, mutta joskus harvoin sain vielä naatisella muissakin asennoissa. Tuosta samaisesta syystä, että pakko päästää syvälle pilluun, ei vaimon antama suuseksi ole koskaan tuntunut niin hyvältä. Isoa kaluani ei mahdu vaimon suuhun kuin max puolet. Samoista syistä omakiva ei ole koskaan ollut lähelläkään syvälle pilluun laukeamisen nautintoa. Sinne ollut ihan pakko päästä joka viikko., muuten ei panetus hellitä tällä siitosoriilla.
Olenkin kirjoittanut aikaisemmin että fantasiana olisi nähdä oma laukeaminen partnerin vatsalle tai rinnoille. Noh, ei siitä mitään ole tullut kun naisellisen lämmin liukkaus terskan ympärillä on hyväillyt joka-ainoan siittiön sinne minne luonto ne lienee on tarkoittanut. Pitäisi löytää jostakin nainen joka ottaisi ohjat ja hoitaisi homman pulestani kotiin. Voisi sitten jälkikäteen hekumoida maisemilla. 🍆🍑😍
Ajatuksissa kiihottaa, jos joskus laukeaisin puolison päälle ja naamalle sekä suuhunkin, mutta kuitenkin tuntuu tyhmältä alkaa vetää ulos kesken yhdynnän. Kerran vedin ulos, kun panin kortsun kanssa puolisoa pyllyyn, ja se vasta räpläämistä oli, että sai kortsun pois ja runkattua mällit pakaroille ja selkään. Mutta ei se oikein sujuvaa ole ilman kortsuakaan. Pitäisi varmaan joskus ehdottaa tissien väliin panemista tai sitä että puoliso hoitaisi homman suulla ja käsin, jolloin olisi luontevaa roiskia spermat hänen päälleen.
Ei minulla ikinä äly oikein sumene, eikä sellaista ole päässyt tapahtumaan. Joskus on kuitenkin voinut olla vahinko muulla tavoin lähellä.
Minulla oli tosi seksikäs, pienikokoinen tyttöystävä, jonka kanssa aina käytimme vastuuntuntoisesti kondomia - tai niin ainakin aina oli tarkoitus. Kuitenkin, kun olimme tarpeeksi kauan sängyssä tehneet toisillemme hyvää, aloitimme aina yhdynnän aivan kuin vastustamattomasti ilman kondomia. Se oli melkein kuin pakko, vaikka kumpikin tiesi että jo siinä oli riskinsä. Minulla oli tapana kiihottaa häntä hivelemällä kalun kärjellä hänen likomärkää vakoaan samalla kun esimerkiksi suutelimme ja/tai kun hyväilin hänen tissejään. Saatoin työntää kiusallani aivan vähän sisäänkin - olin joskus aika armoton rakastelun pitkittäjä hänen kanssaan. Monesti hän aivan väkisin, kärsimättömästi äännähdellen, lopulta ohjasi sen kokonaan sisään, ja sitten naimme aikamme ilman ehkäisyä. Vaati melkoisesti tahdonvoimaa lopulta sanoa, että parempi laittaa kumi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on sanomattakin selvää, että keskeytetty yhdyntä vie ison osan miehen nautinnosta. Jos itse olisin mies niin varmaan jättäisin tuollaisen pyynnön jälkeen koko touhut väliin. Kumit on sitä varten ja niitä pidetään mukana.
No samalla tavallahan se vie naisenkin nautinnon. Ja siitäpä päästäänkin siihen kuinka hullua että mies ruiskii naisen mahalle tms. Ei tippaakaan nautintoa naiselle.
No mut ei kai kukaan seksiä harrastava aikuinen oo niin pöljä että uskois, että keskeytetty yhdyntä ois ehkäisy *räkänaurua* . Siis jos ei vasektomia, niin kyl niissä touhutipoissa on siittiöitä myös ja vaikka varmat päivät, mitä ehkä joskus kasarilla on joku käyttäny, niin siittiöthän elää kehossa 4-5 pv, jopa 10pv. Ja joskus voi irrota toinenkin munasolu. Onnea vaan. Pakko olla provo, siis pakko 😂
Vierailija kirjoitti:
No mut ei kai kukaan seksiä harrastava aikuinen oo niin pöljä että uskois, että keskeytetty yhdyntä ois ehkäisy *räkänaurua* . Siis jos ei vasektomia, niin kyl niissä touhutipoissa on siittiöitä myös ja vaikka varmat päivät, mitä ehkä joskus kasarilla on joku käyttäny, niin siittiöthän elää kehossa 4-5 pv, jopa 10pv. Ja joskus voi irrota toinenkin munasolu. Onnea vaan. Pakko olla provo, siis pakko 😂
Enpä olisi noin varma. Ite harrastin 4 vuotta saman tyttöystävän kanssa keskeytettyä. Sovittiin, että ei panna ovulaation kohdalla muutamaan päivään. Sai silloin kieltä ja sormea kiimaansa ja mä käsihoidon yleensä. Perustelu sille miksi keskeytetty toimii, on se, että siemenneste syntyy pääosin eturauhasessa ja rakkularauhasessa. Eturauhasesta kiveksiin menevät putket on pitkät ja vasta orkun tullessa, lähtee sieltä lisäkivesten kypsyneiden siittiöiden varastosta niitä kohti eturauhasta. Ne lisäkivekset on siis se mössö kivespallon yläpuolella, jos ei tuttua. Jos mies ei estele, niitä voi puristaa ja vetää orkun hetkellä, niin se tuntuu miehestä turbo-orkulta
Näin naisena täytyy todeta, että en minä ainakaan tykkää ulos vetämisestä ennen laukeamista. Miehen laukeaminen sisään tuntuu ainakin itsestäkin hyvältä, en minä sitä haluaisi kesken lopettaa. Sehän vie vaan omat halutkin. Ja tuota yllä kuvattua pitkittelyä en kestäisi ollenkaan, ärsyttäisi vaan. Kerran oot tulossa sisään niin sit sisään.
Sama juttu jos ottaa suihin, kyllä mä ne nesteet sisälle haluan. En mihinkään rinnoille tai mahalle.
Ja aloittajalle kondomit käyttöön jos miehiä on useampiakin kierrossa kerralla.
Taannoinen rakastajattareni halusi suhteen alussa etten laukea sisään. Vaikeaahan se kieltämättä on.
Ratkaisumme asian oli seuraava: kun oli ensin pantu muissa asennoissa, vaihdettiin lopuksi doggystyleen ja kiihdytettiin tahtia. Kun huomasin että pian lentää, vedin ulos, nostin kaluni persvakoa vasten ja painoin mulkun päältä peukaloilla. Jatkoin panemista parin työnnön verran ja annoin roiskua pakaroille ja selälle. Hyvältä näytti ja tuntui.
Pyyhin roiskeet naisen selältä. Joskus saattoi vahingossa jäädä jotain pyyhkimättä kun hän oli menossa kotiin miehensä luo. Ikään kuin muistoksi.
m 50+
Vaikeetahan se on ulos vetää kun tuntuu niin pirun hyvältä. Silti voin sanoa että kertaakaan en ole tarkoituksella valehdellut vaan tarkoitus on ollut ulos vetää mutta kerta toisensa jälkeen sisälle olen kuitenkin lauennut. Toinen juttu on se että ei ole harvassa nekään naiset jotka on ensin pyytäneet etten sisään tulis mutta jotka sitten kuitenkin ovat itse sanoneet huipun lähestyessä että anna vaan tulla sisään
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika nuori, koska ei nuo sinunkaan juttusi aivan paikkaansa pidä. Ns. varmat päivät on varmat päivät jos kk kierto on tasainen ja nainen tuntee itsensä. Raskaus onnistuu muutaman tunnin aikaikkunalla ja siittiöt voi säilyä vaginan uumenissa hedelmöituskelpoisina sen 5 vrk. Eli kuukaudessa on tasan 5 päivää jolloin kannattaa käyttää ehkäisyä, jos sp-taudeista ei ole vaaraa. Ovulaation jälkeen spermaa voi ruiskia pilluun niin paljon kuin haluaa.
Keskeytetty yhdyntä onnistuu, jos miehellä on hyvä tieto omasta kiihottumisestaan ja siitä kuinka kuti lähtee.
Kyllä minä olen vetänyt pois lauetessa ja ruiskinut spermat vaimon kasvoille aika monta kertaa.
Yhtä nautinnollista on laueta kasvoille kuin pilluunkin.
Vaimolla on kierukka ja koskaan emme kuluneen 20 vuoden aikana käyttäneet muuta ehkäisyä kuin sitä kierukkaa.
Ja täytyy sanoa että ensimmäiset reilut 10 vuotta olivat kyllä sellaista ilotulitusta että ilman kierukkaa ties montako kertaa vaimo olisi ollut raskaana.
Vaimo oli tehnyt lapsensa ex miehensä kanssa ja minä ex vaimoni kanssa ennen kuin tavattiin eikä tarkoitus ollut hankkia yhteisiä lapsia vaan vain nauttia seksistä jota vaille kumpikin oli jäänyt edellisissä avioliitoissaan.
Ja vastaus kysymykseen, kyllä on mahdollista vetää pois viime hetkellä. Nimimerkillä kokemusta on.
Kyllähän se on todella tympeää, jos pitää parhaalla hetkellä vetää ulos ja lohdutuspalkintona runkata itselleen orgasmi.
Varmaankin ihan puhdasta biologiaa, että ulosvetäminen on hankalaa ja tuntuu tympeältä.
Mieluummin sitten panee kumin kanssa, vaikka sekin on aika tympeää.
Voi ja tuntuu, mutta silti pitää osata olla herrasmies jos sanotaan ja sovitaan. Tuntuuhan se paskalta vetää h-hetkellä pihalle jos molemmilla on hyvä vauhti päällä, mut mielummin mä pyyhin sen 15 minuutin suorituksen siitä selältä pois, kun se että mulle tultais sanomaan "Nyt meidän täytyis keskustella miten tästä eteenpäin."
Mm. tuon takia yhdenillan juttuja on parempi harrastaa vain varattujen naisten kanssa. Väittäisin että vain pari niistä on pyytänyt vetämään ulos, kaikki muut joita kuitenkin on useampi kymmenen on antaneet ihan rauhassa laueta sisään eikä nekään jotka sitä pyysivät sitten pahastuneet kuitenkaan kun kuti lähti. Ulosvetäminen tuntuu tosi luonnonvastaiselta
aerola kirjoitti:
Olenkin kirjoittanut aikaisemmin että fantasiana olisi nähdä oma laukeaminen partnerin vatsalle tai rinnoille. Noh, ei siitä mitään ole tullut kun naisellisen lämmin liukkaus terskan ympärillä on hyväillyt joka-ainoan siittiön sinne minne luonto ne lienee on tarkoittanut. Pitäisi löytää jostakin nainen joka ottaisi ohjat ja hoitaisi homman pulestani kotiin. Voisi sitten jälkikäteen hekumoida maisemilla. 🍆🍑😍
Tissien väliin voi myös panna. Se on kivaa turvaseksiä ja ihanaa, kun mies saa huoletta vaikka lauetakin sinne, jos siltä tuntuu.
Vähä-älyisten cp-miesten ja cp-mammojen kokoontumispalsta. Tämä selittää mahdollisimman rivot sananvalinnat.
Ei niillä äijillä missään vaiheessa ollut aikomustakaan keskeyttää yhdyntää. Kunhan vedättivät herkkäuskoista saadakseen mitä haluavat.